00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36507164
PBT PRINT, s.r.o.
Jána Nováka 37, Prešov, 08001, SVK
Reklamné oblečenie
mikina, potlač
Tovar, Služba
1. Reklamné oblečenie s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné oblečenie s potlačou - propagácia, marketing. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Reklamné oblečenie - Mikina | ks | 30 | ||
2. Potlač - predný a zadný diel - 2 x | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Mikina s kapucňou a predným klokankovým vreckom | |
Farba | svetlosivá farba - grey melange |
Kapucňa s plochou šnúrkou typu tón-na-tón a vyšívanými očkami | |
Kvalita FLEECE 280; Brúsený fleece podšívka ; Elastanové rebro na leme a manžetách; | 50% bavlna - 50% polyester ; 280gr/m2 |
Prispôsobený strih, štýl CASUAL, klokanie vrecko | |
2. Potlač - predný diel | logo - rozmer 9 x 9 cm, 4 farby |
2. Potlač - zadný diel | logo - rozmer, priemer 25 cm, plnofarebná |
potlač na všetky požadované kusy reklamného oblečenia |
Názov |
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatne doručil vzorku plnenia ( 1 ks reklamného oblečenia - položka 1), a to za účelom overenia požadovaných vlastností na posúdenie kvality materiálu. Doručená vzorka bude vrátená späť dodávateľovi. Nedodanie vzorky v požadovanom termíne sa považuje za hrubé porušenie a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Grafické spracovanie návrhu loga podľa objednávateľa bude zaslané zazmluvnenému dodávateľovi po doručení a odsúhlasení vzorky. Konečné grafické spracovanie predmetu zákazky musí byť pred ich vyhotovením schválené objednávateľom. |
Všetky grafické návrhy (veľkosť a umiestnenie loga) musia byť konzultované s objednávateľom, ktorý musí schváliť konečnú podobu oblečenia. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek, obchodnú značku do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v EUR bez DPH a v EUR s DPH. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy - obrázku. Zoznam veľkostí predmetu plnenia (mikiny) určí objednávateľ po odsúhlasení grafického spracovania. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, dodanie vzorky alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, neprejaví súčinnosť v procese plnenia alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a objednávateľovi vzniká nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 100% celkovej zmluvnej ceny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.11.2019 08:00 — 29.11.2019 14:00
30,00 ks
616,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2019 14:15
05.11.2019 14:21
05.11.2019 14:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2019 16:25 - Vstupná ponuka | 616,50 | € | Cena s DPH |
30.10.2019 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 616,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: