37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36658677
STAVCENTRUM SPIŠ s.r.o.
Fabíniho 28, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Zálievková zmes
zálievková zmes, asfalt
Tovar
1. Zálievková zmes
|
|
---|---|
Funkcia |
Tesniaca zálievková zmes aplikovaná za horúca určená na utesnenie trhlín do 4 cm povrchových vrstiev asfaltových plôch a komunikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zálievková zmes T85 alebo ekvivalent | kg | 5880 | ||
Teplota spracovania | °C | 170 | 190 | |
Hmotnosť balenia | kg | 20 | 30 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.. |
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkovú cenu s DPH predmetu zákazky určenú s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu. |
4. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
5. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do piatich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
6. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
7. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
8. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
9. Miestom dodania sú jednotlivé sídla oblastí objednávateľa v Prešovskom samosprávnom kraji podľa potreby objednávateľa. |
10. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi. Ekvivalent musí mať fyzikálno-chemické vlastnosti minimálne na úrovni uvedeného originálneho výrobku. |
Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T., Prešovský, Slovenská republika
11.11.2019 07:00 — 22.11.2019 15:00
5 880,00 kg
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2019 08:34
05.11.2019 10:00
05.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2019 09:37 - Vstupná ponuka | 6 997,20 | € | Cena s DPH |
05.11.2019 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: