30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17328934
PRO-DIVE s.r.o
Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK
Opravy a servis potápačských prístrojov
Oprava, servis, potápačský výstroj
Služba
1. Kalibrácia meracích prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava a servis potápačských prístrojov objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika | KS | 18 | ||
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska | KS | 9 | ||
FABER 15l - 200 BAR PS-04 | KS | 2 | ||
FABER 2 x 10l - 300 BAR PS-04 | KS | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika | servis a ročná prehliadka, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska | servis a ročná prehliadka, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
FABER 15l - 200 BAR PS-04 | oprava ventilu, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
FABER 2 x 10l - 300 BAR PS-04 | servis a 5-ročná revízia, vystavenie záznamu do prevádzkovej dokumentácie |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.11.2019 13:48 — 22.11.2019 13:48
1,00 Celý predmet zákazky
4 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2019 13:49
08.11.2019 13:47
08.11.2019 14:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2019 14:13 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
06.11.2019 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 999,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: