34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
36300551
PROMAN, s.r.o.
Piešťanská 2293/68, Nové Mesto nad Váhom, 915 01, SVK
Regálový systém - knižnica Podjavorinské múzeum Nové Mesto n/V
regály, policový regál, kovový regál
Tovar, Služba
1. Dodanie a montáž regálového systému pre knižnicu Podjavorinského múzea v Novom Meste nad Váhom
|
|
---|---|
Funkcia |
regále sú určené na uskladnenie kníh |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet regálov | ks | 10 | ||
počet políc v regáli | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jednotková nosnosť regála | 80 kg / polica |
celková nosnosť regála | 4 000 kg |
hmotnosť regála | 340 kg |
celková hmotnosť regála | 4 340 kg |
výška políc | 335 mm |
rozmery jednotlivých regálov - širka | 4 548 mm (aj s kľukou) |
rozmery jednotlivých regálov - hĺbka | 600 mm |
rozmery jednotlivých regálov - výška | 3080 mm a nižšia v závislosti od klenbového stropu |
regálový systém pozostáva z mobilných kovových regálov na koľajisku, ktoré je uchytené na pódiu v nepravidelnej klenbovej miestnosti o rozmeroch 5785 mm x 7400 mm (regály budú kopírovať oblúkový strop) | |
hmotnosť je rovnomerne rozložená na celú plochu podlahy pod pódiom | |
police s nastaviteľnou výškou - prestaviteľné po 2 cm | |
police budú rovné bez okrajových zahnutí na vrchnej (úložnej) strane | |
celý regálový systém bude oplechovaný z vonkajšej strany, pre jeho možnosť ho uzavrieť a uzamknúť | |
ulička medzi regálmi bude 1000 mm | |
povrchová úprava - prášková farba odtieň RAL 9007 | |
pohon ručný na kľuku | |
návrh regálového systému sa nachádza v prílohe |
Názov |
Dodávateľ do ceny zákazky zahrnie všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane dodávky, dopravných nákladov, montáže, manipulácie a pod.. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Verejný obstarávateľ požaduje pri dodaní predložiť certifikáty kvality, vrátane štítkov s označením nosnosti |
Požiadavka na záruku 5 rokov |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle odberateľovi preberací protokol a odberateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Odberateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní na mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, odberateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom odberateľom. |
V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že dodávateľ neplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 6, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
08.11.2019 14:00 — 13.12.2019 14:00
1,00 celok
24 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2019 14:04
05.11.2019 10:00
05.11.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2019 14:50 - Vstupná ponuka | 24 600,00 | € | Cena s DPH |
05.11.2019 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 162,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: