00324540
Obec Nová Polhora
Nová Polhora 95, Nová Polhora, 04444, SVK
36211451
FÚRA s.r.o.
SNP 77, Rozhanovce, 04442, SVK
Služby v oblasti nakladania s odpadmi v obci
odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
1. Služby v oblasti nakladania s odpadmi v obci
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 110 l nádob - 20 03 01 | ks/rok | 155 | ||
Počet vývozov 110 l nádoba - 20 03 01 | obrátka/rok | 26 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu z 1100 l nádob - 20 03 01 | ks/rok | 3 | ||
Počet vývozov 1100 l nádoba - 20 03 01 | obrátka/rok | 26 | ||
Zneškodnenie komunálneho odpadu 20 03 01 | tona/rok | 50 | ||
Prenájom 1100 l nádoba celoročne – 20 03 01 | ks/rok | 1 | ||
Pristavenie a stiahnutie VKK 4 m3 cintorín - 20 03 07 | obrátka/rok | 4 | ||
Pristavenie a stiahnutie VKK 7 m3 na jarné a jesenné upratovanie | ks/rok | 8 | ||
Zneškodnenie odpadu z VKK - 20 03 07 – cintorín, jarné a jesenné upratovanie | tona/rok | 18 | ||
Prenájom VKK 7 m3 na stavebný odpad na 7 dní | ks/rok | 1 | ||
Pristavenie a stiahnutie VKK 7 m3 na stavebný odpad | ks/obrátka/rok | 1 | ||
Zneškodnenie stavebného odpadu z VKK 7 m3 - 20 03 08 | tona/rok | 6 | ||
Zber a odvoz nebezpečného odpadu 2 x ročne | obrátka/rok | 2 | ||
Zneškodnenie NO | tona/rok | 0,3 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie jedlých tukov | obrátka/rok | 6 | ||
Zneškodnenie jedlých tukov | tona/rok | 0,04 | ||
Zber, odvoz elektro odpadu 2 x ročne | obrátka/rok | 2 | ||
Zneškodnenie elektroodpadu | tona/rok | 7,44 | ||
Zber a odvoz kuchynského odpadu | obrátka/rok | 26 | ||
Zneškodnenie kuchynského odpadu | tona/rok | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet producentov odpadu | 480 |
Množstvo odpadu 20 03 01 / rok | 50,00 t |
Množstvo odpadu 20 03 07 / rok | 18,00 t |
Množstvo odpadu 20 03 08 / rok | 6,00 t |
Miera vytriedenia | 20,37 % |
Názov |
1. Dodávateľ na sa touto zmluvou zaväzuje vykonávať pre objednávateľa komplexné služby súvisiace s nakladaním s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o odpadoch“) a s kategorizáciou odpadov v zmysle Katalógu odpadov stanoveného Vyhláškou MŽP SR č. 365/2015 Z. z. (ďalej len „Katalóg odpadov“), ktoré vznikajú na území obce jej obyvateľmi a príp. právnickými osobami so sídlom v obci to všetko v súlade s platným a účinným všeobecne záväzným nariadením obce o nakladaní s odpadom (ďalej len „VZN“). |
2. Dodávateľ vyhlasuje a potvrdzuje, že bude plniť predmet tejto zmluvy v súlade so zákonom o odpadoch a príslušnou legislatívou SR v oblasti nakladania s odpadmi. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť potrebnú techniku a technologické vybavenia na jeho náklady v rozsahu činností podľa Zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť vozidlo všetkými dokladmi, najmä denným záznamom o výkone vozidla (tzv. stazka). |
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť váženie odovzdaného odpadu a vystaviť o tom doklad. Váženie prevzatého odpadu sa uskutočňuje na certifikovanej váhe. Dokladom preukazujúcim množstvo odovzdaného odpadu je vážny lístok vystavený Dodávateľom. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať všetky práce súvisiace s odberom odpadov v súlade so zákonom o odpadoch a súvisiacimi právnymi predpismi. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade odberu nebezpečného odpadu - kat. „N“ (ďalej len „NO“) od Objednávateľa, prevziať na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona o odpadoch, najmä splniť ohlasovaciu povinnosť prepravy NO voči orgánom štátnej správy a zaslať objednávateľovi kópie týchto ohlásení vrátane potvrdeného SLNO. |
9. Povinnosti Dodávateľa: |
9.1 vykonávať dohodnuté služby s náležitou odbornou starostlivosťou, riadne a včas, podľa dohodnutého harmonogramu alebo v zmysle objednávky a v súlade s oprávnenými požiadavkami objednávateľa, |
9.2 zabezpečiť prepravu odpadu vhodnými dopravnými prostriedkami spôsobilými na prevádzku v zmysle požiadaviek stanovených zákonom č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov a v prípade prepravy nebezpečného odpadu aj v súlade s Európskou dohodou o medzinárodnej preprave nebezpečných vecí (ADR) a súvisiacimi právnymi predpismi |
9.3 bezodkladne písomne oboznámiť Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie služby (postačí e-mailom). |
9.4 Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere je Dodávateľ povinný uzatvoriť vyprázdnenú zbernú nádobu a následne umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska. |
9.5 V prípade zberu odpadu z 1100 l zberných nádob, VKK je súčasťou každého zberu upratanie stojiska a jeho okolia do vzdialenosti 2 m. Pod uprataním stojiska a jeho okolia sa rozumie pozbieranie rozptýleného odpadu, ktorý sa zneškodňuje prostredníctvom 1100 l zberných nádob, VKK. |
9.6 Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť čistotu okolia zberných nádob a kontajnerov po zbere. |
9.7 Pristavenie VKK zabezpečí Dodávateľ do 3 pracovných dní od obdržania požiadavky zo strany Objednávateľa a to na miesto Objednávateľom určené. Požiadavka môže byť telefonická alebo zaslaná prostredníctvom e-mailu. Rozmiestnenie VKK na jarné a jesenné upratovanie je Dodávateľ povinný realizovať tak, aby v stanovený deň najneskôr do 9:00 h boli kontajnery rozmiestnené na vopred určených miestach. |
pokračovanie: Odvoz VKK určených na jarné a jesenné upratovanie zabezpečí Dodávateľ do 2 pracovných dní od obdržania požiadavky zo strany Objednávateľa najskôr po 17-tej hodine. Požiadavka môže byť telefonická alebo zaslaná prostredníctvom e-mailu. |
9.8 Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na prenajatých kontajneroch alebo nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie a pravidelne min. 1 x ročne ich vyčistiť. |
9.9 Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. V prípade, že závada na kontajnery vznikla činnosťou Objednávateľa, zodpovednosť za jej odstránenie prechádza na Objednávateľa. |
9.11 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení / overenej kópii nie staršej ako tri mesiace, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii Dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
9.12 Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy v štruktúre: jednotkových cien stanovených činností a úkonov (t, ks, obrátky, poplatky a pod.) a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR. Špecifikácia zmluvnej ceny musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. Špecifikácia musí byť jasná, podrobná a zrozumiteľná. |
9.13 Dodávateľ je povinný do 30.11. príslušného kalendárneho roka predložiť Objednávateľovi harmonogram dní na nasledujúci kalendárny rok, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu, je Dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu. |
9.14 V prípade, že Dodávateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má Objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 300 eur za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto Zmluvy považuje, ak Dodávateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napríklad poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a podobne). |
9.15 Dodávateľ je povinný poskytnúť osobe určenej Objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu všetku potrebnú súčinnosť. |
10. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby, |
11. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. |
12. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
13. V prípade požiadavky Objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii je Dodávateľ je povinný takúto požiadavku Objednávateľa akceptovať. |
14. V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v Špecifikácii zmluvnej ceny. |
15. Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční na základe skutočného výkonu. |
16. Cenu za služby sa Objednávateľ zaväzuje zaplatiť na základe faktúry – riadneho daňového dokladu so všetkými náležitosťami, vystavenej najneskôr do 15. dňa v mesiaci a to súhrnne za predchádzajúci kalendárny mesiac, v ktorom boli služby reálne poskytnuté. Nevyhnutným podkladom pre fakturáciu je doklad o váhe riadne odovzdaného odpadu (tzv. vážny lístok) a potvrdený denný záznam o výkone vozidla (tzv. stazka) a/alebo sprievodný list nebezpečného odpadu (tzv. SLNO), a ďalšie stanovené touto zmluvou a príslušnými právnymi predpismi. |
17. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry Dodávateľom. |
18. Ak bude faktúra vrátená Dodávateľovi, lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
19. V prípade omeškania s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený požadovať aj zaplatenie úrokov z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
20. Ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry viac ako 60 dní odo dňa splatnosti, Dodávateľ je oprávnený písomne odstúpiť od tejto Zmluvy. V takom prípade Dodávateľ nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté v súvislosti s tým a má nárok na zaplatenie všetkých služieb poskytnutých Objednávateľovi do dňa účinnosti odstúpenia. |
21. Objednávateľ sa zaväzuje: |
21.1 odovzdať Dodávateľovi odpad tak, ako je špecifikovaný v Zmluve v súlade s platným a účinným VZN obce, |
21.2 a) v prípade odovzdania nebezpečného odpadu: potvrdiť sprievodný list nebezpečného odpadu, ktorý vystaví dodávateľ a potvrdiť aj nákladný list pre vnútroštátnu prepravu nebezpečných vecí, |
21.2. b) zabezpečiť, aby nebezpečný odpad bol zabalený vo vhodnom obale |
21.2 c) nezmiešavať jednotlivé druhy nebezpečných odpadov navzájom. |
22. poskytnúť Dodávateľovi pri plnení tejto zmluvy nevyhnutne potrebnú súčinnosť, |
23. zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo ohroziť, znemožniť a/alebo zabrániť Dodávateľovi v riadnom plnení tejto zmluvy. |
24. Objednávateľ je oprávnený, v ktoromkoľvek štádiu vykonávania služby, kontrolovať jej vykonávanie. |
25. Dodávateľ má právo odmietnuť prevzatie odpadu a dohodnutú službu nevykonať ak: |
25.1 obsahuje také druhy odpadov, s ktorými Dodávateľ nie je oprávnený nakladať v súlade s príslušnými povoleniami a rozhodnutiami, |
25.2 poskytnutie služieb, nie je technicky možné. |
26. Odmietnutie prevzatia odpadu a jeho dôvod Dodávateľ oznámi Objednávateľovi v mieste plnenia a zašle ho Objednávateľovi tiež písomne (postačí e-mailom) bez zbytočného odkladu. V tomto prípade Objednávateľ stráca nárok na vykonanie služby. |
27. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2020 do 31.12.2023 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho,ktorá z týchto udalostí nastane skôr. |
28. Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ zabezpečil bezplatné vedenie evidencie o druhoch, množstve, a o spôsobe ďalšieho nakladania s odpadmi a aby v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
29. Dodávateľ a Objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí Zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
30. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
31. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade podstatného porušenia jej ustanovení zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie Zmluvy najmä ak Dodávateľ: |
31.1 bude preukázateľne vykonávať služby vadné t.j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto Zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol Dodávateľ Objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
31.2 v rozpore s ustanovením tejto Zmluvy zastaví akékoľvek dodávanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto Zmluvy, |
31.3 bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúje z tejto Zmluvy na tretie osoby, |
31.4 nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto Zmluve, |
31.5 stratí spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy. |
32. Zmluvné strany môžu túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. V takomto prípade je výpovedná lehota 3 mesiace, začínajúca plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej strane. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkovitého rozpočtu tzv. Špecifikácia zmluvnej ceny |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočných výkonov |
Celková cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Nová Polhora, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 01.01.2024 00:00
4,00 rok
61 862,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2019 13:09
05.11.2019 13:00
05.11.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2019 09:37 - Vstupná ponuka | 61 861,08 | € | Cena s DPH |
05.11.2019 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 861,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: