31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovová kartotéka 4 zásuvková
Nábytok, kovová kartotéka
Tovar, Služba
1. Kovová kartotéka 4 zásuvková
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Rozmery: výška | mm | 1350 | ||
Rozmery: šírka | mm | 415 | ||
Rozmery: hĺbka | mm | 590 | ||
nosnosť zásuvky | kg | 40 | ||
počet jednoradových zásuviek | ks | 4 | ||
Hmotnosť | kg | 53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | bledošedá |
povrchová úprava | hladká práškovým lakom |
kartotéka pre formát závesnej zložky A4 | |
zásuvky sú osadené teleskopickými guličkovými pojazdmi so 100% výsuvom zásuvky pre jednoduchšiu prácu s dokumentmi | |
čelá zásuviek sú vybavené štítkom pre zasunutie popisku | |
systém blokácie zásuviek zamedzuje súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz a bráni tak možnému prevážaniu celej kartotéky | |
centrálne zamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi |
Názov |
Vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia. |
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu a príslušnou dokumentáciou - záručný list, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom Jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 72 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa. |
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Konečná cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne miesto uvedené v zmluve a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Záruka na tovar je minimálne 48 mesiacov. |
Záruka na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi. |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste dodania tovaru. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
15.11.2019 11:58
1,00 ks
266,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2019 11:59
04.11.2019 08:45
04.11.2019 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2019 12:04 - Vstupná ponuka | 266,76 | € | Cena s DPH |
03.11.2019 16:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 266,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: