17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Nábytok - kancelárska stolička čalúnená s kolieskami
nábytok, stolička
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička čalúnená s kolieskami
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička s vysokým kvadratickým operadlom a so vstavanou bedrovou opierkou, synchrónny mechanizmus pre plynulú premenu uhla sedenia, nastavenie sily protiváhy, kolieska s priemerom 60,0 mm, výškové nastavenie operadla so systémom Up-Down, výškovo nastaviteľné podrúčky, kolieska na mäkké podlahy, poťah s oteruvzdornosťou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť | kg | 120 | ||
Nastaviteľná výška sedadla | cm | 48 | ||
Šírka sedadla | cm | 52 | ||
Výška operadla | cm | 53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stolička s vysokým kvadratickým operadlom a so vstavanou bedrovou opierkou, synchrónny mechanizmus pre plynulú premenu uhla sedenia, nastavenie sily protiváhy, kolieska s priemerom 60,0 mm, výškové nastavenie operadla so systémom Up-Down, výškovo nastaviteľné podrúčky, kolieska na mäkké podlahy, poťah s oteruvzdornosťou | |
farba: | modrá |
mechanizmus: | synchrónny |
typ podrúčok: | nastaviteľné výškovo |
materiál: | čalúnená |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 36 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. 17.novembra č.15, Rektorát, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
22.11.2019 11:00
1,00 ks
162,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2019 09:54
31.10.2019 11:00
31.10.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2019 08:23 - Vstupná ponuka | 162,70 | € | Cena s DPH |
30.10.2019 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 162,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: