00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Registračný softvér
softvér, licencia, krabicový softvér
Tovar, Služba
1. Predmetom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodať nový, nepoužívaný, originálny registračný softvér v počte 1 ks vrátane potrebného počtu nevýhradných licencií a maintenance služieb počas doby 12 mesiacov dodaný k existujúcemu informačnému systému naprogramovanom na softvérovej platforme ySpatial (ďalej len „registračný softvér“) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Registračný softvér bude verejný obstarávateľ využívať na elektronické podávanie a schvaľovanie registračných dokumentov o udelenie výnimky na aplikáciu hnojív v zakázanom období v zmysle platných právnych predpisov SR a EÚ a ich kontrolu. |
Predmetom zákazky je súčasne inštalácia, konfigurácia, testovanie a integrácia na externú databázu registračného softvéru, poskytnutie školení a používateľskej dokumentácie v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Registračný softvér - multilicencia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Registračný softvér | všetky technické vlastnosti registračného softvéru sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ktoré musí dosahovať, ak nie je uvedené inak. |
1.1 Registračný softvér - multilicencia | pre minimálne 50 interných používateľov na strane verejného obstarávateľa. |
1.2 Registračný softvér - multilicencia | pre neobmedzený počet externých používateľov (ďalej len „žiadateľov“). |
1.3 Registračný softvér - multilicencia | registračný softvér musí zvládnuť nápor rutinnej paralelnej práce 50 používateľov na strane verejného obstarávateľa a nárazovú paralelnú evidenciu žiadostí od minimálne 50 žiadateľov v rovnakom čase, |
- | počas ktorej bude dosiahnutá odozva najčastejšie používaných serverových funkcií registračného softvéru do 2 až 3 sekúnd, vrátane práce s mapami. |
1.4 Autentifikácia všetkých funkčných rolí používateľov | áno, prostredníctvom Microsoft Active Directory. |
1.5 Registračný dokument | je vytvorený a publikovaný prostredníctvom registračného softvéru vo forme predvolených textov a číselníkov (elektronických formulárov/šablón) |
- | s editovateľnou možnosťou definovaných povinných častí pre spracovateľov/žiadateľov. |
1.6 Registračný dokument | bude riešený ako elektronický formulár, viackrokový, logicky a prehľadne členený pre čo najjednoduchšiu orientáciu a vyplnenie spracovateľom/žiadateľom. |
- | Využívanie prednastavených textov a číselníkov v čo najväčšom rozsahu. Zabezpečenie povinného vyplnenia všetkých povinných polí. |
1.7 Registračný dokument | ako editovateľný PDF súbor, musí byť generovaný na základe predvolenej nakonfigurovanej šablóny. PDF súbor bude opatrený bezpečnostným prvkom - QR kódom. |
1.8 Registračný dokument | Identifikačné údaje žiadateľa – prednastavené povinné polia pre osobné údaje žiadateľa, minimálne v rozsahu: |
- | meno a priezvisko, spoločnosť, právna forma, adresa sídla/trvalého/prechodného bydliska, IČO/DIČ/číslo občianskeho preukazu, číslo telefónu, emailová adresa a pod. a nepovinné editovateľné polia. |
- | Na vyplnené číslo telefónu/emailovú adresu bude žiadateľ dostávať notifikačné správy. |
1.9 Registračný dokument | Predmet – viac možností, výber z prednastavených textov. |
1.10 Registračný dokument | Záznamy z kontroly - s editovateľnou možnosťou definovaných polí pre definovanú funkčnú rolu na strane verejného obstarávateľa, časť pre žiadateľa neviditeľná. |
1.11 Registračný dokument | Nápoveda - pre každý predmet vytvorená a predpripravená samostatná informačná sekcia s popisom, ako vyplniť registračný dokument s príslušným predmetom, |
- | aký je postup schvaľovania, následnej kontroly, potrebné doklady a dokumenty, ktoré je žiadateľ povinný pripojiť, |
1.12 Registračný dokument | požadujeme možnosť nahratia povinných alebo voliteľných príloh k registračnému dokumentu minimálne vo formátoch DOCX, XLSX, PDF, DXF, JPG, PNG, TIFF, GeoTIFF, KML, ZIP. |
1.13 Registračný dokument | Musí obsahovať minimálne náležitosti podľa zákona č. 136/2000 Z. z. o hnojivách v platnom znení, vyhlášky č. 215/2016 Z. z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, |
- | ktorou sa ustanovujú podrobnosti o obhospodarovaní poľnohospodárskej pôdy v zraniteľných oblastiach, |
- | Dusičnanovej smernice č. 91/676/EC o ochrane vodných zdrojov pred znečistením dusičnanmi pochádzajúcimi z poľnohospodárstva, |
- | nariadenia vlády č. 617/2004, ktorým sa ustanovujú citlivé oblasti a zraniteľné oblasti, nitrátovej smernice 676/1991 EEC, príp. ďalších relevantných súvisiacich právnych predpisov SR a EÚ. |
1.14 Funkčné role používateľov | Administrátor, žiadateľ, spracovateľ, schvaľovateľ, superschvaľovateľ, inšpektor. |
1.15 Oprávnenia role administrátor (na strane verejného obstarávateľa) | konfigurácia a editácia predvolených textov a číselníkov registračných dokumentov (formulár/šablóna); konfigurácia a editácia nápovedí pre podanie jednotlivých registračných dokumentov; |
- | riadenie limitov počtu a veľkostí vkladaných príloh k registračným dokumentom; konfigurácia a editácia predmetu a obsahu notifikácií; |
- | konfigurácia a editácia správy mapových podkladov a mapových vrstiev; konfigurácia a editácia šablón registračných dokumentov; konfigurácia a editácia vlastných reportov; |
- | dekódovanie bezpečnostných prvkov pre overenie registračných dokumentov; konfigurácia a editácia premenných; s obmedzeným prístupom pre vybrané lokality SR; |
1.16 Oprávnenia role žiadateľ | výber predvolených textov a číselníkov registračných dokumentov; vyplnenie povinných/voliteľných editovateľných polí registračných dokumentov; |
- | čítanie nápovedí pre podanie jednotlivých registračných dokumentov; vizualizácia mapových podkladov; s obmedzeným prístupom pre vybrané lokality SR; priloženie príloh k registračným dokumentom; |
- | editovanie hraníc dielov pôdnych blokov v mapovej vrstve registračného softvéru a súčasné zaslanie časti editovanej mapovej vrstvy ako prílohy s registračným dokumentom; |
- | uloženie vytvoreného pdf registračného dokumentu vrátane príloh na externom zariadení (PC/tablet) žiadateľa; zapínanie a vypínanie mapových vrstiev; odoslanie registračného dokumentu; |
1.17 Oprávnenia role spracovateľ (na strane verejného obstarávateľa) | výber predvolených textov a číselníkov registračných dokumentov; vyplnenie povinných/voliteľných editovateľných polí registračných dokumentov; |
- | čítanie nápovedí pre podanie jednotlivých registračných dokumentov; vizualizácia mapových podkladov; s obmedzeným prístupom pre vybrané lokality SR; priloženie príloh k registračným dokumentom; |
- | editovanie hraníc dielov pôdnych blokov v mapovej vrstve registračného softvéru a súčasné zaslanie časti editovanej mapovej vrstvy ako prílohy s registračným dokumentom; |
- | uloženie vytvoreného pdf registračného dokumentu vrátane príloh na externom zariadení (PC/tablet) spracovateľa; odoslanie registračného dokumentu; |
- | sprístupnenie doručených registračných dokumentov vrátane príloh; vlastné používateľské pohľady; filtrovanie, triedenie a zoraďovanie doručených registračných dokumentov; |
- | zapínanie a vypínanie mapových vrstiev; výber z mapovej vrstvy v rámci doručeného registračného dokumentu; |
- | možnosť zasielania notifikácií o stave doručených registračných dokumentov podľa nastavených oprávnení; |
- | zobrazenie údajov z doručených registračných dokumentov; uloženie na externé zariadenie spracovateľa (PC/tablet) editovanej časti v mapovej vrstve registračné softvéru; |
- | doručeného ako príloha k registračnému dokumentu; |
1.18 Oprávnenia role schvaľovateľ (na strane verejného obstarávateľa) | schvaľovanie spracovaného registračného dokumentu zaslaného spracovateľom; ostatné oprávnenia role spracovateľ; |
1.19 Oprávnenia role superschvaľovateľ (na strane verejného obstarávateľa) | schvaľovateľ s prístupom pre všetky lokality SR; |
- | dostáva automatické notifikácie o blížiacich, resp. prekročených lehotách vybavenia stavu doručených registračných dokumentov; ostatné oprávnenia role schvaľovateľa |
1.20 Oprávnenia role inšpektor (na strane verejného obstarávateľa) | vkladanie údajov z vykonanej kontroly k príslušnému doručenému registračnému dokumentu; ostatné oprávnenia role spracovateľa |
1.21 Požadovaná integrácia | s externou databázou verejného obstarávateľa prevádzkovanou na softvérovej platforme Microsoft SQL Server 2016 (ďalej len „externá databáza“) a mapového servera v zmysle integračných štandardov OGC |
1.22 Notifikácie žiadateľom | Áno - email, SMS |
1.23 Ochrana pred robotickým vypĺňaním registračných dokumentov | áno |
1.24 Generovanie dokumentov | Áno, registračné dokumenty, prílohu k registračnému dokumentu pri editácií v mapovej vrstve registračného softvéru |
1.25 Generovanie termínov | Áno, ku každému doručenému registračnému dokumentu podľa vybraného predmetu automaticky priradí termín na vybavenie/schválenie |
1.26 Generovanie notifikácií | o blížiacich, resp. prekročených lehotách vybavenia stavu doručených registračných dokumentov podľa nastavených oprávnení; |
1.27 Ochranné prvky dokumentov | QR kód, |
1.28 Reporting | áno |
1.29 Logovanie a auditing | áno |
1.30 Registračný softvér - súlad s legislatívou | Zákon č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Výnos MF SR č. 55/2014 Z .z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy; |
- | Zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov |
- | a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov |
1.31 Registračný softvér - štandardy | Musí spĺňať integračné štandardy podľa OGC (Open GIS Consortium) aj INSPIRE |
1.32 Registračný softvér - intergrácia | Na elektronické služby Katastra nehnuteľností (ESKN) |
1.33 Podporované integračné technológie | API, REST, SOAP, WMS, WFS |
1.34 Anonymizácia osobných údajov | áno |
1.35 Aplikácia práva na zabudnutie | áno |
1.36 Riadený prístup k osobným údajom | áno |
1.37 Zabezpečenie komunikácie | HTTPS, SSL |
1.38 Bezpečnostná ochrana | voči DOS, DDOS, cross site scripting , Cross-site Request Forgery, SQL injection, Session stealing, Brute force, File Extension Handling |
1.39 Prístup pre žiadateľov | Pre žiadateľov bude registračný softvér dostupný na existujúcej zabezpečenej webovej stránke verejného obstarávateľa alebo ním určeného prevádzkovateľa registračného softvéru |
1.40 Prístup pre žiadateľov | Prístup bude zabezpečený prostredníctvom prihlasovacieho mena a hesla (minimálne 8 znakov) |
1.41 Prístup pre administrátorov, spracovateľov, schvaľovateľov, superschvaľovateľov, inšpektorov | Pre interných pracovníkov verejného obstarávateľa bude registračný softvér dostupný v rámci LAN siete, ako aj prostredníctvom zabezpečenej webovej stránky verejného obstarávateľa |
- | alebo ním určeného prevádzkovateľa registračného softvéru |
1.42 Prístup pre administrátorov, spracovateľov, schvaľovateľov, superschvaľovateľov, inšpektorov | Prístup bude zabezpečený prostredníctvom prihlasovacieho mena a hesla (minimálne 8 znakov) |
1.43 Registračný softvér - funkcionalita | možnosť grafickej úpravy vzhľadu registračného softvéru dostupného na existujúcej zabezpečenej webovej stránke verejného obstarávateľa |
- | alebo ním určeného prevádzkovateľa registračného softvéru (tzv. front end) |
1.44 Registračný softvér - funkcionalita | Požaduje sa kompatibilita so štandardnými webovými prehliadačmi, minimálne Edge a Chrome |
1.45 Registračný softvér - funkcionalita | Požaduje sa dostupnosť registračného softvéru pre všetky funkčné role bez potreby inštalácie registračného softvéru alebo akýchkoľvek pluginov na strane funkčných rolí |
1.46 Registračný softvér - funkcionalita | Požaduje sa responzívne GUI |
1.47 Registračný softvér - funkcionalita | Bude prevádzkovaný vo virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí verejného obstarávateľa (Microsoft Windows Server 2016, Microsoft SQL Server 2016) |
- | a súčasne registračný softvér musí byť možné prevádzkovať v prostredí virtualizácie a na technológiách kompatibilných s technológiami a IaaS službami vládneho cloudu |
1.48 Registračný softvér - funkcionalita | Priestorová identifikácia dielu pôdneho bloku: v rámci registračného dokumentu požadujeme sprístupniť zoznam hraníc dielov pôdnych blokov v tabuľkovej aj grafickej forme |
- | ako mapovú vrstvu z externej databázy. |
1.49 Registračný softvér - funkcionalita | Po prihlásení žiadateľa do registračného softvéru bude automaticky ako aktívna mapová vrstva nastavená zoznam hraníc dielov pôdnych blokov prihláseného žiadateľa z externej databázy |
1.50 Registračný softvér - funkcionalita | práca so zoznamom hraníc dielov pôdnych blokov z externej databázy , žiadateľ bude môcť v zozname hraníc dielov pôdnych blokov jednoduchým spôsobom triediť, filtrovať, zgrupovať |
- | a fulltextovo vyhľadávať požadované hranice dielov pôdnych blokov a označiť ich. |
1.51 Registračný softvér - funkcionalita | mapová vrstva registračného softvéru umožní žiadateľovi editovať/zapísať hranice dielov pôdnych blokov aj priamo v mapovom podklade |
- | pričom označením hranice dielov pôdnych blokov v mapovom podklade sa automaticky uloží vyznačená hranica dielu pôdneho bloku v zozname hraníc dielov pôdnych blokov, |
- | a naopak, označením hranice dielu pôdneho bloku v zozname hraníc dielov pôdnych blokov sa daná hranica dielu pôdneho bloku zameria a zvýrazní/zobrazí v mapovom podklade. |
1.52 Registračný softvér - funkcionalita | zakreslenie hranice dielu pôdneho bloku bude formou polygónu. Táto vlastnosť bude využitá v prípade, keď žiadateľ predkladá registračný dokument iba pre časť hranice dielu pôdneho bloku |
- | alebo na iný diel pôdneho bloku, ktorý nie je hranicou dielu pôdneho bloku evidovaného v externej databáze ako hranica dielu pôdneho bloku |
1.53 Registračný softvér - funkcionalita | zakreslenie hranice dielu pôdneho bloku vo forme polygónu s automatickou kontrolou topológie. Formát ukladania zakreslenia hranice dielu pôdneho bloku |
- | do databázy registračného softvéru je požadovaný podľa OGC štandardu. |
1.54 Registračný softvér - funkcionalita | vizualizovať vlastné priestorové údaje verejného obstarávateľa z externej databázy a taktiež dostupné mapové služby |
- | (napr. voľne dostupné ortofotomapy , ortofotomozaiky vo formáte TIFF, online mapové služby katastra nehnuteľností, iné dostupné WMS, WFS, WMTS mapové služby). |
1.55 Registračný softvér - funkcionalita | vkladanie popisov k zakresleným hraniciam dielov pôdnych blokov v mapovej vrstve, import ďalších grafických objektov ako mapových vrstiev vo formáte KML, KMZ a SHAPE FILE. |
1.56 Registračný softvér - funkcionalita | Pre výber dielu pôdneho bloku sa požaduje identifikovať ďalšie grafické objekty v aktívnych mapových vrstvách minimálne: |
- | hranice dielu pôdneho bloku žiadateľa zo žiadosti o priamu podporu, ak taká žiadosť existuje, kultúrne diely pôdnych blokov (LPIS). |
1.57 Registračný softvér - funkcionalita | Musí pracovať s mapovými vrstvami: hranice dielu pôdneho bloku žiadateľa zo žiadosti o priamu podporu, ak taká žiadosť existuje, kultúrne diely pôdnych blokov (LPIS), parcely registra C |
- | a parcely registra E online mapových služieb ÚGKK, všeobecná podkladová mapa polohopisu SR, voľne dostupné ortofotomapy alebo verejným obstarávateľom dodané ortofotomozaiky vo formáte TIFF |
1.58 Registračný softvér - funkcionalita | Požaduje sa možnosť vyhľadania a zamerania nasledovných priestorových objektov v mapových vrstvách: katastrálne územie, obec, hranica dielu pôdneho bloku žiadateľa zo žiadosti o priamu podporu, |
- | ak taká žiadosť existuje. |
1.59 Registračný softvér - funkcionalita | Vkladanie príloh k registračným dokumentom aj formou funkcie potiahni a pusť (tzv. „drag and drop”). |
1.60 Registračný softvér - funkcionalita | registračný dokument bude kontrolovať vyplnenie povinných polí a logickú správnosť vypĺňaných údajov. |
- | Žiadateľ bude nápovedami v rámci registračného dokumentu podľa zvoleného predmetu usmerňovaný v každom kroku tak, aby bol registračný dokument vyplnený úplne a správne. |
1.61 Registračný softvér - funkcionalita | Sumarizácia a kontrola registračného dokumentu – poskytnúť celkový náhľad na vyplnené údaje v registračnom dokumente. |
- | V prípade, že počas kontroly vyplnených údajov žiadateľ potrebuje zmeniť niektorý zo zadaných údajov, musí mu byť umožnené vrátiť sa na predošlé záložky/kroky v registračnom dokumente a údaje zmeniť. |
1.62 Registračný softvér - funkcionalita | Potvrdenie registračného dokumentu – umožnené žiadateľovi len po potvrdení súhlasu s podmienkami na zaslanie registračného dokumentu, |
- | po potvrdení súhlasu so zásadami spracúvania ochrany osobných údajov správcom registračného softvéru a po overení bezrobotového vyplnenia registračného dokumentu. |
1.63 Registračný softvér - funkcionalita | Evidovaných doručených registračných dokumentov, priradenie jednoznačného identifikátora – číslo, písmeno alebo kombinácia týchto znakov. |
1.64 Registračný softvér - funkcionalita | Vyhľadávanie doručených evidovaných registračných dokumentov podľa: jednoznačného identifikátora registračného dokumentu; katastrálneho územia; |
- | identifikačných údajov žiadateľa; hranice dielu pôdneho bloku žiadateľa zo žiadosti o priamu podporu, ak taká žiadosť existuje. |
1.65 Registračný softvér - funkcionalita | Požaduje sa zasielanie emailových/SMS notifikácií všetkým používateľom prostredníctvom SMTP servera alebo SMS brány verejného obstarávateľa na základe definovaných oprávnení. |
1.66 Registračný softvér - funkcionalita | Pre účely posúdenia a kontroly vyznačenej hranice dielu pôdneho bloku v registračnom dokumente žiadateľa musí registračný softvér umožniť |
- | prepojenie/integráciu na existujúci geografický informačný systém (GIS) |
- | verejného obstarávateľa naprogramovaný na softvérovej platforme ArcGIS alebo zabezpečiť export údajov z registračného dokumentu vrátane všetkých príloh do existujúceho GIS verejného obstarávateľa |
- | bez straty a poškodenia údajov v doručenom registračnom dokumente vrátane všetkých príloh. |
1.67 Registračný softvér - funkcionalita | po prepojení na emailový server verejného obstarávateľa bude po úspešnom podaní registračného dokumentu žiadateľom zasielané formou emailovej správy potvrdenie o doručení registračného dokumentu |
- | verejnému obstarávateľovi aj s prideleným jednoznačným identifikátorom. Emailové potvrdenie musí obsahovať aj vyplnené údaje z registračného dokumentu žiadateľa |
- | vrátane všetkých príloh vo formáte súborov PDF. |
1.68 Registračný softvér - funkcionalita | Po prepojení na SMS bránu verejného obstarávateľa bude po úspešnom podaní registračného dokumentu žiadateľom zasielané formou SMS správy potvrdenie o doručení |
- | registračného dokumentu verejnému obstarávateľovi aj s prideleným jednoznačným identifikátorom. |
1.69 Registračný softvér | v používateľsky príjemnom grafickom prostredí, s jednoduchým a intuitívnym ovládaním. |
1.70 Nevýhradná licencia | Dodávateľ prehlasuje, že je oprávnený udeliť verejnému obstarávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo neobmedzený súhlas na používanie |
- | dodaného registračného softvéru v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa registračného softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. |
1.71 Registračný softvér - Jazyk | slovenčina |
1.72 Registračný softvér - maintenance | služby maintenance v sebe zahŕňajú činnosti dodávateľa poskytovaním služieb pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky poskytovanej funkcionality registračného softvéru |
- | minimálne v rozsahu: |
- | - zabezpečenie uvoľňovania opráv, funkčných a bezpečnostných záplat a úprav registračného softvéru; |
- | - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat softvérového vybavenia, na ktorom je registračný softvér prevádzkovaný; |
- | - podpora používateľov registračného softvéru pri riešení problémov, ktoré boli spôsobené nesprávnym používaním registračného softvéru; |
- | - podpora a konzultácie verejnému obstarávateľovi pri neštandardnom správaní registračného softvéru alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého registračného softvéru; |
1.73 Registračný softvér - používateľská dokumentácia | Pre všetky funkčné role používateľov na pevnom nosiči údajov vo formáte súboru PDF; inštalačná, konfiguračná a používateľská príručka administrátora vrátane popisu prístupov |
- | ku všetkým potrebným údajom (logy, zálohy, atď.); používateľská príručka žiadateľa; používateľská príručka spracovateľa; používateľská príručka schvaľovateľa; používateľská príručka superschvaľovateľa |
- | používateľská príručka inšpektora; architektúra a funkcionalita registračného softvéru v rozsahu – popis použitých biznis procesov vo forme BPMN diagramov, |
- | hrubý popis aplikačnej a technologickej architektúry podľa TOGAF vo formáte ArchiMate diagramov, popis funkčných rolí používateľov a ich oprávnení. |
1.74 Záruka | na registračný softvér 36 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa (ďalej len „objednávateľ“) |
2. Rozsah školení | interných zamestnancov v roli spracovateľ/schvaľovateľ/superschvaľovateľ/inšpektor v rozsahu minimálne 2 dni, |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nový, nepoužívaný, originálny registračný softvér v počte 1 ks vrátane potrebného počtu nevýhradných licencií a maintenance služieb počas doby 12 mesiacov od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu zhotoviteľa registračného softvéru pre SR. |
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie registračného softvéru, tzv. nevýhradnú licenciu. Zároveň dodávateľ prehlasuje, že práva k dodaným nevýhradným licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. |
1.3 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi používateľskú dokumentáciu vo formáte PDF v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.4 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi školenia v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.2 Dodávateľ predloží objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.3 Dodávateľ predloží objednávateľovi oskenovaný doklad v slovenskom jazyku preukazujúci, že je registrovaným partnerom zhotoviteľa registračného softvéru alebo je autorom registračného softvéru a je oprávnený dodať predmet zmluvy pre Slovenskú republiku v rozsahu udelených právomocí zhotoviteľom registračného softvéru. |
2.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu alebo overenej kópie dokladu podľa bodu 2.3 OPNP, nie staršieho ako 3 mesiace, v listinnej forme, ak nie je v slovenskom jazyku, úradne preloženého do slovenského jazyka na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy. |
2.5 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.4 OPNP do siedmych (7) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa dodávateľovi o predloženie dokladu/dokumentu, prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky (napr. na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy), a to zaslaním alebo doručením dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy, ak sa zmluvné strany v súlade s touto zmluvou nedohodnú inak. |
2.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ najneskôr do 15 pracovných dní a to tak, že vykoná prvú inštaláciu, konfiguráciu, prvé otestovanie funkcionalít a integráciu na externú databázu registračného softvéru vo virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí objednávateľa. Dodávateľ následne do 55 pracovných dní nakonfiguruje registračný softvér podľa požiadaviek objednávateľa a opäť vykoná funkčné testovanie registračného softvéru vo virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí objednávateľa. |
Výsledky funkčného testu predloží dodávateľ objednávateľovi vo forme správy v písomnej podobe v súlade s touto zmluvou. |
3.3 Najneskôr pri prvej inštalácií dodaného registračného softvéru podľa bodu 3.2 OPNP dodávateľ odovzdá objednávateľovi používateľskú dokumentáciu vo formáte PDF v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, čo zmluvné strany potvrdia na preberacom protokole v súlade s touto zmluvou. |
3.4 Školenia pre zamestnancov objednávateľa pre všetky funkčné role používateľov začne poskytovať dodávateľ objednávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní po prvej inštalácií registračného softvéru podľa bodu 3.2 OPNP. Účasť zamestnancov na školení bude zaznamenaná na prezenčnej listine zo školenia, kde bude pri zamestnancovi objednávateľa uvedená aj funkčná rola používateľa registračného softvéru. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v článku 3. OPNP tejto zmluvy na mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou. |
5.2 Dodávateľ poskytuje záruku 36 mesiacov na registračný softvér v sídle obstarávateľa. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy. Oznamovanie zmien termínov dodania predmetu tejto zmluvy zo strany dodávateľa musí byť v písomnej podobe doručené na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa |
a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k zmene termínu plnenia predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5.4 Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať od dodávateľa vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov predmetu zmluvy, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do päť (5) pracovných dní od obdržania takejto požiadavky, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Každé aj čiastkové prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou očíslovaného preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – číslo preberacieho protokolu, preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá*/nepreberá* plnenie predmetu zmluvy v rozsahu (uvedený predmet zmluvy podľa článku 1. OPNP), s výhradami*/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, (*nevhodné prečiarknite), |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Po inštalácií, konfigurácií, funkčnom testovaní a integrácií na externú databázu registračného softvéru podľa bodu 3.2 OPNP bude vypracovaný preberací protokol podpísaný zástupcami zmluvných strán podľa článku 4. OPNP. |
6.5 Ak funkčný test poukázal na nedostatky registračného softvéru, ktoré bránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ registračný softvér nepreberie a nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
6.6 Ak funkčný test poukázal na nedostatky registračného softvéru, ktoré nebránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ môže registračný softvér využívať takmer v plnej funkčnosti s malými nedostatkami, objednávateľ registračný softvér podľa uváženia povahy nedostatkov môže prevziať, nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
6.7 Ak funkčný test neodhalil žiadne nedostatky registračného softvéru, objednávateľ registračný softvér preberie. |
6.8 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nakonfigurovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu zmluvy. |
6.9 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu čiastkového plnenia predmetu tejto zmluvy zástupcami zmluvných strán podľa článku 4. OPNP bez výhrad objednávateľa. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo neobmedzený súhlas na používanie dodaného registračného softvéru (ďalej len „nevýhradné licencie“) v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa registračného softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Objednávateľ je povinný dodané nevýhradné licencie chrániť pred neoprávneným užívaním a neposkytnúť nevýhradné licencie tretej osobe bez súhlasu dodávateľa. |
7.3 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k registračnému softvéru a k nevýhradným licenciám registračného softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na predmet zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole bez výhrad objednávateľa) a to opravou predmetu zmluvy v záručnej dobe alebo výmenou chybného predmetu zmluvy za nový s jeho doručením do sídla objednávateľa. |
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis predmetu zmluvy v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba predmetu zmluvy, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu predmetu zmluvy a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu alebo opravu chybného predmetu zmluvy bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
8.6 Reklamácia chyby predmetu zmluvy musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu predmetu zmluvy, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie reklamácie chyby predmetu zmluvy, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
8.7 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby predmetu zmluvy, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
8.8 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy za každé takéto porušenie povinnosti. Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.9 OPNP. |
9.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“), musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.6 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
9.7 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil podľa § 6 ods. ZEF, potom je poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry nadobúdateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.9 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní a v súlade s touto zmluvou. Za vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. |
9.10 Predložená cena je konečná a nemenná. |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2019 00:00 — 22.11.2019 11:00
1,00 celok
142 233,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2019 10:29
31.10.2019 11:00
31.10.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2019 21:15 - Vstupná ponuka | 142 000,00 | € | Cena bez DPH |
31.10.2019 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: