17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
Medicínsky tele-diagnostický systém MTDS NF12
Diagnostika, telemedicína, telerádiológia, dôveryhodná archivácia diagnostiky
Tovar, Služba
1. Medicínsky tele-diagnostický systém MTDS NF12 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínsky systém pre diagnostiku, vzdialenú diagnostiku, telerádiológiu, klinickú vizualizáciu a dôveryhodnú archiváciu |
Prenájom softvérového systému MTDS NF12 alebo ekvivalent na obdobie 36 mesiacov |
Vypôžička úložiska počas trvania zmluvy s kapacitou potrebnou pre veľké zdravotnícke zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Systém obsahuje LAN multilicenciu diagnostickej SW stanice použiteľnej aj pre klinické a ambulantné zobrazovanie s možnosťou prepnutia do módu pre operačné sály | ks | 300 | ||
Systém poskytuje klientovi možnosť prenosu, uchovávania a vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov od a/alebo do systémov nemocníc/polikliník/diagnostických centier, účastných na diaľkovej a/alebo miestnej diagnostike a to v rozsahu, počte subjektov v Slovenskej republike, subjekty nemusia byť v správe dodávateľa, dodávateľ zodpovedá za prenos k subjektom a zabezpečuje zmluvný vzťah vo svojom mene | nemocníc/polikliník/diagnostických centier | 100 | ||
Možnosť prenosu, uchovávania a vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov z vlastných rádiologických vyšetrovacích prístrojov alebo dokumentačných prístrojov (všetko plne DICOM kompatibilných zdrojov obrazovej dokumentácie) , počet prístrojov v cene dodávky. | prístrojov | 30 | ||
Webová multiplatformová aplikácia pre rýchle a zabezpečené zobrazovanie obrazovej dokumentácie z úložiska systému MTDS aj mimo nemocničnej siete (LAN) pre registrovaných a autentifikovaných lekárov. Zobrazovanie je použiteľné na desktop počítači alebo notebooku alebo tablete alebo smartphone a to pre operačné systémy Microsoft Windows, Windows Phone, Apple OSX, iOS, Google Android. Aplikácia je s otvoreným API, a je možné implementovať integráciu na strane NIS alebo žiadankového systému. Požadovaný rozsah v cene dodávky, súčasne pracujúcich lekárov (licencií) . | lekárov | 30 | ||
Webová multiplatformová aplikácia pre snímanie foto-dokumentácie pacienta a ukladanie do úložiska systému MTDS vo formáte DICOM, vrátane podpory DICOM Modality Worklist Management. Aplikácia je použiteľná na zariadeniach so vstavanou kamerou a pre operačné systémy Microsoft Windows Phone, Apple iOS, Google Android a prehliadače Chrome, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge. Požadovaný rozsah v cene dodávky, súčasne pracujúcich používateľov (licencií). | používateľov | 10 | ||
Dĺžka zmluvy komplexnej starostlivosti, služieb a servisu pre softvérový systém MTDS NF12 | mesiacov | 36 | ||
Počet vykonávaných a archivovaných štúdií pre obdobie 12 mesiacov | počet | 100000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém MTDS NF12 alebo ekvivalent: | poskytuje klientovi možnosť diagnostiky/vyhodnocovania digitálnej obrazovej zdravotnej dokumentácie pacientov z vlastných rádiologických vyšetrovacích prístrojov |
- - | alebo diaľkovo prenesených rádiologických vyšetrení (všetko plne DICOM kompatibilných zdrojov obrazovej dokumentácie) pre minimálne 300 súčasných používateľov (CU) v rámci LAN |
- | Topológia riešenia systému MTDS NF12 je klient-server |
- | implementácia integračnej platformy pre integráciu s kompatibilným nemocničným informačným systémom (NIS) na báze medzinárodných komunikačných štandardov HL7 |
- | plne a dôsledne poskytuje a používa na inú než DICOM komunikáciu medzinárodný komunikačný štandard HL7 (pri komunikácii s aplikáciami tretích strán a to obidvoma smermi) |
- | možnosť spracovania elektronickej žiadanky (generované lokálne v štandarde HL7 a prenášané cez LAN), pre prípad neskoršej integrácie s NIS |
- | integrovaný DICOM Modality Work List Management, pre prípad neskoršej integrácie s NIS |
- | možnosť podpory volania a zobrazovania štúdií (lokálne z LAN z ako aj cez web prístup), s pripravenosťou na prípadnú neskoršiu integráciu s NIS |
- | možnosť uloženia digitálnej dokumentácie v pdf formáte k vyšetreniu priamo do dátového úložiska (napr. sken žiadanky, lekárskej správy, laboratórnych výsledkov, tlačový pdf ..) |
- | funkcionalitu súčasného volania štúdie a k nej prislúchajúceho popisu (napr. vo formáte pdf) a ich zobrazenie formou načítania z dátového úložiska |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | poskytovanie údajov z modalít pre ďalšie spracovanie, t. j. podporuje DICOM MPPS službu, pomocou ktorej modality posielajú informácie o vykonaných vyšetreniach |
- - | (počet obrazov, dĺžka trvania vyšetrenia, začiatok a koniec vyšetrenia na modalite, aktuálny stav vyšetrenia, výška radiačnej dávky pre pacienta). |
- - | získané údaje z modalít - schopnosť poskytnúť aplikáciám tretích strán v DICOM, XML alebo HL7 formáte |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | spájanie štúdií podľa definovaných kritérií tzv. Merge štúdií (nie manuál. prepisom) na základe HL7 požiadavky. Na základe ADT (Admin Discharge Transfer) HL7 správ prijatých od aplikácií tretích strán |
-- | vykonávať tzv. Merge štúdií, čiže preradenie vyšetrení patriacich zadanému pacientovi k záznamom iného pacienta |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | konsolidácia údajov s dátovým úložiskom systém MTDS poskytuje funkcionalitu PIR (Patient Information Reconciliation), na základe HL7 požiadavky. |
-- | na základe ADT (Admin Discharge Transfer) HL7 správ prijatých od aplikácií tretích strán schopnosť sytému upravovať informácie o pacientovi (demografické údaje pacienta) v uložených štúdiách |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | riadenie prístupu k údajom systém MTDS , riadenie prístupu k údajom založené na princípe “ROLA používateľa“ s jednoznačne definovanými právami prístupu až na úroveň jednotlivých údajových položiek |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | funkcionalitu pre zasielanie štúdií, resp. prijímanie štúdií a ich popisov zabezpečeným spôsobom do resp. od ostatných Poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, systémov tretích strán zabezpečeným |
-- | spôsobom s ochranou pred zneužitím pri ich prenose v zmysle Zákona č. 18/2018 a nariadenia GDPR |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | jednoduchým spôsobom, bez akýchkoľvek nadštandardných znalostí IT, odosielať obrazové dáta (najmä akútnych) pacientov okamžite, kedykoľvek, rýchlo, bez súčinnosti iných osôb, odosielanie v režime |
-- | 24x7, v akomkoľvek objeme a v pôvodnej kvalite podľa platnej normy STN EN ISO 12052:2018-03 (DICOM), používateľské prostredie klientskej aplikácie uspôsobené pre jednoduchú obsluhu personálom |
-- | napr.. formou a funkciami blízkou e-mailovým klientom - princíp príjmu respektíve odoslania pacientskych obrazových dát vrátane príloh. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | ochrana - možnosť len zabezpečené odosielanie a príjem textových správ, dokumentov a príloh, s ochranou pred zneužitím pri ich prenose. |
- | relevantné časti systému MTDS určené koncovým používateľom (lekári a zdrav. personál) sú dodané v štátnom jazyku (slovenská lokalizácia). |
- | obsah systému elektronický manuál v slovenskom jazyku. |
- | prenos pacientskych obrazov v súčasnosti neprelomiteľným zabezpečením osobných údajov tretími subjektami (mimo registrovaných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti - odosielateľa a prijímateľa) |
- | bez potreby vytvárania VPN (Virtual Private Network), nenarúša firewall používateľa internetovej siete, využívanie k výmene dát štandardne povolené TCP/IP porty (napr. 443,80), |
- | šifrovane v zmysle GDPR a Zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, proti neoprávnenému sledovaniu/monitorovaniu sofistikovaným kryptovaním prenášaných dát |
- | možnosť prevádzkovania minimálne na operačných systémoch Microsoft Windows Vista alebo vyššom, na 32 bitovej alebo na 64 bitovej platforme a na virtualizovanej platforme VMware ESX 5.5 alebo vyššie |
- | neobmedzená licencia klientskej aplikácie, k službe zabezpečujúcej komunikáciu medzi Poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti, pre všetky pracovné stanice s operačným systémom objednávateľa |
- | softvérové stanice systému MTDS koncových používateľov (lekári) sú schopné zobrazovať synchrónne ECG v normalizovanom formáte DICOM ECG/HD. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
Softvérové stanice systému MTDS koncových používateľov (lekári) sú schopné zobrazovať formáty: | Digital Subtract Angiography (DSA), Digitally Reconstructed Radiograph (DRR), MultiPlanar Reconstruction (MPR), Curved Planar Reconstruction (CPR), Maximum Intensity Projection (MIP), |
-- | Multiframe Images a sú schopné registrovať a zobrazovať multimodalitnú fúziu snímok |
Softvérové stanice systému MTDS umožňujú: | úpravy jasu, kontrastu, možnosť otáčania obrazu, meranie vzdialeností a uhlov a pod. Prehrávanie (animáciu) sérií snímkov, export DICOM snímkov do formátov: .jpeg, .bmp; |
-- | export sérií snímkov v podobe filmu vo formáte AVI; možnosť prezerania EKG kriviek vo formáte DICOM EKG. |
................................................................................................ | ...................................................................... |
- | DICOM interface s nasledovnými Storage SC, Query/Retrieve SC, Verification SC. Systém MTDS obsahuje plnú podporu DICOM Modality Worklist Management SC |
- | jadro systému môže byť prevádzkované na serveri v plne virtualizovanom prostredí. |
- | všetky potrebné serverové licencie pre podporu CT, CR, DX, MG, MR, NM, PT, RF, XA, US, podporu formátu DICOM a príslušné sieťové výstupy |
- | manažovateľnosť diaľkovým prístupom, technická podpora. |
- | softvér pracovnej stanice, možnosť prepnutia do dotykového módu ovládania zobrazenia pracovnej stanice, ktorý je vhodný pre operačné sály a sterilné prostredie. |
- | stacionárne pracovné a klinické náhľadové stanice sú klinicky uvoľnené pre funkčnosť v operačnom systéme Microsoft Windows Vista, 7, 8 a 10. |
- | podpora manažmentu "Hanging protocols". Zabezpečenie zrýchlenia včasnej diagnostiky pomocou aplikácie softvérovej technológie „Hanging Protocols“ na otvárané/prezerané obrazové dáta pacientov. |
- | Manažment „Hanging Protocols“ je v réžii objednávateľa s trvalou možnosťou úprav pre jednotlivé pracoviská. |
- | plný administrátorský prístup k správe a administrácii systému MTDS NF12 so súvisiacou podrobnou dokumentáciou, aktualizovanou počas celej doby trvania zmluvy |
- | bez potreby súčinnosti dodávateľa ako výrobcu k administrácii systému MTDS |
- | časti určené na diagnostiku pacientov certifikované v triede IIb podľa požiadaviek EÚ (MDD 93/42/EEC a 2007/47/EC, EN ISO 13485) |
- | používateľský návod v rámci každej používateľskej aplikácie, administrátor požaduje 1 verziu každého návodu ako aj dátový nosič (USB pamäťový kľúč) s používateľskými návodmi a aplikáciami. |
- | podpora prevádzky systému v režime 9x6 formou "Call center", prevádzkovaná dodávateľom/výrobcom v štátnom (slovenskom) jazyku. Telefónna linka a mobilný telefón NF12 - dostupnosť v režime 9x6. |
- | podpora prevádzky systému minimálne pre správcov systému a časovo neohraničená (počtom alebo dĺžkou volaní alebo elektronickej komunikácie) |
- | pravidelná kontrola systému dodávateľom minimálne 1x ročne v sídle zákazníka (môže byť v rámci servisného zásahu) a každý pracovný deň diaľkovým prístupom, |
- | aktualizácia softvérových aplikácií systému a zahŕňa poskytnutie každej novej verzie, a to vždy do jedného mesiaca po jej klinickom uvoľnení. |
- | nNa základe požiadavky zákazníka vykoná dodávateľ zaškolenie v sídle zákazníka pri každej aktualizácii. |
- | v paušálnej cene podpory zahrnuté všetky cestovné náklady, ako aj práce, náklady na pripojenie a všetky ďalšie náklady dodávateľa súvisiace s poskytovaním podpory systému |
- | aktualizácia softvérových aplikácií dôveryhodného archívu zahŕňa poskytnutie každej novej verzie, a to vždy do jedného mesiaca po jej uvoľnení výrobcom, po dohode so správcom |
V závislosti podľa úspešnosti uchádzača objednávateľ zabezpečí prostredníctvom následného VO migráciu dát s pôvodného systému, a podľa potreby preškolenie obslužného personálu. | Požadujeme budúcu vzájomnú spoluprácu s pôvodným prevádzkovateľom služby mri nasadený a migrácii dátového úožiska. |
- | prístupnosť a komunikáciu pôvodného prevádzkovateľa systému zabezpečí objednávateľ |
- | v prípade úspechu pôvodného poskytovateľa nebude realizovať VO pre zákazku migrácie dát do/zo systém |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent produktu, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti produktu pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky produktu. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode produktu, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami produktu, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo produktu, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a včas na profesionálnej úrovni s odborne spôsobilými osobami, pričom bude dodržiavať parametre zadania, platných technických noriem a zákonov, technologických postupov, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a bez obmedzenia počas 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Vrátane licencií a nákladov spojených s inštaláciou u objednávateľa. |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Spôsob, čas a miesto dodania: |
a) termín dodania resp. inštalácie je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného HW a SW, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní . |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Objednávateľ sa zaväzuje celkovú cenu za predmet zákazky uhradiť dodávateľovi v pravidelných a rovnomerných mesačných splátkach (ďalej len „mesačný paušál“). Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi mesačný paušál na základe faktúry, ktorú doručí dodávateľ objednávateľovi vždy najneskôr do 15 dní po ukončení príslušného kalendárneho mesiaca. Úhrada bude vykonaná bezhotovostne, na základe faktúry a rozpisu poskytnutých služieb. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry budú kópie dokladov potvrdených obidvomi zmluvnými stranami, záznam o prevádzke systému. |
Splatnosť faktúry 30 dní. |
Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu za poskytovanie služby, vrátane dodania do miesta dodania, vrátane jeho inštalácie, vrátane správy servera a potrebných licencií počas platnosti zmluvy |
Cena za predmet zákazky pokrýva celý zmluvný záväzok a všetky náležitosti a veci nevyhnutné na riadne poskytovanie služieb, ktoré umožnia objednávateľovi riadne využívanie služieb po celú dobu trvania zmluvy. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok ani zálohovú platbu. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky, ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru, poskytnutím služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, štrajky, občianske nepokoje, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ bude neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad nastane, ak mu to technické prostriedky umožnia |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania, poskytnutia služby, dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve, funkcionality dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodu na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Servisný zásah - technická podpora od nahlásenia poruchy systému | do 24 hod. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.11.2019 07:00
1,00 ks
44 586,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2019 16:20
30.10.2019 12:00
30.10.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2019 15:42 - Vstupná ponuka | 44 586,00 | € | Cena bez DPH |
29.10.2019 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 585,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: