30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Zdravotnícky batoh bez výbavy
zdravotnícky batoh, taška, puzdro,
Tovar, Služba
1. Zdravotnícky batoh bez výbavy
|
|
---|---|
Funkcia |
Prázdny zdravotnícky batoh na zdravotnícky materiál a príslušenstvo pre poskytovanie prvej pomoci. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zdravotnícky batoh WALK (WARIOR AID AND LITTER KIT) | NSN: 653-01-531-6902 |
Kompletný systém vnútorných vreciek umožňujúci uložiť zdravotnícky materiál a NATO nosidlá 90C Talon | áno |
chrbtové popruhy | dĺžkovo nastaviteľné, pevné, umožňujúce ľahký transport z vozidla do miesta potreby |
vrecká batohu | 4 postranné vrecká a 3 čelné |
Materiál: | Nylon |
Farba: | zelená |
Rozmery: vxšxh | 58 x 42 x 30 cm |
nosnosť popruhov | min. 15 kg |
Názov |
Vrátane dopravy do miesto plnenia. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Návody v slovenskom jazyku. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky spolu s fotodokumentáciou tovaru. |
Požaduje sa aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej 3 pracovné dni pred dodaním tovaru. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodaním do miesta plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 13,00 hodiny. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
04.11.2019 08:00 — 29.11.2019 13:00
50,00 kus
29 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2019 11:13
28.10.2019 10:00
28.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2019 13:45 - Vstupná ponuka | 29 520,00 | € | Cena s DPH |
24.10.2019 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: