00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Monitory 24“
monitor, monitor 24“, monitor pre počítač
Tovar, Služba
1. Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenia Monitory 24“ – pre počítače, na prácu s programami, databázami a dokumentami.
|
|
---|---|
Funkcia |
LCD monitory |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uhlopriečka [palce]: | 24 |
Rozlíšenie: | Full HD, 1920 x 1080 px |
Jas: | min. 250 cd/m2 |
Displej: | IPS, LED podsvietenie, antireflexný povrch |
Doba odozvy: | max. 8 ms |
Grafické vstupy: | min. D-SUB (VGA) DisplayPort 1.2, HDMI 1.4 |
Príslušenstvo: | napájací kábel, D-SUB kábel, HDMI kábel, display port kábel |
Mechanické vlastnosti: | výškovo nastaviteľný podstavec |
Farba: | čierna |
Záruka: | 36 mesiacov |
Názov |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
V cene je dovoz dodávaného tovaru ako i ostatné náklady spojené s dodaním tovaru. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra bude vystavená na základe objednávky, ktorú verejný obstarávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nereparovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa, zapečatený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar komplet v jednej dodávke. |
Záručná doba monitorov je 36 mesiacov. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s presným popisom porovnania požadovaných parametrov a dodaných parametrov monitorov. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
31.10.2019 10:00 — 09.12.2019 15:00
10,00 ks
1 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2019 14:53
25.10.2019 10:00
25.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2019 09:55 - Vstupná ponuka | 1 099,99 | € | Cena bez DPH |
25.10.2019 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 090,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: