30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50093363
EKO-CHEMO, s. r. o.
Zámocká 30, Bratislava - Staré Mesto, 81101, SVK
Chemické čistenie vykurovacej sústavy
Chemické čistenie vykurovacej sústavy
Služba, Tovar
1. Chemické čistenie ústredného kúrenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie chemického čistenia výmenníčky tepla a rozvodov ústredného kúrenia v štvorpodlažnej budove v zmysle prílohy č. 1 zákona č. 314/2012 Z. z. o pravidelnej kontrole kotlov, vykurovacích sústav a klimatizačných systémov a o zmene a doplnení niektorých zákonov komplexne, vrátane prípravných prác, použitých materiálov, preplachu, prehliadky a záverečného protokolu s vyčíslením úspor nákladov na kúrenie a vyhotovením termovíznych snímok telies. |
Chemické čistenie vykurovacieho systému pozostáva z: Kontroly telies kamerou pred a po čistení, čistenia bez demontáže radiátorov, dávkovanie prípravku na zabránenie tvorby usadenín, spracovanie technickej správy, vyhotovenie fotodokumentácie o priebehu prác v súvislosti s vykonaním diela, odovzdanie vzorky rozpustených nánosov, bezpečnostné listy prípravkov, Energetický posudok – vyčíslenie úspor, termovízne snímky telies. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet radiátorov - 2 radový plech | ks | 22 | ||
2. Počet radiátorov - plech | ks | 156 | ||
3. Počet rebier radiátorov | ks | 3592 | ||
4. Výmenník tepla | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
k bodu 4: | Oceľové konštrukcie, n.p. Závod Žilina - Bytčica. Rok výroby: 1972. |
Menovitý tepelný výkon: | 298 kW / ks |
Objem plášťa: | 700 l |
Objem vložky: | 195 l |
Max. teplota plášťa: | 200 ˚C |
Max. teplota vložky: | 200 ˚C |
Max. tlak: | 2,5 Mpa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Služba bude vykonávaná len v pracovných dňoch od 7:00 - 15:00 hod |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v mieste plnenia - objekte plnenia. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objekte objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Po dokončení požadovaného chemického čistenia musí byť spísaný odovzdávací protokol v 3 výtlačkoch podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia služby. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Miesto vykonania služby - Bratislava. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Za kasárňou 2, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2019 07:00 — 29.11.2019 15:00
1,00 celok
12 868,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2019 11:10
25.10.2019 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2019 08:29 - Vstupná ponuka | 12 864,00 | € | Cena s DPH |
25.10.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: