00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
17313759
Fix Trade s.r.o.
Hlinícka 6, Bratislava, 83152, SVK
Systém na stanovenie LDL a HDL subfrakcií
lipoproteíny, LDL, HDL, elektrofréza
Tovar, Služba
1. Systém na stanovenie LDL a HDL subfrakcií
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Systém pre komplexné vyšetrenie spektra lipoproteínov, metóda elektroforetickej diferenciácie podtried LDL a HDL lipoproteínov na polyakrylamidovom géli (PAG) s možnosťou kvantitatívnej a kvalitatívnej identifikácie aspoň 11 lipoproteínových tried a ich subpopulácií (VLDL, IDL 1-3, LDL 1-7, HDL), posúdenie aterogenicity plazmy s automatickým a manuálnym vyhodnotením aterogénneho resp. neaterogénneho lipoproteínového profilu pacienta, koncentrácia celkového cholesterolu a triacylglycerolov v sére v porovnaní s rozsahom referenčnej normy; |
meranie cholesterolu lipoproteínov (pre frakcie a subfrakcie lipoproteínov od VLDL do HDL) v pôstnom sére alebo EDTA plazme s koncentráciou celkového cholesterolu ≥100 mg/dl, analýza lipoproteínov minimálne 10-tich vzoriek pacientov uskutočňovaná simultánne v rámci jedného elektroforetického delenia spolu s kontrolnou analýzou, pre správnosť merania s prípadnou možnosťou rozšírenia, maximálny celkový čas merania aspoň 20 vzoriek a kontrolnej vzorky nepresahujúci 3 hodiny, digitalizácia výslednej elektroforézy. |
2. Jednotný komplexný LDL/HDL systém, pracovná stanica, užívateľsky prístupná a dostupná záloha údajov, tabuľkové a grafické vyhotovenie analýzy, veľkosť prístroja a jeho súčastí nesmie presiahnuť plochu 1,3m2 (maximálna šírka 60cm), uchovanie analyzovaných vzoriek cca 7 dní bez nutnosti hlbokého zmrazovania, maximálna intra- a inter-laboratórna presnosť, špičková intra- a inter-rozborová správnosť merania. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) so špecifikáciou tovaru, preukazujúcou splnenie všetkých požadovaných technických parametrov, vrátane označenia výrobcu, obchodného mena a typu.. |
Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie/potvrdenia výrobcu zariadení, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky. |
Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis. Trvanie záručnej doby musí byť minimálne v dĺžke 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; |
zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť až splnením odkladacej podmienky, spočívajúcej v schválení verejného obstarávania zákazky, ktorá je predmetom tejto Zmluvy zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, dodanie predmetu zákazky v bezchybnom stave, neporušenom obale a s požadovanými vlastnosťami, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej chémie, biochémie a klinickej biochémie, Sasinkova 2, 813 72 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.10.2019 10:00 — 09.12.2019 10:00
1,00 kompletný predmet zákazky
32 135,43
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2019 10:14
25.10.2019 09:00
25.10.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2019 13:33 - Vstupná ponuka | 26 490,00 | € | Cena bez DPH |
24.10.2019 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: