36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce.
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Služba
1. Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 3,9 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | Ks | 5000 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Stravná poukážka musí byť označená názvom a logom dodávateľa, nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou alebo inými ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač cenných papierov. |
3. Stravné poukážky bude verejný obstarávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. Uchádzač je povinný dodať stravné poukážky v požadovanej hodnote a množstve, ktoré verejný obstarávateľ určí v objednávke a to najneskôr do jedného pracovného dňa od zadania objednávky. Uchádzač doručí predmet obstarávania na miesto dodania uvedené v objednávke. |
4. Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody môžu byť znížené alebo zvýšené. |
5. Výška provízie musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zabezpečením a výrobou stravovacích poukážok a nápojových poukážok (napr. dopravu, poistenie, poplatok za vystavenie, balné, distribúciu...). |
6. Predávajúci je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
Predávajúci zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
7. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP s minimálne 20 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Brezno. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Hlavná 245/72, Čierny Balog, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
12
5 000,00 1 ks. stravný lístok
19 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2019 09:33
24.10.2019 10:00
24.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2019 09:40 - Vstupná ponuka | 19 500,00 | € | Cena bez DPH |
24.10.2019 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 499,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: