36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením paragrafu 152 Zákoníka práce.
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie poskytovania stravovania pe svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanoveným paragrafu 152 Zákoníka práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | Ks | 5000 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stravná poukážka musí byť označená názvom a logom dodávateľa, nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou alebo inými ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač cenných papierov. |
Stravné poukážky bude verejný obstarávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp.e-mailovej objednávky. Uchádzač je povinný dodať stravné poukážky v požadovanej hodnote a množstve, ktoré verejný obstarávateľ určí v objednávke a to najneskôr do jedného pracovného dňa od zadania objednávky. Uchádzač doručí predmet obstarávania na miesto dodania uvedené v objednávke. |
Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody môžu byť znížené alebo zvýšené. |
Výška provízie musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zabezpečením a výrobou stravovacích poukážok a nápojových poukážok (napr. dopravu, poistenie, poplatok za vystavenie, balné, distribúciu...). |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP s minimálne 30 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Považská Bystrica. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak je počas platnosti tejto rámcovej dohody dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto dohody nasledovne: Objednávateľ zadrží čiastku 20% z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo strany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty. |
Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke. |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Nám. M.R. Štefánika 1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
2
5 000,00 ks
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2019 10:03
28.10.2019 09:30
28.10.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2019 10:23 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2019 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 999,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: