Z201931971
OF-202939
zrušená
00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
Kancelársky nábytok
sedačka
Tovar, Služba
1. dodávka sedačiek v zmontovanom stave.
|
|
---|---|
Funkcia |
sedačka určená do kancelárskych priestorov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sedačka 3sed | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: šírka: 192 –196 cm, hĺbka: 96 – 98 cm, výška: 79 – 81 cm, výška sedu 40 cm, hĺbka sedu 68 cm. Celočalúnená - možnosť umiestnenia do priestoru. Poťah: látka – šedá – tkaná, plochá tkaná látka z dvoch farebných nití, odolná voči oderu a roztrhnutiu. Možnosť žehlenia pri nízkych teplotách. Látka sa nemôže prať, žmýkať ani čistiť chemicky. Čistenie len ručne hubkou namočenou v saponáte alebo tepovať. Prevedenie: na nožičkách, výška nožičiek : 14 – 16 cmMateriál: skladba kostry sedačky: masív buk, smrek, DTD, DVD, PDP/sedák: masívny rám, vlnitá pružina, deliaca vrstva, | áno |
molitan, rúno, látka/operadlo: masív smrek, DTD, popruhy, molitan, rúno, látka/podrúčky: smrek, DTD, DVD, Molitan, rúno, látka Sedenie: vlnitá pružina v kombinácii s molitanom | áno ( napr. AVA SIMPLY Inari 91) |
dodať v zmontovanom stave/zmontovať v miestnosti určenej objednávateľom | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom a jeho následnej montáže. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry. |
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy). |
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom. |
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2019 10:00 — 13.11.2019 14:00
1,00 celý predmet zákazky
692,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2019 14:00
23.10.2019 09:00
23.10.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: