00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
46216707
ELKO SERVIS s. r. o.
Šoltésovej 7, Košice, 04001, SVK
výmena ústredne elektrickej požiarnej signalizácie typ MHU 103
výmena ústredne elektrickej požiarnej signalizácie typ MHU 103
Služba, Tovar
1. Výmena ústredne elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej „EPS“) typ MHU 103 za novú kompatibilnú ústredňu EPS typ MHU 116.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výmena ústredne EPS typ MHU 103 za novú kompatibilnú ústredňu EPS typ MHU 116. Nová ústredňa EPS musí byť napojená na pôvodné miesto súčasnej ústredne EPS, tak aby nedošlo k zmene káblových rozvodov a aktívnych a pasívnych požiarnych hlásičov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MHU 116 | kus | 1 | ||
Linky DSM-1 | kus | 2 | ||
Doska DPE-2 | kus | 1 | ||
Software | kus | 1 | ||
Akumulátor | kus | 2 | ||
Demontáž, montáž, programovanie, nastavenie, preskúšanie, zaškolenie obsluhy | ks | 1 | ||
Tablo DMA-1 | ks | 1 | ||
Doska pre tablo DMA-1 | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje nainštalovať tablo do vzdialenosti 15 metrov od ústredni. |
Objednávateľ požaduje zaškolenie max. 5 osôb obsluhy EPS a zaškolenie 1 osoby pre mesačné kontroly EPS. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z .z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na opravu a montáž a odborné prehliadky a skúšky na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) elektro podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie (vydané na osobu) na VTZ elektrické vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce a podľa § 24 revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi požadované Oprávnenia alebo Osvedčenie na VTZ elektro do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Bratislava |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
30.10.2019 00:00 — 29.11.2019 00:00
1,00 ks
5 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2019 13:30
23.10.2019 13:30
23.10.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2019 14:33 - Vstupná ponuka | 5 899,99 | € | Cena s DPH |
23.10.2019 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 856,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: