30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Banner
banner, bannery, propagácia
Tovar, Služba
1. Banner
|
|
---|---|
Funkcia |
Banner - novovyrobený, doteraz nepoužívaný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa a nábor personálu. |
Fotografia / vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška banneru | mm | 375 | ||
Šírka banneru | mm | 2980 | ||
Hrúbka banneru | mm | 1 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie | banner určený do exteriéru vyhotovený bez očiek, na zadnej strane banneru po celom jeho obvode je našitý suchý zips - háčiková časť suchého zipsu slúžiaci na prichytenie banneru |
šírka suchého zipsu ( časť suchého zipsu s háčikmi) | min. 30 mm |
materiálové vyhotovenie banneru | pogumovaná nepremokavá tkanina |
farebné vyhotovenie banneru | biela |
potlač | 1 farba (čierna), logo objednávateľa a text určený objednávateľom |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane potlače logom objednávateľa a textom určeným objednávateľom. |
2.3.2. Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady pre potlač ( logo a text určený objednávateľom, farba potlače ) elektronicky (e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
2.3.3. Požaduje sa, aby dodávateľ podklady pre potlač graficky spracoval a upravil podľa pokynov objednávateľa. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy spracovanú grafickú vizualizáciu potlače na schválenie pred realizáciou potlače. Požaduje sa tlač na bannery realizovať až po schválení vizualizácie kontaktnou osobou objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.5. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.6. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru ( banneru) s uvedením jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
2.3.7. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.8. Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 14,30 hod. |
2.3.9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.10. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.11. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.12. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.13. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.14. Nedodanie tovaru v množstve a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy , budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Demänová 393, 031 01 Liptovský Mikuláš, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.11.2019 08:00 — 29.11.2019 13:00
16,00 ks
403,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2019 08:02
25.10.2019 09:00
25.10.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2019 14:22 - Vstupná ponuka | 403,20 | € | Cena s DPH |
24.10.2019 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 403,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: