00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Dia cukrovinky
DIA oblátky, sladidlo, croissant, čokoláda DIA, perník DIA, puding DIA
Tovar, Služba
1. Dia cukrovinky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dia cukrovinky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obl. DIA Celihope mliečna 35g | ks | 150 | ||
Obl. DIA Ela čokoládova viac druhov 40g | ks | 140 | ||
Obl. DIA Napol. Hazelnut 50g | ks | 120 | ||
Obl. Diabeta 110g polomáčané sušienky | ks | 160 | ||
Obl. Diabeta 25g (tortička) | ks | 150 | ||
Obl. Diabeta 32g kakaová viac druhov | ks | 100 | ||
Obl. Diabeta kakaové venčeky 100g | ks | 80 | ||
Piškóty DIA 120g celozrnné Diabeta | ks | 250 | ||
Sladidlo Sacharín 10g 160tbl. | ks | 150 | ||
Sladidlo Sorbit 250g | ks | 60 | ||
Croissant marhuľa DIA 42g | ks | 300 | ||
Čokoláda DIA Orion horká 50g | ks | 80 | ||
Čokoláda DIA Orion mliečna 50g | ks | 80 | ||
DIA Happy FIT kakaové 95g | ks | 100 | ||
Perník DIA 60g | ks | 250 | ||
Puding čokoládový DIA 125g | ks | 60 | ||
Čok.Dorina horká 50% kakao-Stévia 80g DIA | ks | 130 | ||
Čok.Dorina mliečna 50% kakao-Stévia 80g DIA | ks | 130 | ||
BEBE cereal Dobré ráno | ks | 250 | ||
Obl Diabeta kakaové venčeky 100g | ks | 200 |
Názov |
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto Rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Začiatok plnenia dodávateľovi vzniká dňom platnosti rámcovej dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ako prevádzkovateľ potravinárskeho podniku registroval všetky svoje prevádzkarne, prostredníctvom ktorých bude plniť túto Rámcovú dohodu na príslušnom orgáne úradnej kontroly potravín a že táto registrácia je v čase uzavretia tejto Rámcovej dohody platná a účinná. |
Predmetom tejto Rámcovej dohody je záväzok predávajúceho priebežne počas trvania tejto Rámcovej dohody predávať a dodávať Objednávateľovi riadne a včas potraviny – rôzne potraviny, (ďalej len „predmet zákazky“), a to na základe objednávok Objednávateľa a za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode a v príslušnej objednávke a záväzok Objednávateľa riadne a včas dodaný tovar prevziať a zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v súlade s touto Rámcovou dohodou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody nasledovné doklady: |
- podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mennú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú a cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne). |
- kontaktné informácie na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, email, tel. číslo. |
Cena je dohodnutá ako maximálna, konečná vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania Rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom Slovenskej republiky, osobitnými predpismi SR a EÚ, hygienických a technických noriem, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky tejto Rámcovej dohody. |
Taktiež musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, ako aj mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Doba spotreby dodávaného predmetu zákazky nesmie v čase dodávky predmetu zákazky prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba prekročila 1/3 doby spotreby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v technickej špecifikácii. |
Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody za ušlý zisk. |
Objednávky Objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Momentom doručenia objednávky do dispozície Dodávateľa, je Dodávateľ objednávkou viazaný a začína mu plynúť lehota na dodanie tovaru. |
Dodávateľ nie je objednávkou viazaný len vtedy, ak obratom Objednávateľovi oznámi, že u neho nastali okolnosti vylučujúce zodpovednosť, za ktoré sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle Dodávateľa a bráni mu v splnení jeho povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by Dodávateľ túto prekážku, alebo jej následky odvrátil alebo prekonal, a ďalej, že by túto prekážku mohol predvídať. |
Za okolnosť vylučujúcu zodpovednosť sa však nepovažuje prekážka, ktorá vznikla až v čase, keď bol Dodávateľ v omeškaní s plnením svojej povinnosti, alebo vznikla z jeho hospodárskych pomerov. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené iba na dobu, dokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto účinky spojené. |
Dodávateľ je povinný na základe objednávky Objednávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazy uvedený v objednávke v stave spôsobilom na riadne užívanie a v kvalite podľa tejto Rámcovej dohody. |
Objednávka bude obsahovať informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania (dve odberné miesta). Musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená Dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Dodanie tovaru sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle Objednávateľa a to v pracovných dňoch – pondelok až piatok v čase od 7,00 hod do 13,20 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Lehota na dodanie tovaru: Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet zákazky na základe jednotlivých objednávok Objednávateľa v termíne dodania podľa objednávky, pričom Objednávateľ bude spravidla objednávať predmet zákazky podľa aktuálnej potreby kuchyne. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude fakturovať dodaný predmet zákazky samostatne na 2 odberné miesta v sídle Objednávateľa. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou. |
Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30 – dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že dopravu zabezpečí vozidlom, ktoré má oprávnenie a schválenie na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi pri dodaní predmetu zákazky dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej cene s DPH a druhu dodaného predmetu zákazky. |
Objednávateľ nebude poskytovať na plnenie predmetu zákazky preddavok (zálohu). |
Predmet zákazky sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overí nepoškodenie obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenie tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak Objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalosti. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie Objednávateľom. |
Reklamácie predmetu zákazky môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní predmetu zákazky, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky a to písomne alebo telefonicky a následne písomne. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr do 2 dní odo dňa doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ je na základe reklamácie Objednávateľa povinný poškodený (vadný) predmet zákazky vymeniť za bezvadný predmet zákazky, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady Objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) predmetu zákazky, vrátenie kúpnej ceny. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
K zmene Rámcovej dohody počas jej trvania bez nového verejného obstarávania môže dôjsť na základe písomného dodatku odsúhlaseného zmluvnými stranami v zmysle ustanovenia §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o Verejnom obstarávaní za dodržania podmienok ustanovených týmto zákonom. |
V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek povinnosť stanovenú v tejto Rámcovej dohode alebo vyplývajúcu z tejto Rámcovej dohody, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny stanovenej pre konkrétny predmet zákazky v objednávke. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorá presahuje výšku zmluvnej pokuty. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody podľa ustanovenia §19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní za dodržanie podmienok ustanovených týmto zákonom. Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia tak, ako je uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie a v OPETe. Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa považuje aj nedodržanie záväzku plniť predmet dohody v rozsahu a kvalite stanovenej Objednávateľom, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak Dodávateľ oznámi, že nie je schopný dodávať predmet zákazky za kúpnu cenu určenú v tejto Rámcovej dohode Objednávateľ má právo vypovedať túto Rámcovú dohodu vo výpovednej lehote tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede predávajúcemu. |
Omeškanie Dodávateľa s dodaním predmetu zákazky o viac ako 1 kalendárny deň či nedodanie predmetu zákazky vôbec alebo ... |
... oznámenie Dodávateľa, že nie je schopný dodať predmet zákazky podľa objednávky Objednávateľa prípadne, že nie je schopný dodávať predmet zákazky za kúpnu cenu určenú v tejto Rámcovej dohode sa považuje za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody a zakladá Objednávateľovi právo od tejto Rámcovej dohody odstúpiť. Objednávateľ má právo vypovedať túto Rámcovú dohodu vo výpovednej lehote tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede predávajúcemu. |
Opakované (min. 2 x počas trvania Rámcovej dohody) dodanie vadného a/alebo nekvalitného predmetu zákazky a/alebo predmetu zákazky, ktorý v čase dodania prekročil prvú tretinu doby spotreby/doby minimálne trvanlivosti, alebo opakované (min. 2 x počas trvania Rámcovej dohody) porušenie inej povinnosti, ktorá pre Dodávateľa vyplýva z tejto Rámcovej dohody, sa považuje za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody a zakladá Objednávateľovi právo od tejto Rámcovej dohody odstúpiť. |
Ak Dodávateľ po nadobudnutí účinnosti tejto Rámcovej dohody stratí spôsobilosť vyžadovanú zákonom o VO a/alebo stratí iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody a/alebo ... |
... ak sa po nadobudnutí účinnosti tejto Rámcovej dohody ukáže nepravdivým vyhlásenie Dodávateľa týkajúce sa osobného postavenia – nedoplatky voči štátu (zdravotné, sociálne poistenie a príspevky na dôchodkové sporenie, daňové nedoplatky), na jeho majetok bol vyhlásený konkurz považuje sa to za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody a zakladá Objednávateľovi právo od tejto Rámcovej dohody odstúpiť |
Objednávateľ je oprávnený od tejto Rámcovej dohody odstúpiť tiež ak v rámci kontroly verejného obstarávania zákazky, ktorej výsledkom je táto Rámcová dohoda bolo konštatované porušenie zákona, právoplatným rozhodnutím Protimonopolného úradu SR bolo konštatované, že Dodávateľ sa pri získaní zákazky, ktorej výsledkom je táto Rámcová dohoda, dopustil kolúzneho správania a/alebo v prípade, ak dodávateľ iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a tým narušil alebo ohrozil hospodársku súťaž. |
V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán k dátumu nadobudnutia účinnosti odstúpenia od dohody. Účinky odstúpenia od Rámcovej dohody nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto Rámcovej dohody budú riešiť osobným rokovaním o možnej dohode. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto Rámcovej dohody sa riadia slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb.) v znení neskorších predpisov a ustanoveniami OPETu. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
1 806,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2019 09:41
24.10.2019 10:00
24.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2019 09:05 - Vstupná ponuka | 1 806,00 | € | Cena s DPH |
24.10.2019 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 805,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: