00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
47993014
CHEIRÓN Cure s. r. o.
Hlavné námestie 4, Bratislava, 81101, SVK
Virtuálny pitevný stôl
učebné pomôcky, virtuálny pitevný stôl
Tovar
1. Virtuálny pitevný stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného tovaru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Virtuálny pitevný stôl bude slúžiť na podporu výučby študentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Virtuálny pitevný stôl | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľká dotyková obrazovka vo veľkosti minimálne 80“ umožňujúca zobrazenie celého ľudského tela naraz v pomere 1:1 | áno |
Vysoké rozlíšenie | áno |
Obrazovka chránená odolným sklom | áno |
Mobilnosť zariadenia – konštrukcia na kolieskach | áno |
Nastaviteľná výška alebo možnosť naklonenia obrazovky | áno |
Výstup signálu pre projektory a ďalšie displeje | áno |
USB vstupy | áno |
Možnosť diaľkového bezdrôtového pripojenia | áno |
Pripojenie jednotné do rôznych miest a sietí | áno |
Kompletný SW súčasťou dodaného virtuálneho pitevného stola, plne a v celom rozsahu prístupný bez nutnosti pripojenia k internetu | áno |
Záruka minimálne 24 mesiacov | áno |
Inštruktáž pracovníkov, servis, podpora a nastavenie stola | áno |
Manuál v českom alebo slovenskom jazyku | áno |
Zaistenie upgradu | áno |
Možnosť výberu najmenej z 2 zmrazených ľudských tiel (muž, žena) | áno |
Možnosť pracovať zároveň s dvoma obrazmi naraz na jednom displeji v rovnakej chvíli | áno |
3D zobrazenie, možnosť otáčania tela a jeho častí vo všetkých rovinách | áno |
Fotorealistické 3D zobrazenie v ultra vysokej kvalite z CT a MRI | áno |
Integrácia PACS | áno |
Možnosť zobrazenia na základe reálneho snímku tela | áno |
Vizualizácia tvrdých a mäkkých tkanív | áno |
Farebná segmentovaná celková anatómia človeka | áno |
Zobrazenie vizualizácie 2D anatomických oblastí | áno |
Vkladanie a simulácia 3D modelu, objemové zobrazenie v reálnom čase | áno |
Zobrazenie snímok RTG | áno |
Minimálne rozlíšenie až 0,2mm regionálnej anatómie | áno |
Študijné prípady lekárskej anatómie ilustrované v 3D | áno |
Minimálne 400 fyziologických a patologických prípadov CT a MRI vo vysokej kvalite | áno |
Minimálne 400 snímok histologických preparátov pre porovnanie fyziologického a patologického stavu | áno |
Možnosť identifikácie jednotlivých anatomických štruktúr jednotlivo: | 1. Zobrazenie v SW integrovaného popisu zvolenej štruktúry na celku i reze |
- | 2. Možnosť vkladania vlastného popisu do obrazu v celku i reze štruktúrou |
Zobrazenie jednotlivých štruktúr a možnosť odnímania štruktúr jednotlivo | áno |
Odnímanie štruktúr po vrstvách | áno |
Simulácia chirurgického rezu | áno |
Výrez obrazu rukou | áno |
Možnosť uloženia všetkej práce a ukladanie pripravených sérií snímok k opakovanému použitiu (tvorba prezentácií, testov a pod.) | áno |
Zobrazenie anatómie nie len človeka, ale aj rôznych zvierat pre porovnávanie anatómie | áno |
Možnosť práce viacerých ľudí naraz | áno |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
4.1. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
4.2. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
7. Tovar bude dodaný najneskôr do 12 týždňov odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
13.Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
14. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2019 09:00 — 06.12.2019 12:00
1,00 Sada
125 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2019 09:04
22.10.2019 10:00
22.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2019 12:27 - Vstupná ponuka | 124 980,00 | € | Cena bez DPH |
18.10.2019 19:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 975,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: