00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Inštalačné práce pre automatizovanú správu registratúry
implementácia softvéru, konfigurovanie softvéru, softvérové balíky a informačné systémy, dopravné služby
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je inštalácia IS správy registratúry v súlade so zákonom č.305/2013 Z.z. s aktuálne platným a informačným systémom a informačným systémom verejnej správy a aktivizácia licencií.
|
|
---|---|
Funkcia |
I. Všeobecné požiadavky pre implementáciu automatizovanej správy registratúry: |
Inštalácia zdrojového kódu poskytnutého na základe sublicenčnej zmluvy z MF SR. |
Inštalovaný bude modul získaný na základe sublicenčnej zmluvy:Automatizovaná správa registratúry. |
Napojenie na Active Directory zákazníka. |
Návrh legislatívneho plánu zákazníka. |
Návrh a implementácia organizačnej štruktúry. |
Implementácia testovacích používateľských rolí a priradenie k užívateľom. |
Implementácia testovacích výstupných šablón definovaných zákazníkom (napr.hlavičkové papiere) |
Návrh dizajnu a test skenovacieho pracoviska a registratúry |
Zabezpečenie prepojenia medzi registratúrou a všetkými podpornými balíkmi MS OFFICE |
Vytvorenie implementačného manuálu |
Vytvorenie testovacích scenárov |
Overenie funkčnosti podľa testovacích scenárov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Inštalačné práce IS automatizovanej správy registratúry | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkčné požiadavky na implementáciu automatizovanej správy registratúry | Systém podporuje Fabasoft eGov-Suite. |
Systém musí byť lokalizovaný | do slovenského jazyka |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardami | Riešenie musí byť implementované v súlade so zákonom č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) |
Riešenie musí byť implementované | v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. |
Riešenie musí byť implementované | v súlade so zákonom č.395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach. |
Riešenie musí byť implementované | v súlade s vyhláškou MV SR č. 628/2002 Z.z. |
Riešenie musí byť implementované | v súlade s vyhláškou MV SR č. 410/2015 Z.z. |
Riešenie musí byť implementované | v súlade s ďalšími všeobecno záväznými právnymi predpismi napr. zákon na ochranu osobných údajov a pod. |
Systém musí disponovať certifikátom o posúdení zhody | s požiadavkami výnosu MV SR č. 525/2011 Z.z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy a správu registratúry s oprávnenou úrovňou hodnotenia "Vysoká úroveň" |
Názov |
I.ZMLUVA: Na základe zmluvy je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi služby súvisiace s inštaláciou informačného systému (IS) správy registratúry, a to v súlade so zákonom, č.305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v bode 1.2.Opisného formulára (ďalej len "technická špecifikácia"), |
aby bola zachovaná kompatibilita služieb s objednávateľovým platným IS správy registratúry. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie, školenie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľom DPH, avšak po uzavrení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku. |
III.SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA: Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
IV.FAKTURÁCIA Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom dodaní predmetu zmluvy a po predložení akceptačného protokolu vyhotoveného dodávateľom v súlade s požiadavkou objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania. |
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2019 08:26 — 31.10.2020 08:27
1,00 sada
65 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2019 09:23
23.10.2019 11:00
23.10.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2019 14:09 - Vstupná ponuka | 65 160,00 | € | Cena s DPH |
22.10.2019 16:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: