00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36171522
GASTMA, s.r.o.
Dénešova 10, Košice, 04023, SVK
Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení
Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení, Škrabka, Multifunkčná panvica, Sprcha tlaková na umývanie riadu, Ohrievacia stolička elektrická, Elektrická sklopná panvica, Elektricky kotol 150 litrov, dvojplášť, Sklo keramická varná plocha, Sklo keramická varná plocha, Opekacia kombinovaná platňa, Elektrická fritéza, Konvektomat nástrekový, Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom, Mlynček na mäso, Obchodná váha, Výdajný ohrevný stôl na 2xGN 1/1 • 200, Pojazdný ohrievač tanierov s krytom, Výdajný ohrevný stôl na 3xGN 1/ 1 s pracovnou plochou v pravo, Výdajný ohrevny stol na 3xGN 1/1, Stroj nárezový teflónový nôž, Konvektomat nástrekový, Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom, Elektricky kotol 150 litrov, dvojplášť, Krájač zeleniny, Elektrická sklopná panvica, údržba a servisné práce kuchynských zariadení a ich súčiastok
Služba
1. Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisné prehliadky, opravy a údržba kuchynských zariadení a spotrebičov |
Predmetom zákazky je cena za jednu normohodinu práce a musí byť stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (vystavenie faktúry, zápisov, protokolov), okrem nákladov na náhradné diely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednotková cena práce za servis, údržbu a opravy, vrátane dopravy na miesto poskytovania služby | normohodina | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Údržba zahŕňa | diagnostiku, čistenie, nastavenie, výmenu opotrebovaných súčiastok. |
Oprava zahŕňa | úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
2. veľkokapacitné kuchynské zariadenia - súpis
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Škrabka (2008, 2010, 2014) | ks | 2 | ||
Multifunkčná panvica (2014) | ks | 1 | ||
Sprcha tlaková na umývanie riadu (2009, 2010, 2014) | ks | 3 | ||
Ohrievacia stolička elektrická (2014) | ks | 2 | ||
Elektrická sklopná panvica (2010, 2014) | ks | 2 | ||
Elektrický kotol 150 litrov, dvojplášť (1975,1980, 2014) | ks | 2 | ||
Sklo keramická varná plocha (2014) | ks | 1 | ||
Sklo keramická varná plocha (2014) | ks | 1 | ||
Opekacia kombinovaná platňa (2011, 2014) | ks | 2 | ||
Elektrická fritéza (2010, 2014) | ks | 3 | ||
Konvektomat nástrekový (2010, 2014) | ks | 3 | ||
Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom (1970, 2010, 2014) | ks | 3 | ||
Mlynček na mäso (2010, 2014) | ks | 3 | ||
Obchodná váha (2010, 2014, 2015) | ks | 3 | ||
Výdajný ohrevný stôl na 2xGN 1/1 • 200 (2014) | ks | 5 | ||
Pojazdný ohrievač tanierov s krytom (2014) | ks | 5 | ||
Výdajný ohrevný stôl na 3xGN 1/ 1 s pracovnou plochou v pravo (2014) | ks | 3 | ||
Výdajný ohrevny stol na 3xGN 1/1 (2014) | ks | 2 | ||
Stroj nárezový teflónový nôž (2014) | ks | 3 | ||
Konvektomat nástrekový (2010) | ks | 2 | ||
Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom (2014) | ks | 2 | ||
Elektricky kotol 150 litrov, dvojplášť (2014) | ks | 2 | ||
Krájač zeleniny (2010, 2014) | ks | 3 | ||
Elektrická sklopná panvica (2010, 2014) | ks | 3 |
Názov |
1. Predmetom verejného obstarávania je cena za jednu normohodinu práce (v EUR s DPH) a musí byť stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (doprava, odvoz do servisu a zo servisu na miesto plnenia, diagnostika, vystavenie faktúry, zápisov, protokolov), okrem nákladov na náhradné diely, prípadne iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky. |
2. Počas trvania zmluvy maximálny finančný limit na servis a pozáručné opravy kuchynských zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov je 12000 EUR s DPH. |
3. Poskytovateľ na základe telefonickej, alebo e-mailovej objednávky objednávateľa vykoná predbežné ocenenie a rozsah potrebných služieb a bezodkladne zašle písomnú kalkuláciu ceny na e-mail poverenej osoby objednávateľa. Objednávateľ potvrdí svoj súhlas s kalkuláciou ceny a vykonaním potrebných služieb zaslaním e-mailu na adresu poskytovateľa a následne vystaví písomnú objednávku. |
4. Objednávateľ požaduje nástup na odstránenie poruchy do 24 hodín od nahlásenia poruchy poskytovateľovi telefonicky alebo e-mailom. |
5. Poskytovateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať podľa skutočného počtu zrealizovaných normohodín. |
7. Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať: rozpis prác s uvedením počtu normohodín, rozpis náhradných dielov s uvedením názvu náhradného dielu, ceny náhradného dielu, materiálu, komponentov a celkového servisného výkonu bez DPH a s DPH. |
8. Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
9. Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra. |
10. Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. V prípade nevyhnutnosti bude cena neoriginálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená v každej položke maximálne vo výške 80% z ceny originálnych náhradných dielov výrobcu. |
11. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
12. Objednávateľ požaduje prevzatie zariadenia do servisu v pracovných dňoch a začatie servisných prác do 2 pracovných dní od nahlásenia požadovaného servisného úkonu objednávateľom služby. |
13. Objednávateľ služby požaduje záruku na vykonané servisné zásahy minimálne 12 mesiacov. |
14. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 12000 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
15. Objednávateľ po dohode s poskytovateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
21.10.2019 08:00 — 20.10.2020 23:55
1,00 normohodina
37,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2019 13:58
18.10.2019 09:00
18.10.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2019 13:46 - Vstupná ponuka | 36,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2019 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 36,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: