• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2019 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2019 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2019 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2019 14:55

Detail zákazky Z201931389

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2019 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2019 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2019 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2019 14:55

Základné údaje

Z201931389

OF-202300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4265207

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

00650951

E L C E N , spol. s r.o.

Predmestská 79, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske etikety

etikety, kancelárske potreby

  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske etikety
Funkcia
- značenie predmetov
- nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Etikety 78x47 mm, na hárku 18 ks, traktor, farba biela list 2600
2. Etikety 38x23 mm, etikety na hárku 48 ks, farba biela, traktor, 100 listov/bal. list 10000
3. Etikety 38x23 mm, etikety na hárku 48 ks, farba biela, traktor, 500 listov/krabica krab 150
4. Etikety 33x19 mm, farba biela, 970 ks/kotúč kotúč 1400
5. Etikety 26x12 mm, CONTACT, 1100 ks/kotúč, farba biela kotúč 120
6. Etikety 105x74,6 mm, etikety na A4/8 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 600
7. Etikety 25x16 mm, CONTACT METO, farba biela, 1100 ks/kotúč, farba biela kotúč 80
8. Etikety 38x21,2 mm, etikety na A4/24 ks, farba červená, 100 listov/bal. list 200
9. Etikety 70x36 mm, etikety na A4/24 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 5000
10. Etikety 105x42,3 mm, etikety na A4/14 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 1000
11. Etikety 25x16 mm, CONTACT METO, farba zelená, 1100 ks/ kotúč, farba zelená kotúč 20
12. Etikety 25x16 mm, CONTACT METO, farba oranžová, 1100 ks/ kotúč, farba oranžová kotúč 20
13. Etikety 38x21,2 mm, Print, etikety na A4/65 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 18000
14. Etikety 22x12 mm, COLA-PLY, farba biela, 1100 ks/ kotúč, farba biela kotúč 200
15. Etikety 16x23 mm, MOTEX, 1100 ks/ kotúč, farba biela kotúč 50
16. Etikety 48,5x25,4 mm, Print, etikety na A4/40 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 65000
17. Etikety 105x57 mm, etikety na A4/10 kusov, farba biela, 100 listov/bal. list 1000
18. Etikety 105x70 mm, etikety na A4/8 ks, farba biela, 100 listov/bal. list 400
19. Etikety 16x23 mm, MOTEX, farba oranžová, 1100 ks/kotúč kotúč 30
20. Etikety 70x42,3 mm, etikety na A4/21 ks, farba biela, 100 list./bal list 1500
21. Etikety 48,5x25,4 mm, Print, etikety na A4/40 ks, farba žltá, 100 listov/bal. list 100
22. Etikety 48,5 x 25,4 mm, Print, etikety na A4/40 ks, farba červená, 100 listov/bal. list 400
23. Etiketa 210x297 mm, A4/1 ks, farba biela, 100 listov/bal. bal 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Samolepiace etikety 70g/m2
Vhodné na tlač atrament, laser, flexotlač, ofset, sieťotlač
Belosť 98%
Drsnosť 5,0 um
Nepriehľadnosť 92%
Použiteľnosť pri teplotách -20 až 100 stupňov C
Akrylové lepidlo určené na lepenie na sklenené skúmavky
- odolné voči horúcej vode a pare
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za  celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 7 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( el.objednávky) mesačne. 4 miesta plnenia v Bratislave.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

11 720,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2019 11:46

17.10.2019 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2019 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 110
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2019 13:07 - Vstupná ponuka 11 720,00 € Cena bez DPH
17.10.2019 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 11 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS