35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
45489467
TATRA BOČIAR, s.r.o.
Bočiarska 38, Košice - Šaca, 04015, SVK
Generálne opravy podvozkov špeciálnych motorových vozidiel TATRA 815 6x6, 4x4, LIAZ 111.411
generálna oprava, oprava, servis, servisné prehliadky, podvozky špeciálnych motorových vozidiel, motorové vozidlá TATRA 815, motorové vozidlá LIAZ 111.411
Služba
1. Generálne opravy podvozkov TATRA 815 6x6
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie generálnych opráv podvozkov TATRA 815 6x6. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Generálne opravy podvozkov TATRA 815 6x6 | celok | 3 | ||
2. Záručná servisná prehliadka podvozkov TATRA 815 6x6 | celok | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Technický popis vozidla: | |
- druh vozidla: | nákladný automobil NA-N3G |
- značka/typ: | TATRA T815 S3 26 208 6x6.2 |
- typ motora: | T3-929.16 |
- výkon motora/otáčky: | 208 kW / 2 200 min-1 |
- zdvihový objem valcov: | 15 825 cm3 |
- palivo: | MN |
- počet náprav / poháňané: | 3/3 |
B. Technický popis vozidla: | |
- druh vozidla: | nákladný automobil NA - N3G |
- značka/typ: | TATRA T815 - 2 S3 28 210 6x6.2 |
- typ motora: | T3A - 929 -16 |
- výkon motora/otáčky: | 210 kW / 2 200 min-1 |
- zdvihový objem valcov: | 15 825 m3 |
- palivo: | MN |
- počet náprav / poháňané: | 3/3 |
C. Technický popis vozidla: | |
- druh vozidla: | nákladný automobil NA - N3G |
- značka/typ: | T 815 S1 26 208 6x6.2 |
- typ motora: | T3-929.11 |
- výkon motora/otáčky: | 206 kW / 2 200 min-1 |
- zdvihový objem valcov: | 15 825 cm3 |
- palivo: | MN |
- počet náprav / poháňané: | 3/3 |
Generálne opravy podvozkov TATRA 815 6x6 S3 v rozsahu: | |
- generálnej opravy samostatného motora, | |
- generálnej opravy prevodoviek, | |
- generálnej opravy prídavných prevodoviek a PTO, | |
- generálnej opravy kabín vozidiel, | |
- generálnej opravy Šaši podvozku a pomocného rámu, | |
- generálnej opravy brzdovej sústavy vozidla vrátane ABS, | |
- generálnej opravy prednej nápravy a riadenia, | |
- odskúšania, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy, | |
- v prípade potreby sa požaduje schválenie podvozku na nosič výmenných nadstavieb v zmysle platnej legislatívy, | |
- servisné prehliadky podvozkov. | |
1. GENERÁLNA OPRAVA SAMOSTATNÉHO MOTORA: | T3-929.16, T3A-929-16, T3-929.11 |
- renovácia alebo výmena kľukového hriadeľa, ložísk uloženia hriadeľa, | |
- výmena ložísk panvy ojníc a oka ojníc, | |
- výmena piestov, piestnych krúžkov, piestnych čapov, | |
- výmena vložiek valcov a tesnení, | |
- výmena sacích a výfukových ventilov, | |
- výmena vačkového hriadeľa, | |
- výmena tesnení olejovej vane a ostatných gufero krúžkov, | |
- výmena alternátora, regulátora napätia, | |
- výmena spúšťača motora, | |
- výmena ozubeného venca zotrvačníka motora, | |
- výmena kompletnej spojky, | |
- výmena rozvodových súkolí, | |
- výmena olejového čerpadla a snímača tlaku mazania motora, | |
- oprava vzduchového kompresora, | |
- diagnostika a oprava vstrekovacieho čerpadla, | |
- výmena vstrekovačov a zoradenie tlakových pomerov palivovej sústavy, | |
- výmena palivových, vzduchových a olejových filtrov motora, | |
- oprava chladiacej sústavy motora vrátane termoregulácie, | |
- zábeh na brzdovej stolici s predložením záťažového diagramu motora na brzde s uvedením nameraných hodnôt – emisie, spotreba, výkon. | |
2. GENERÁLNA OPRAVA PREVODOVIEK: | |
- s výmenou ozubených kolies jednotlivých rýchlostných stupňov, | |
- výmena synchronizačných krúžkov, ložísk, zasúvacích vidlíc jednotlivých prevodov, | |
- výmena tesnení, kulisy a rýchlostnej páky. | |
3. GENERÁLNA OPRAVA PRÍDAVNÝCH PREVODOVIEK A PTO: | |
4. GENERÁLNA OPRAVA KABÍN VOZIDIEL: | |
- oprava elektroinštalácie a el. príslušenstva kabíny, t. j. ventilátory a vykurovacie telesá vrátane samostatných naftových vykurovacích telies vozidiel – Tatra, | |
- oprava, výmena poškodených skiel kabíny, predných hlavných svetiel vrátane prídavných hlavných svetiel nad hornou hranou snehovej čelnej radlice vozidla, obrysové svetlá, hmlové svetlo 2 ks oranžových majákov na streche kabíny, motorčeky a mechanizmy stieračov s lištami, prístrojová palubná doska vodiča s tachografom | |
- autosedačky vodiča a spolujazdca – celočalúnené prevedenie interiéru kabíny, výmena tesnení dverí, kľučiek a zámkov dverí, mechanizmov pre spúšťanie okien dverí, vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlo kabíny, výmena uloženia silentblokov kabíny, mechanizmy vyklopenia kabíny. | |
- antikorózny náter spodných častí a dutín kabíny vrátane dverí a ostatných bočných vnútorných strán kabíny, | |
- vonkajší lak kabíny – pôvodný farebný odtieň kabíny, | |
- montáž upínacej dosky čelnej snehovej nesenej radlice podľa normy DIN 76060, | |
- plastové prekrytie predných blatníkov zamedzujúce znečisťovanie vonkajších spätných zrkadiel od predných kolies, | |
- zvuková výstražná signalizácia pri spätnom chode podvozku nákladného automobilu. | |
5. GENERÁLNA OPRAVA ŠAŠI PODVOZVKU A POMOCNÉHO RÁMU: | |
- pomocný rám vymeniť za nový, ostatné časti po opieskovaní vymeniť, opraviť vrátane elektro inštalácie zadných skupinových svetiel, pneumatických rozvodov brzdovej sústavy podvozku, hydraulickej sústavy podvozku vrátane hydraulického valca pre vyklápaciu korbu vozidla. Antikorózny náter - podvozku a jeho častí, nádrže, nápravy a pod. | |
- ľahko demontovateľné blatníky zadných náprav vrátane priečnej zástery za poslednou zadnou nápravou. | |
6. GENERÁLNA OPRAVA BRZDOVEJ SÚSTAVY VRÁTANE ABS: | |
- výmena pneumatických valcov, obložení, kotúčov, bubnov a ostatných súčastí brzdovej sústavy, vzduchojemy a ich regulačno-poistných tlakových prvkov. | |
7. GENERÁLNA OPRAVA PREDNEJ NÁPRAVY A RIADENIA: | |
- výmena servoriadenia, | |
- výmena guľových otočných čapov, tlmičov, pruženia listových pier aj zadných náprav, | |
- výmena torzných tyčí | |
8. ZÁRUČNÁ SERVISNÁ PREHLIADKA: | |
- výmena olejovej náplne vrátane vyčistenia filtra, | |
- výmena vložky jemného palivového filtra, | |
- výmena vložky vzduchového filtra, | |
- vyčistenie odstredivového filtra oleja, | |
- dotiahnutie a kontrola upevňovacích skrutiek hláv valcov, | |
- kontrola a nastavenie vôle ventilov, | |
- kontrola napnutia klinových remeňov, | |
- kontrola tesnosti sacieho a výfukového potrubia, | |
- kontrola vypínania spojky, | |
- kontrola vôle guľových čapov spojovacích tiahel riadenia, | |
- kontrola hladiny oleja v prevodovke, v prídavnej prevodovke, v rozvodovkách náprav, | |
- kontrola stavu akumulátorových batérií, | |
- vypustenie nečistôt a vody z palivovej nádrže, | |
- premazanie všetkých mazacích miest na vozidle, | |
- kontrola a nastavenie geometrie podvozku. |
2. Generálne opravy podvozkov TATRA 815 4x4
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie generálnych opráv podvozkov TATRA 815/4x4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Generálne opravy podvozkov TATRA 815 4x4 | celok | 1 | ||
2. Záručná servisná prehliadka podvozkov TATRA 815 4x4 | celok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Technický popis vozidla: | |
- druh vozidla: | nákladné vozidlo N3G |
- značka/typ: | T 815 |
- typ motora: | T3B-928-60 |
- výkon motora/otáčky: | 225 kW / 1 800 min-1 |
- zdvihový objem valcov: | 12 667 cm3 |
- palivo: | MN |
- počet náprav / poháňané: | 2/nie-áno-nie-nie |
Generálne opravy podvozkov TATRA 815 4x4 v rozsahu: | |
- generálnej opravy samostatného motora, | |
- generálnej opravy prevodoviek, | |
- generálnej opravy kabín vozidiel, | |
- generálnej opravy Šaši podvozku a pomocného rámu, | |
- generálnej opravy brzdovej sústavy vozidla vrátane ABS, | |
- generálnej opravy prednej nápravy a riadenia, | |
- odskúšania, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy, | |
- v prípade potreby sa požaduje schválenie podvozku na nosič výmenných nadstavieb v zmysle platnej legislatívy, | |
- servisné prehliadky podvozkov. | |
1. GENERÁLNA OPRAVA SAMOSTATNÉHO MOTORA: | T3B-928-60 |
- renovácia alebo výmena kľukového hriadeľa, ložísk uloženia hriadeľa, | |
- výmena ložísk panvy ojníc a oka ojníc, | |
- výmena piestov, piestnych krúžkov, piestnych čapov, | |
- výmena vložiek valcov a tesnení, | |
- výmena sacích a výfukových ventilov, | |
- výmena vačkového hriadeľa, | |
- výmena tesnení olejovej vane a ostatných gufero krúžkov, | |
- výmena alternátora, regulátora napätia, | |
- výmena spúšťača motora, | |
- výmena ozubeného venca zotrvačníka motora, | |
- výmena kompletnej spojky, | |
- výmena rozvodových súkolí, | |
- výmena olejového čerpadla a snímača tlaku mazania motora, | |
- oprava vzduchového kompresora, | |
- diagnostika a oprava vstrekovacieho čerpadla, | |
- výmena vstrekovačov a zoradenie tlakových pomerov palivovej sústavy, | |
- výmena palivových, vzduchových a olejových filtrov motora, | |
- oprava chladiacej sústavy motora vrátane termoregulácie, | |
- zábeh na brzdovej stolici s predložením záťažového diagramu motora na brzde s uvedením nameraných hodnôt – emisie, spotreba, výkon. | |
2. GENERÁLNA OPRAVA PREVODOVIEK: | |
- s výmenou ozubených kolies jednotlivých rýchlostných stupňov, | |
- výmena synchronizačných krúžkov, ložísk, zasúvacích vidlíc jednotlivých prevodov, | |
- výmena tesnení, kulisy a rýchlostnej páky. | |
3. GENERÁLNA OPRAVA KABÍN VOZIDIEL: | |
- oprava elektroinštalácie a el. príslušenstva kabíny, t. j. ventilátory a vykurovacie telesá vrátane samostatných naftových vykurovacích telies vozidiel – Tatra, | |
- oprava, výmena poškodených skiel kabíny, predných hlavných svetiel vrátane prídavných hlavných svetiel nad hornou hranou snehovej čelnej radlice vozidla, obrysové svetlá, hmlové svetlo 2 ks oranžových majákov na streche kabíny, motorčeky a mechanizmy stieračov s lištami, prístrojová palubná doska vodiča s tachografom | |
- autosedačky vodiča a spolujazdca – celočalúnené prevedenie interiéru kabíny, výmena tesnení dverí, kľučiek a zámkov dverí, mechanizmov pre spúšťanie okien dverí, vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlo kabíny, výmena uloženia silentblokov kabíny, mechanizmy vyklopenia kabíny. | |
- antikorózny náter spodných častí a dutín kabíny vrátane dverí a ostatných bočných vnútorných strán kabíny, | |
- vonkajší lak kabíny – pôvodný farebný odtieň kabíny, | |
- montáž upínacej dosky čelnej snehovej nesenej radlice podľa normy DIN 76060, | |
- plastové prekrytie predných blatníkov zamedzujúce znečisťovanie vonkajších spätných zrkadiel od predných kolies, | |
- zvuková výstražná signalizácia pri spätnom chode podvozku nákladného automobilu. | |
4. GENERÁLNA OPRAVA ŠAŠI PODVOZVKU A POMOCNÉHO RÁMU: | |
- pomocný rám vymeniť za nový, ostatné časti po opieskovaní vymeniť, opraviť vrátane elektro inštalácie zadných skupinových svetiel, pneumatických rozvodov brzdovej sústavy podvozku, hydraulickej sústavy podvozku vrátane hydraulického valca pre vyklápaciu korbu vozidla. Antikorózny náter - podvozku a jeho častí, nádrže, nápravy a pod. | |
- ľahko demontovateľné blatníky zadných náprav vrátane priečnej zástery za poslednou zadnou nápravou. | |
5. GENERÁLNA OPRAVA BRZDOVEJ SÚSTAVY VRÁTANE ABS: | |
- výmena pneumatických valcov, obložení, kotúčov, bubnov a ostatných súčastí brzdovej sústavy, vzduchojemy a ich regulačno-poistných tlakových prvkov. | |
6. GENERÁLNA OPRAVA PREDNEJ NÁPRAVY A RIADENIA: | |
- výmena servoriadenia, | |
- výmena guľových otočných čapov, tlmičov, pruženia listových pier aj zadných náprav, | |
- výmena torzných tyčí | |
7. ZÁRUČNÁ SERVISNÁ PREHLIADKA: | |
- výmena olejovej náplne vrátane vyčistenia filtra, | |
- výmena vložky jemného palivového filtra, | |
- výmena vložky vzduchového filtra, | |
- vyčistenie odstredivového filtra oleja, | |
- dotiahnutie a kontrola upevňovacích skrutiek hláv valcov, | |
- kontrola a nastavenie vôle ventilov, | |
- kontrola napnutia klinových remeňov, | |
- kontrola tesnosti sacieho a výfukového potrubia, | |
- kontrola vypínania spojky, | |
- kontrola vôle guľových čapov spojovacích tiahel riadenia, | |
- kontrola hladiny oleja v prevodovke, v prídavnej prevodovke, v rozvodovkách náprav, | |
- kontrola stavu akumulátorových batérií, | |
- vypustenie nečistôt a vody z palivovej nádrže, | |
- premazanie všetkých mazacích miest na vozidle, | |
- kontrola a nastavenie geometrie podvozku. |
3. Generálne opravy podvozkov LIAZ 111.411 4x4
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie generálnych opráv podvozkov LIAZ 111.411 4x4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Generálne opravy podvozkov LIAZ 111.411 4x4 | celok | 1 | ||
2. Záručná servisná prehliadka podvozkov LIAZ 111.411 4x4 | celok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Technický popis vozidla: | |
- druh vozidla: | Nákladný automobil NA - N3G |
- značka/typ: | LIAZ 111.411 |
- typ motora: | M1.2A - MŠ 638 |
- výkon motora/otáčky: | 212 kW / 2 040 min-1 |
- zdvihový objem valcov: | 11 940 cm3 |
- palivo: | MN |
- počet náprav / poháňané: | 2/2 |
Generálne opravy podvozkov LIAZ 111.411 4x4 v rozsahu: | |
- generálnej opravy samostatného motora, | |
- generálnej opravy prevodoviek, | |
- generálnej opravy prídavných prevodoviek a PTO, | |
- generálnej opravy kabín vozidiel, | |
- generálnej opravy Šaši podvozku a pomocného rámu, | |
- generálnej opravy brzdovej sústavy vozidla vrátane ABS, | |
- generálnej opravy prednej nápravy a riadenia, | |
- odskúšania, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy, | |
- v prípade potreby sa požaduje schválenie podvozku na nosič výmenných nadstavieb v zmysle platnej legislatívy, | |
- servisné prehliadky podvozkov. | |
1. GENERÁLNA OPRAVA SAMOSTATNÉHO MOTORA: | M1.2A - MŠ 638 |
- renovácia alebo výmena kľukového hriadeľa, ložísk uloženia hriadeľa, | |
- výmena ložísk panvy ojníc a oka ojníc, | |
- výmena piestov, piestnych krúžkov, piestnych čapov, | |
- výmena vložiek valcov a tesnení, | |
- výmena sacích a výfukových ventilov, | |
- výmena vačkového hriadeľa, | |
- výmena tesnení olejovej vane a ostatných gufero krúžkov, | |
- výmena alternátora, regulátora napätia, | |
- výmena spúšťača motora, | |
- výmena ozubeného venca zotrvačníka motora, | |
- výmena kompletnej spojky, | |
- výmena rozvodových súkolí, | |
- výmena olejového čerpadla a snímača tlaku mazania motora, | |
- oprava vzduchového kompresora, | |
- diagnostika a oprava vstrekovacieho čerpadla, | |
- výmena vstrekovačov a zoradenie tlakových pomerov palivovej sústavy, | |
- výmena palivových, vzduchových a olejových filtrov motora, | |
- oprava chladiacej sústavy motora vrátane termoregulácie, | |
- zábeh na brzdovej stolici s predložením záťažového diagramu motora na brzde s uvedením nameraných hodnôt – emisie, spotreba, výkon. | |
2. GENERÁLNA OPRAVA PREVODOVIEK: | |
- s výmenou ozubených kolies jednotlivých rýchlostných stupňov, | |
- výmena synchronizačných krúžkov, ložísk, zasúvacích vidlíc jednotlivých prevodov, | |
- výmena tesnení, kulisy a rýchlostnej páky. | |
3. GENERÁLNA OPRAVA PRÍDAVNÝCH PREVODOVIEK A PTO: | |
4. GENERÁLNA OPRAVA KABÍN VOZIDIEL: | |
- oprava elektroinštalácie a el. príslušenstva kabíny, t. j. ventilátory a vykurovacie telesá vrátane samostatných naftových vykurovacích telies vozidiel – Tatra, | |
- oprava, výmena poškodených skiel kabíny, predných hlavných svetiel vrátane prídavných hlavných svetiel nad hornou hranou snehovej čelnej radlice vozidla, obrysové svetlá, hmlové svetlo 2 ks oranžových majákov na streche kabíny, motorčeky a mechanizmy stieračov s lištami, prístrojová palubná doska vodiča s tachografom | |
- autosedačky vodiča a spolujazdca – celočalúnené prevedenie interiéru kabíny, výmena tesnení dverí, kľučiek a zámkov dverí, mechanizmov pre spúšťanie okien dverí, vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlo kabíny, výmena uloženia silentblokov kabíny, mechanizmy vyklopenia kabíny. | |
- antikorózny náter spodných častí a dutín kabíny vrátane dverí a ostatných bočných vnútorných strán kabíny, | |
- vonkajší lak kabíny – pôvodný farebný odtieň kabíny, | |
- montáž upínacej dosky čelnej snehovej nesenej radlice podľa normy DIN 76060, | |
- plastové prekrytie predných blatníkov zamedzujúce znečisťovanie vonkajších spätných zrkadiel od predných kolies, | |
- zvuková výstražná signalizácia pri spätnom chode podvozku nákladného automobilu. | |
5. GENERÁLNA OPRAVA ŠAŠI PODVOZVKU A POMOCNÉHO RÁMU: | |
- pomocný rám vymeniť za nový, ostatné časti po opieskovaní vymeniť, opraviť vrátane elektro inštalácie zadných skupinových svetiel, pneumatických rozvodov brzdovej sústavy podvozku, hydraulickej sústavy podvozku vrátane hydraulického valca pre vyklápaciu korbu vozidla. Antikorózny náter - podvozku a jeho častí, nádrže, nápravy a pod. | |
- ľahko demontovateľné blatníky zadných náprav vrátane priečnej zástery za poslednou zadnou nápravou. | |
6. GENERÁLNA OPRAVA BRZDOVEJ SÚSTAVY VRÁTANE ABS: | |
- výmena pneumatických valcov, obložení, kotúčov, bubnov a ostatných súčastí brzdovej sústavy, vzduchojemy a ich regulačno-poistných tlakových prvkov. | |
7. GENERÁLNA OPRAVA PREDNEJ NÁPRAVY A RIADENIA: | |
- výmena servoriadenia, | |
- výmena guľových otočných čapov, tlmičov, pruženia listových pier aj zadných náprav, | |
- výmena vzduchových vankúšov. | |
8. ZÁRUČNÁ SERVISNÁ PREHLIADKA: | |
- výmena olejovej náplne vrátane vyčistenia filtra, | |
- výmena vložky jemného palivového filtra, | |
- výmena vložky vzduchového filtra, | |
- vyčistenie odstredivového filtra oleja, | |
- dotiahnutie a kontrola upevňovacích skrutiek hláv valcov, | |
- kontrola a nastavenie vôle ventilov, | |
- kontrola napnutia klinových remeňov, | |
- kontrola tesnosti sacieho a výfukového potrubia, | |
- kontrola vypínania spojky, | |
- kontrola vôle guľových čapov spojovacích tiahel riadenia, | |
- kontrola hladiny oleja v prevodovke, v prídavnej prevodovke, v rozvodovkách náprav, | |
- kontrola stavu akumulátorových batérií, | |
- vypustenie nečistôt a vody z palivovej nádrže, | |
- premazanie všetkých mazacích miest na vozidle, | |
- kontrola a nastavenie geometrie podvozku. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok. |
2. Miesto poskytnutia služieb je v dielenských priestoroch poskytovateľa. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3a.) požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených generálnych opráv podvozkov a záručných servisných prehliadok t. j. body 1. - 3. v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
3b.) požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), pričom sa požaduje maximálna vzdialenosť sídla servisnej dielne od sídla objednávateľa v Košiciach 250 km, |
3c.) požaduje sa predložiť dokladu – platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou podľa normy ISO 9001 alebo rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
3d.) požaduje sa predložiť doklad - platný certifikát (osvedčenie) na vykonávanie servisných opráv a predaj originálnych náhradných dielov vozidiel značky TATRA T815, alebo ekvivalent dokladu vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
3e.) v prípade ak poskytovateľ bude zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov je potrebné predložiť: |
- zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), pričom subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z., |
- všetky potrebné doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky (body 3b., 3c., 3e.) potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
3f.) v prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie potvrdené poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - GO podvozkov, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg., |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 7 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody. |
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok poskytovateľa počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia – generálne opravy podvozkov a záručné servisné prehliadky (ďalej ako „služby“ alebo „predmet plnenia“) vrátane nákladov na prácu a materiál (náhradné diely) a záväzok objednávateľa za poskytnutú službu zaplatiť poskytovateľovi cenu podľa článku IV. tejto rámcovej dohody. |
7. Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode vystavovať čiastkové objednávky, ktorých predmetom bude vykonanie služby špecifikovanej a ocenenej v Prílohe č. 1 – Zoznam ocenených generálnych opráv podvozkov (ďalej ako „Príloha č. 1“) v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas trvania rámcovej dohody špecifikované v písomnej forme v čiastkových objednávkach, s určením druhu služby - požadovaných generálnych opráv podvozkov, záručných servisných prehliadok, množstva a ceny. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
9. Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávanie poskytovaných služieb je právom objednávateľa nie jeho povinnosťou. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpoklad. množstvo služieb podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Uvedenie predpoklad. množstva služieb v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na objednanie služieb v predpoklad. množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá ďalšie práva poskytovateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpoklad. množstvá služieb v zmysle tejto dohody. |
10. Poskytovateľ sa zaväzuje plniť kvalitatívne požiadavky na poskytované služby v súlade s touto rámcovou dohodou vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
11. Poskytovateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto rámcovej dohody, nie sú zaťažené právami tretích osôb. |
12. Poskytovateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nové nepoužívané náhradné diely, ktoré budú používané pri vykonávaných generálnych opravách. |
13. Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených generálnych opráv podvozkov a záručných servisných prehliadok - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely), odskúšanie, uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy, náklady na kompletnú dokumentáciu so schválením, náklady na záručné servisné prehliadky a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky poskytovateľom. |
14. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne služby riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v rámcovej dohode a príslušnej objednávke, a že objednané služby v čase poskytnutia a počas stanovenej záručnej doby budú mať vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
15. Termín poskytovania služieb: |
- vykonania generálnych opráv podvozkov je max. 60 kalendárnych dní od doručenia objednávky a pristavenia vozidla do opravy v dielenských priestoroch poskytovateľa. |
- vykonania záručných servisných prehliadok: 1. servisná prehliadka do najazdených 1500 km, 2. servisná prehliadka do najazdených 5000 km. |
16. Objednávateľ zabezpečí presun a pristavenie vozidla - podvozkov do dielenských priestorov poskytovateľa za účelom vykonania generálnej opravy resp. servisnej prehliadky ako aj jej presun späť. Náklady na presuny znáša objednávateľ. |
17. Poskytovateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri generálnej oprave. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb. |
18. Poskytovateľ zodpovedá za škody na podvozkoch špeciálnych motorových vozidiel TATRA 815 6x6, 4x4, LIAZ 111.411 preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných generálnych opravách a zaväzuje sa ich uhradiť. |
19. Poskytovateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb, a ktorých následkom bude ich omeškanie. |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním opráv a vykonať kontrolu množstva a kvality poskytnutých služieb. |
21. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služieb v prípade, ak preberané služby nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
22. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
23. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody. |
24. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená poskytovateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude poskytovateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa poskytovateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
25. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
26. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a poskytovateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
27. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
28. Poskytovateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov na generálne opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri generálnych opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
29. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však do 3 (troch) dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne nasledujúci pracovný deň. |
30. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je poskytovateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 10 dňovej lehote odo dňa doručenia reklamácie. |
31. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet rámcovej dohody používaný, a s ktorými poskytovateľ objednávateľa oboznámil. |
32. Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet plnenia v čase jej prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od poskytovateľa bezplatné odstránenie vád. |
33. V prípade nedodržania kvality poskytnutej služby je poskytovateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné kvalitatívne plnenie na vlastné náklady. Poskytovateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 21 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
34. Ak poskytovateľ i napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený dať vady odstrániť. Poskytovateľ je povinný uhradiť náklady spojené s odstránením vady. |
35. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade nutnosti odstránenia reklamácie poskytovaných služieb v dielenských priestoroch poskytovateľa, zabezpečí poskytovateľ pristavenie nadstavby do opravy a jej presun späť po oprave na vlastné náklady. |
36. V čase vybavovania reklamácie, plynutie záručnej doby sa preruší a bude spočívať, a to odo dňa uznania reklamácie dodávateľom až do dňa písomne potvrdeného prevzatia reklamovanej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi. |
37. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: |
37a.) nedodržanie kvality poskytnutých generálnych opráv, |
37b.) nedodržanie doby plnenia, |
37c.) nedodržanie jednotkových cien, |
37d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný zoznam ocenených generálnych opráv podvozkov a záručných servisných prehliadok t. j. body 1. - 3. v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), pričom sa požaduje maximálna vzdialenosť sídla servisnej dielne od sídla objednávateľa v Košiciach 250 km, |
- doklad – platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou podľa normy ISO 9001 alebo rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- doklad - platný certifikát (osvedčenie) na vykonávanie servisných opráv a predaj originálnych náhradných dielov vozidiel značky TATRA T815, alebo ekvivalent dokladu vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie poskytovateľa, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov potvrdené poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
37e.) v prípade nevyhovujúcich priestorov a vybavenia servisnej dielne, |
37f.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
38. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
38a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
38b.) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
38c.) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
38d.) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
39. V prípade omeškania poskytovateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny za neposkytnuté služby za každý začatý deň omeškania. |
40. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany poskytovateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode uplatniť zmluvnú pokutu: |
40a.) za každé porušenie rámcovej dohody definované v OPET-e a to vo výške 1000 EUR za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne najviac však spolu 5000 EUR, |
40b.) jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5000 EUR ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia rámcovej dohody, zmluvných podmienok spôsobených zo strany poskytovateľa uplatní odstúpenia od dohody. |
41. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu poskytovateľovi. |
42. Poskytovateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia rámcovej dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je poskytovateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
43. Objednávateľ nesmie uzatvoriť rámcovú dohodu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
1,00 celok
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2019 15:26
21.10.2019 14:00
21.10.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2019 19:23 - Vstupná ponuka | 220 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2019 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 783,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: