17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Nábytok - Rohový kancelársky stôl a uzamykateľný trojzásuvkový kancelársky kontajner
nábytok, stôl, kontajnér
Tovar, Služba
1. Pravý rohový kancelársky stôl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravý rohový kancelársky stôl | ks | 1 | ||
Rozmery: Šírka x Výška x Hĺbka | cm | 160x74x140 | ||
Hĺbka stolovej dosky na oboch stranách pre možnosť napojenia stolovej zostavy | cm | 60 | ||
Hrúbka vrchnej dosky | mm | 25 | ||
ABS hrany stola | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba: | šedá grafit |
prevedenie: | pravé |
Stôl do pracovne vyrobený z laminovanej drevotrieskovej dosky s ABS hranami. Stolová doska má prípravu na vedenie kabeláže, okrúhla plastová krytka v cene. |
2. Uzamykateľný trojzásuvkový kancelársky kontajner v grafitovom prevedení
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uzamykateľný trojzásuvkový kancelársky kontajner v grafitovom prevedení | ks | 1 | ||
Počet zásuviek | ks | 3 | ||
Rozmery: Šírka x Výška x Hĺbka | cm | 42x62,4x52 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzamykateľný kontajner do kancelárie s tromi zásuvkami vyrobený z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky. Moderný dizajn dopĺňajú kovové úchytky na čielkach zásuviek a praktické kolieska v spodnej časti. Kancelársky kontajner je uzamykateľný pomocou zámky nad vrchnou zásuvkou. | |
farba: | šedá grafit |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Partizánska 1, Fakulta zdravotníckych odborov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
06.11.2019 14:00
2,00 ks
324,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2019 16:05
17.10.2019 11:00
17.10.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2019 10:16 - Vstupná ponuka | 324,67 | € | Cena s DPH |
17.10.2019 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 324,67 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: