17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Nábytok - kancelárska stolička
nábytok, stolička
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosnosť 100 kg, mechanizmus s aretáciou, priedušné sieťované operadlo, chrómované podrúčky, regulácia výšky, farba šedá | |
• Konštrukcia stoličky je postavená na stabilnom päťramennom kríži, ktorý obsahuje päť koliesok, ktoré zaisťujú skvelú mobilitu po priestore. | |
• Stoličku je možné výškovo nastaviť, a to za pomocou plynového piestu, ktorý je ovládaný páčkou umiestnenou pod sedákom | |
• Súčasť stoličky tvoria podrúčky z chrómovaného kovu, ktoré zaistia väčšie pohodlie pri sedení. | |
• Operadlo stoličky je potiahnuté priedušným sieťovaným materiálom mesh, vďaka ktorému sa pri sedení na nej nepotí chrbtát. Sedák stoličky je potiahnutý látkou. | |
• Stolička disponuje mechanizmom s aretáciou. Pomocou skrutky možno nastaviť voľné kolísanie, alebo blokáciu vo vertikálnej polohe. | |
• Spôsob balenia: Stolička je dodávaná v krabici s hmotnosťou 14 kg. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Partizánska 1, Fakulta zdravotníckych odborov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
31.10.2019 13:00
1,00 ks
82,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2019 15:59
17.10.2019 12:00
17.10.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2019 16:21 - Vstupná ponuka | 82,58 | € | Cena s DPH |
14.10.2019 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 82,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: