00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
41354982
Anton Skurčák
Oravská Polhora 920, Oravská Polhora, 02947, SVK
Čerstvé chladené bravčové a hovädzie mäso
bravčové mäso, hovädzie mäso,
Tovar, Služba
1. Čerstvé chladené bravčové a hovädzie mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého bravčového a hovädzieho mäsa pre zabezpečenie stravovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčové stehno bez kosti, kuchynská úprava | kg | 2900 | ||
Bravčová pečeň | kg | 350 | ||
Bravčové plece bez kosti, kuchynská úprava | kg | 680 | ||
Bravčové karé bez kosti, kuchynská úprava | kg | 1085 | ||
Bravčový bôčik bez kosti, kuchynská úprava | kg | 60 | ||
Bravčová krokvička bez kosti, kuchynská úprava | kg | 180 | ||
Hovädzie predné z býka bez kosti, kuchynská úprava | kg | 1240 | ||
Hovädzie zadné z býka bez kosti, kuchynská úprava | kg | 2202 | ||
Hovädzí roštenec z býka bez kosti, kuchynská úprava | kg | 500 | ||
Hovädzie špikové kosti a rebrá | kg | 3695 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie mäsa a mäsových výrobkov | v prepravkách, čerstvé |
hovädzie mäso, bravčové mäso, výrobky z mäsa | bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
hovädzie mäso, bravčové mäso | na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení |
hovädzie mäso, bravčové mäso | musí spĺňať Vyhlášku MPaRV SR č. 423/2012 Z.z. časť A bod 3 a časť C bod 3 |
hovädzie mäso, bravčové mäso | musí byť dodané v súlade so zákonom NR SR č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MPaRV SR č. 423/2012 |
hovädzie mäso, bravčové mäso | nesmie byť napichované do svaloviny, ani inak upravované kvôli zmene farby, chuti, vône resp. váhy |
hovädzie mäso | dodací list musí obsahovať referenčné číslo, krajinu kde bolo zviera narodené, chované, zabité a delené |
bravčové mäso | dodací list musí obsahovať kód dodávky, kde bolo zviera chované a zabité |
mäsové výrobky | musia byť dodané v súlade so zákonom NR SR č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinovým kódexom SR a Vyhláškou MPaRV SR č. 83/2016 Z.z. |
mäsové výrobky | musia spĺňať požiadavku na maximálny obsah soli v potravinách podľa Výnosu MZ SR č. SO8975-OL-2014 |
mäsové výrobky | musia byť označené na obale v súlade s § 9 Zákona NR SR č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov |
Názov |
Požadujeme splnenie všetkých požiadaviek na čerstvé chladené mäso a mäsové výrobky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie. Porušenie ktorejkoľvek požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy. |
Odberateľ si vyhradzuje z dôvodu pripravovaného centrálneho VO priamo VÚC právo, na ukončenie zmluvného vzťahu bez udania dôvodu v potrebnom a požadovanom čase a neodobratie celého množstva tovaru |
Zmluvné strany sa týmto dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane |
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky priebežne, 3x do týždňa (utorok, streda, piatok), na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky). |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 h v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky aj e-mailom do 12.00 h v deň prijatia objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6.00 h do 7.00 h ráno, ak nie je v objednávke (čiastkovej výzve) vyslovene uvedené inak. Súčasťou každej dodávky tovaru je dodací list. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH% a celková cena bez DPH. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví 2x mesačne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
Na účely zisťovania cien v zmysle čl. XVI bodu 16.1.8. VZP OPET verzia 3.0 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: |
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovarov, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka, |
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
- zisťovanie cien podľa tejto dohody bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto dohody. |
- objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. |
- dodávateľ je v takomto prípade povinný pri najbližšej opakujúcej sa dodávke tovaru od doručenia predmetného písomného oznámenia znížiť cenu tovaru na objednávateľom požadovanú cenovú úroveň a aktualizovať Prílohu tejto rámcovej dohody. |
- v prípade, že dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody. |
- v prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať podľa čl. XVI bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Dodávateľ musí dodávať tovar v kvalite zodpovedajúcej norme, ustanoveniam Potravinového kódexu, Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPaSV č. 423/2012. Musí výslovne spĺňať časť A bod 3 a Časť C bod 3 vyhlášky č. 423/2012 Z.z |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 h od doručenia výzvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefónny kontakt. |
Do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. umožňuje sa predložiť registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorého súčasťou je aj požadovaný doklad o oprávnení dodávať tovar. |
Do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy sa dodávateľ zaväzuje doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na bitúnok |
Do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania, a distribúcie potravinových výrobkov alebo značku kvality |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 ks
38 959,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2019 09:10
16.10.2019 10:00
16.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2019 08:33 - Vstupná ponuka | 38 900,00 | € | Cena bez DPH |
16.10.2019 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 866,45 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: