00598135
Mestské služby mesta Trnava
Priemyselná 5, Trnava, 91701, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Zabezpečenie pracovníkov na čistenie chodníkov a trávnatých plôch
personálne služby, zabezpečenie pracovníkov,
Služba
1. Zabezpečenie pracovníkov na čistenie chodníkov a trávnatých plôch
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace so zabezpečením pracovníkov na čistenie chodníkov a trávnatých plôch v širšom centre mesta v zimných mesiacoch - hrabanie lístia, čistenie trávnatých plôch, odhŕňanie snehu, solenie zľadovatených chodníkov a odstraňovanie ľadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet pracovníkov | osoba | 20 | ||
Počet odpracovaných hodín | hod/osoba | 450 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Charakter práce | hrabanie lístia, čistenie trávnatých plôch, čistenie chodníkov, ručné odhŕňanie snehu, solenie zľadovatených chodníkov, čistenie od ľadu a pod. |
Lehota trvania zmluvy | od 1.12.2019 do 29.2.2020 |
Pracovná doba | v pracovné dni od 6.00 hod do 14.00 hod. alebo od 7.00 do 15.00 podľa aktuálnych potrieb objednávateľa |
Práce nadčas | v prípade aktuálnych potrieb je potrebné zabezpečiť pracovníkov mimo uvedenej pracovnej doby, aj počas víkendov a sviatkov |
Maximálny počet nadčasových hodín na jednu osobu | 150 |
Vzdelanie pracovníkov | základné |
Názov |
Dodávateľ zabezpečí službu prostredníctvom svojich pracovníkov, resp. subdodávateľov, ktorí spĺňajú predpoklady na poskytovanie daných služieb. |
Poskytovateľ služieb je povinný zabezpečiť pre pracovníkov vhodné pracovné odevy a ochranné pomôcky. |
Poskytovateľ je povinný vykonať poučenie pracovníkov o zásadách bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnou legislatívou. Zoznam všetkých právnych predpisov, ktoré boli obsahom poučenia, dodávateľ na požiadanie poskytne objednávateľovi k nahliadnutiu. |
Rozsah prác a miesto plnenia pre každý pracovný deň určí poverený zástupca objednávateľa podľa aktuálnych potrieb na začiatku pracovnej doby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo regulovať rozsah prác podľa aktuálnych potrieb a v prípade potreby požadovať za úhradu služby naviac mimo stanovenej pracovnej doby. |
Poverený zamestnanec objednávateľa si vyhradzuje právo kontrolovať kvalitu prevedených prác a požadovať nápravu v prípade nekvalitného prevedenia. |
Ak dodávateľ použije na poskytnutie plnenia zmluvy tretiu osobu voči objednávateľovi zodpovedá tak, ako keby dané plnenie zo zmluvy poskytoval sám. |
Celková cena za služby musí byť tvorená súčtom základných miezd všetkých pracovníkov v eurách za predpokladaný maximálny počet odpracovaných hodín vrátane nadčasov (t.z. základná hodinová mzda x 600 hodín x 20 osôb) a výšky poplatku za poskytnuté služby v eurách bez DPH. K dohodnutej cene bude pripočítaná DPH v zmysle platných predpisov v čase poskytovania služby. |
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby - napr. na pracovné odevy a ochranné pomôcky, školenie o bezpečnosti a ochrane zdravia, stravovanie, poistenie a iné zákonné poplatky. To neplatí pre príplatky k základnej hodinovej mzde za práce nadčas počas pracovných dní, víkendov a sviatkov. |
Za služby poskytované nad rámec riadneho pracovného času (práce nadčas) bude dodávateľ vo vystavených faktúrach k základnej mzde účtovať príplatky v zmysle platnej legislatívy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že žiadne iné poplatky za poskytnuté služby nebude účtovať. |
Cena za predmet zákazky je určená za maximálny počet odpracovaných hodín, zmluvné plnenie môže byť znížené podľa množstva skutočne vykonaných prác nadčas. |
Platba za poskytnuté služby bude realizovaná na základe faktúry vystavenej dodávateľom vždy za kalendárny mesiac na základe skutočne poskytnutých a povereným zamestnancom objednávateľa potvrdených služieb. |
Dodávateľ je oprávnený kedykoľvek vykonať kontrolu výkonu v mieste poskytovania služieb. Objednávateľ je povinný takúto kontrolu umožniť a zároveň poskytnúť súčinnosť. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za škodu preukázateľne spôsobenú pracovníkom dodávateľa v plnom rozsahu v zmysle Obchodného zákonníka. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebné spolupôsobenie, ktoré bude spočívať v zabezpečení prezliekárne a hygienického zariadenia pre zamestnancov poskytovateľa v mieste poskytovania služieb. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o určení základnej hodinovej mzdy zamestnanca. |
Hlavná 17, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2019 00:01 — 29.02.2020 23:59
1,00 celok
104 912,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2019 08:00
15.10.2019 17:00
16.10.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2019 14:20 - Vstupná ponuka | 104 912,92 | € | Cena bez DPH |
15.10.2019 16:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 104 912,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: