• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2019 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2019 09:19
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2019 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2019 10:10

Detail zákazky Z201930948

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2019 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2019 09:19
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2019 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2019 10:10

Základné údaje

Z201930948

OF-201816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4261442

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

32900694

Jozef Kvaššay

SNP 1446/44, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie ciest snehovými zábranami

drevené snehové zábrany, snehové zábrany

  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 34928340-3 - Protisnehové zábrany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie ciest snehovými zábranami - zapožičanie, montáž, údržba a demontáž.
Funkcia
Rozmiestnením snehových zábran sa zabráni naviatiu väčšieho množstva snehu na cestu hlavne na úsekoch ciest, kde často dochádza k tvorbe snehových jazykov alebo závejov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celková dĺžka umiestnenia snehových zábran bm 2200
- celková dĺžka 1 zábrany mm 1850 1950
- celková výška 1 zábrany mm 1650
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany mm 150
- počet priečnych pásov na zábrane ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená: drevo
Miesto osadenia snehových zábran: popri cestách II. a III. triedy v Trenčianskom kraji
Osadenie (montáž) vykonať: od 15.11.2019
Zber (demontáž) vykonať: do 31.3.2020, prípadne skôr (na vyzvanie objednávateľa do 24 hodín od vyzvania)
Údržbu snehových zábran vykonávať: počas celej doby umiestnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy (dovoz aj odvoz) na miesta plnenia. Snehové zábrany budú osadené popri cestách II. a III. triedy v Trenčianskom kraji.
Vrátane montáže, údržby na mieste plnenia podľa špecifikácie objednávateľa.
Dodávateľ zhotoví snehové zábrany vo vlastnej réžií, v zmysle platnej legislatívy.
Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ predloží dodávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy presný rozpis umiestnenia snehových zábran.
Dodávateľ zabezpečí montáž v termíne do 15 dní od výzvy objednávateľa.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ zabezpečí demontáž a odvoz zábran do 30.04.2020.
Fakturáciu osadenia (montáže), zberu (demontáže) a údržby vykonať po 30.04.2020. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Dodávka služby dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

21.10.2019 09:18 — 31.03.2020 09:18

2 200,00 m

8 272,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2019 09:20

15.10.2019 09:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2019 09:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2019 09:58 - Vstupná ponuka 8 272,00 € Cena bez DPH
14.10.2019 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 8 271,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS