17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
50512285
MEDECOR Slovensko s. r. o.
Višňová 1388/12, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Operačný stôl – Gynekologicko-pôrodnícke oddelenie
mobilný operačný stôl, elektrický, gynekológia,
Tovar, Služba
1. Operačný stôl – Gynekologicko-pôrodnícke oddelenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch. Zdravotnícke zariadenie. Určený na operačné zákroky pre gynekológiu. |
Operačný stôl vysokej kvality, vysoko stabilný s elektrickým polohovaním, diaľkovým ovládačom s možnosťou nožného ovládania. |
Mobilný operačný stôl s pevnou operačnou doskou základňa operačného stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom a nabíjačkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný operačný stôl s pevnou operačnou doskou | ks | 1 | ||
-výšková nastaviteľný v rozsahu | mm | 700-1050 | ||
- počet segmentov, operačná doska stola | počet | 5 | ||
- šírka operačnej dosky bez bočnej lišty | mm | 500 | ||
- Trendelenburg/Antitrendelenburg v rozsahu | ° | -25°/+35° | ||
- motorizovaný sklon chrbtového dielu | ° | -40°/+70° | ||
- motorizovaný sklon nožného dielu | ° | -90°/+70° | ||
- laterálny náklon na obidve strany v rozsahu | ° | +20° /- 20° | ||
- pozdĺžny posun operačnej dosky | mm | 270 | ||
- podložka nôh nastaviteľná v rozsahu | ° | +70° / -90° | ||
- nosnosť operačného stola v centrálnej 0-tej polohe | kg | 440 | ||
- nosnosť operačného stola v ostatných nastavených polohách | kg | 250 | ||
- výška polstrovania segmentov stola | mm | 80 | ||
- individuálne definovateľných polôh stola v pamäti ovládača | počet | 6 | ||
- počet preddefinovaných polôh výrobcom | počet | 4 | ||
Nabíjačka akumulátorov, alebo vstavaná | ks | 1 | ||
Príslušenstvo: | - | - | - | |
2-dielny nožný diel | ks | 1 | ||
hlavový diel s 2 kĺbmi | ks | 1 | ||
-- hlavový diel, obojstranne použiteľný, sklopný/výklopný | ° | 45 | ||
postranná podpera ramena pre infúzie | ks | 1 | ||
rám zásteny anestéziológa | ks | 1 | ||
infúzny stojan | ks | 1 | ||
kolenné podpery pre gynekologické výkony ( pár=2ks) s polstrovaním | pár | 1 | ||
držiak ramena na bočnú eurolištu so suchým zipsom | ks | 2 | ||
radiálna otočná svorka pre príslušenstvo | ks | 1 | ||
radiálne svrorky na postranné koľajnice | ks | 4 | ||
štandardná svorka na postranné koľajnice | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilný operačný stôl : | s pevnou operačnou doskou |
- | s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom s nabíjačkou alebo súčasť dodávky |
- | elektrické polohovanie |
- | s matracmi z dvojvrstvovej antidekubitnej peny s pamäťovým efektom |
- | polstrovanie tepelne izolujúcim materiál, paro-priepustné a vode-odolné. |
- | polstrovanie , jednoduché odobratie bez nástroja, pre čistenie a dezinfekciu, |
- | matrace operačného stola, jednoduchá dezinfekcia a údržba , bezšvové matrace |
- | odolnosť povrchu matracov štandardným dezinfekčným prostriedkom |
- | Všetky segmenty stola: hlavná doska, nožné diely, chrbtový diel a hlavový diel musia byť vybavené polstrovaním a bočnými eurolištami |
- elektrické polohovanie: | hore/dolu |
-- | Trendelenburg/Antitrendelenburg |
-- | laterálne náklony |
-- | pozdĺžny posun |
-- | chrbtová sekcia |
-- | elektrické polohovanie dolných končatín |
__________________________________________ | _____________________________________________ |
- | ostatné polohy stola nastaviteľné minimálne mechanicky |
- | elektrické ovládanie operačného stola s možnosťou ovládania bez pripojenia káblom |
- | bezdrôtový ovládač s displejom alebo signalizáciou polohy, alarm |
- | nožné ovládanie stola |
- | všetky kolieska stola elektricky zasúvateľné alebo ekvivalent (napr. vysúvanie nožičiek minimálne 4 nohy), stabilizačný mechanizmus na vyrovnávanie nerovnosti podlahy |
- | minimálne tri styčné plochy pre vysokú stabilitu stola s elektricky zaťahovacím podvozkom, alebo ekvivalent v závislosti od prevedenia -riešenie s vysúvaním nožičiek a pod.. |
- | hladká plocha podvozku bez úzkych priestorov, členitého tvaru a úzkych štrbín, pre jednoduché čistenie a sterilizovateľná |
- preddefinované polohy stola | 0-poloha |
-- | flex poloha |
-- | reflex poloha |
-- | poloha kresla /beach chair/ |
_____________________________________________ | ____________________________________________ |
- | obojstranné polohovanie, pohyb stola (normálna aj reverzná poloha), |
- | polohovanie stola vo všetkých smeroch aj s pacientom |
- | záložné ovládanie stola na základni stola alebo na kábli |
- | hlavový segment operačného stola motorizovaný alebo mechanicky polohovaný |
- | motorizované ovládanie kolennej podpery pacienta alebo elektricky ovládané nožné segmenty s gynekologickou polohou |
- | podložka nôh nastaviteľná |
- | možnosť nastavenia do sediacej polohy |
- | kovové časti rámu z nerezu, alebo chróm-nikel, alebo ekvivalent, dlhodobo odolné dezinfekčným prostriedkom. |
Príslušenstvo: | |
- | nožný diel, 2-dielnym 4 kĺbovým nožným dielom , výklopný do strán v dvoch kĺboch,- (1pár) |
- | obojstranný chrbtovým diel, použiteľný v štandardnej aj reverznej polohe |
- | hlavový diel, obojstranne použiteľný štandardná aj reverzná poloha aj bez chrbtového dielu, prepojiteľný k hlavnej doske ako aj k chrbtovému dielu |
- | držiak ramena na bočnú eurolištu so suchým zipsom |
- | postranná podpera ramena pre infúzie s guľovým kĺbom pre rôzne polohovanie |
- | remienok na telo s popruhom na suchý zips, umývateľný- sterilizovateľný/dezinfikovateľný |
- | kolenné podpery pre gynekologické výkony s polstrovaním |
- | držiak ramena na bočnú eurolištu so suchým zipsom |
- | radiálna otočná svorka na eurolištu pre príslušenstvo s otvorom pre tyče o priemere cca 18-20 mm |
- | radiálne svrorky na postranné koľajnice |
- | rám zásteny anestéziológa, |
- | infúzny stojan |
- | štandardná svorka na postranné koľajnice |
- | Bezdrôtový ovládač s displejom |
Názov |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Prístroje budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané. |
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ môže požadovať : |
-úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba na predmet zmluvy je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
17.10.2019 09:09 — 04.12.2019 09:09
1,00 ks
36 515,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2019 09:11
15.10.2019 10:00
15.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2019 15:01 - Vstupná ponuka | 36 515,00 | € | Cena bez DPH |
14.10.2019 21:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 510,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: