• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2019 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2019 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2019 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2019 15:45

Detail zákazky Z201930561

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2019 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2019 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2019 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2019 15:45

Základné údaje

Z201930561

OF-199200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4254279

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - Aplikačné sady

aplikačná sada, pôrodnícky set, amputát,

  • 33141624-0 - Aplikačné sady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Pôrodnícky set, sterilný
Funkcia
aplikačné sady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pôrodnícky set, sterilný ks 200
1.1 rozmer balíčka - šírka cm 25 28
1.1.1 - dĺžka cm 36 38
1.1.2 - hĺbka cm 7 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 set obsahuje:
1.2.1 - 1 ks podložka pod rodičku o rozmeroch 60 cm x 60 cm
1.2.2 - 1ks fyziologický roztok - objem: 60 ml
1.2.3 - 5ks kompres sterilný - rozmer: 10 cm x 10 cm
1.2.4 - 1ks gáza vinutá sterilná  - rozmer: 7 cm x 9 cm
1.2.5 - 2 ks vložka áno
1.2.6 - 1ks jednorazové nohavičky áno
1.2.7 - 1pár rukavice nesterilné
1.2.8 - 1pár rukavice sterilné
1.2.9 - 1ks sáčok pre uloženie plodových obalov
1.2.10 - 3ks pupočná svorka sterilná
1.2.11 - 1ks skalpel sterilný
1.2.12 - 1ks nožnice sterilné
1.2.13 - 1ks dezinfekcia  - objem: 30 ml
1.2.14 - 2ks kompres sterilný - rozmer: 10 cm x 10cm
1.2.15 - 1ks náplasť - rozmer: 2,5 cm x 5 m
1.2.16 - 1ks utierka - rozmer: 50 cm x 60 cm
1.2.17 -1ks izotermická fólia 140 cm x 220 cm
1.2.18 - 1ks odsávačka hlienov áno
1.2.19 - 1ks apgar skóre áno
1.2.20 - 1ks fix permanentný áno
1.3. balenie: každý set  osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a exspirácie.
 2. 2. Set na amputát veľký
Funkcia
Aplikačné sady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Set na amputát veľký, sterilný ks 50
1.1 rozmer balíčka:  - šírka cm 22 24
1.1.1 - dĺžka: cm 38 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 Set obsahuje:
1.2.1  - 1x samolepiaca páska so savým povrchom, sterilná, rozmery: šírka min.10 cm, dlžka min.50 cm
1.2.2 - 1x návlek na končatinu,rozmery: šírka min.40 cm, dlžka min.120 cm
1.2.3 - 1x návlek na končatinu, rozmery: šírka min.30 cm, dlžka min.80 cm
1.3 balenie: každý set osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a expirácie.
 3. 3. Dekompresná ihlaTyTek
Funkcia
Aplikačné sady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ihla TyTek 3,25"x14G ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 popis výrobku: sterilná, jednorazová, obal zdrsnený, šesťhranné viečko , špeciálny systém na zavedenie ihly,
1.2 balenie: každý kus osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a exspirácie.
 4. 3. Heimlichová chlopňa
Funkcia
Aplikačné sady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Heimlichová chlopňa ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 popis výrobku: Chlopňa sterilná, jednorazová , jednosmerný, univerzálny ventil pre odsávacie zariadenie, odstupňovaný konektor 6-10 mm so snímatelným, pružným nástavcom
1.2 balenie: každý kus osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a exspirácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní  12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Objednávateľ požaduje dodanie  nových produktov – nepoužité, v originálnom balení.
4. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
5. Požaduje sa minimálne  80% exspirácia predmetu RD odo dňa dodania na miesto plnenia, s vyznačením doby exspirácie na každom jednotlivom balení.
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti RD  doručiť verejnému obstarávateľovi dôkazový materiál, že predmet RD je zaevidovaný na webovej stránke ŠUKL - to platí pre položky  ktoré sú povinne registrované na  stránke ŠUKL.
7. Požaduje sa od Dodávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti RD predložiť vzorky jednotlivých položiek predmetu dohody.
8. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien položky predmetu RD v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a to v rozsahu: Názov položky predmetu RD,  obchodnú značku, typ, parametre výrobku, aj s jeho vyobrazením.; Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v  EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v  EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a  dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
10. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti RD predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre tie položky  pre  ktoré sa Vyhlásenie požaduje.  Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
11. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena")za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti  dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Vzhľadom na to, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
14. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
15. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve  lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len  po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
16. V  prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje  predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom
16.1 . Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
17. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za  požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez  predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu  Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl

8 321,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2019 14:07

10.10.2019 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2019 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2019 15:52 - Vstupná ponuka 8 321,75 € Cena s DPH
10.10.2019 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 8 231,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS