37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup a dodanie originálnych tonerov do tlačiarne pre účely projektov financovaných z EŠIF
toner, tonerové náplne
Tovar, Služba
1. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EŠIF |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5% pokrytí | ks | 2 | ||
Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 2 |
2. Originálne tonery do tlačiarní pre projekt č. 2
|
|
---|---|
Funkcia |
tonery do tlačiarní pre účely projektov financovaných z EŠIF |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Originálny toner BLACK (CF 410 X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 6500 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 6 | ||
Originálna sada farebných tonerov CYAN (CF 411 X), Magenta (CF 413 X), YELOW (CF 412X) pre tlačiareň HP Color LASER JET PRO MFP M 477 FDW; tlač priemerne 5000 štandardných strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje dodať originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neporušené a nepoškodené. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa písomne doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 (troch) pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy v členení na jednotlivé projekty č. 1 – č. 2; súčasťou rozpočtu je rozpis sadzby bez DPH, DPH a ceny s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta. |
Kontaktnú osobu/osoby pre každú časť predmetu zákazky/projekt oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Predmet zmluvy bude doručený Objednávateľovi do 30 dní; dodávka celého predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení Objednávateľa a Dodávateľa v jeden pracovný deň v čase od 8:00 h do 14: 00 hod.; predmet zmluvy ako i Protokol o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) bude spracovaný pre každú časť predmetu zmluvy/projekt samostatne (projekty č. 1 – č. 2). |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky/projekt kontaktnej osobe/projekt Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním. |
Prevzatie tovaru za príslušnú časť predmetu zmluvy/projekt vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v sídle Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru pre každú časť predmetu zmluvy/projekt samostatne až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolov podpísaných oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy. |
Každú faktúru je potrebné vystaviť v štyroch originálnych vyhotoveniach; faktúra (daňový doklad) vystavená Dodávateľom bude vystavená pre každú príslušnú časť predmetu zmluvy/projektov samostatne; na každej faktúre musí byť uvedený názov projektu, kód projektu, resp. kód žiadosti o nenávratný finančný príspevok a názov programu. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov, za ktoré bude považovať výrobok s rovnakými alebo kvalitnejšími parametrami, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
Sibírska 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
21.10.2019 08:00 — 31.10.2019 14:00
16,00 ks
4 453,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2019 09:57
10.10.2019 10:00
10.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2019 10:04 - Vstupná ponuka | 4 453,05 | € | Cena s DPH |
09.10.2019 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 449,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: