30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Nákup nových licencií a podpory McAfee Complete Data Protection Advanced
licencie, podpora
Tovar, Služba
1. Nákup nových licencií s podporou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových licencií McAfee produktov s podporou, s dobou trvania od 01.11.2019 do 31.05.2021. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nákup nových licencií McAfee Complete Data Protection Advanced vrátane McAfee Business Software Support podpory výrobcu s dobou trvania od 01.11.2019 do 31.05.2021. | ks | 1240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Technická podpora McAfee Complete Data Protection Advanced musí obsahovať: | Grant No. pre prístup na www.mcafee.com a dobu platnosti podpory od 01.11.2019 do 31.05.2021; |
2. Technická podpora McAfee Complete Data Protection Advance musí byť poskytovaná výrobcom predmetného softvéru: | Technická podpora McAfee Complete Data Protection Advanced musí byť nadobudnutá od oprávneného predajcu služieb a produktov obchodnej spoločnosti McAfee certifikovanej na úrovni Distributor, |
- | (pokračovanie) Registered, Gold Partner alebo Platinum Partner pre oblasť Endpoint Solutions a Data Solutions a |
- | (pokračovanie) od dodávateľa oprávneného na predaj alebo distribúciu produktov a služieb uvedených v tejto technickej špecifikácii predmetu, na území Slovenskej republiky. |
Názov |
1. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.05.2021. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy v súlade s bodom 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, a to protokolárnym odovzdaním a prevzatím predmetu zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje k predmetu zmluvy dodať dokument McAfee® Product Grant Letter v elektronickej podobe, ktorý obsahuje počty zakúpených licencií a dobu trvania technickej podpory od 01.11.2019 do 31.5.2021 pre jednotlivé produkty McAfee, v termíne uvedenom v bode 3. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje k predmetu zmluvy dodať Grant No. v dokumente McAfee® Product Grant Letter pre prístup na www.mcafee.com, v termíne uvedenom v bode 3. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodaný predmet zmluvy záruku po dobu 36 mesiacov od dodania a prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, to znamená dňom protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy. Všetky náklady spojené s opravou predmetu zmluvy počas záručnej doby znáša dodávateľ. |
7. Dodávateľ je povinný pri dodaní predmetu zmluvy protokolárne odovzdať predmet zmluvy poverenému zástupcovi objednávateľa vo forme McAfee® Product Grant Letter v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou zmluvy vrátane inej potrebnej dokumentácie licenčných podmienok a licencií odovzdávacím protokolom, ktorý obsahuje minimálne zoznam odovzdávaných položiek, dátum, mená a podpisy preberajúcej a odovzdávajúcej osoby. |
8. V prípade, ak aktuálnu inštalačnú verziu predmetného softvéru je potrebné stiahnuť z internetovej stránky výrobcu softvéru, dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne odovzdať objednávateľovi v písomnej forme postup potrebný na stiahnutie danej verzie softvéru obsahujúci funkčnú adresu na stiahnutie predmetného softvéru vrátane prihlasovacieho mena a hesla, ak sú potrebné. |
9. Cena za predmet zmluvy, uvedená v čl. IV tejto zmluvy zahŕňa všetky súvisiace náklady, vrátane nákladov na dopravu predmetu zmluvy do miesta dodania, uvedeného v čl. III. tejto zmluvy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi cenu za dodaný predmet zmluvy až po prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom podľa bodu 3. týchto osobitných podmienok. |
10. Za deň splnenia peňažného záväzku objednávateľa sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
11. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len "zákona o DPH") v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní odo dňa doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
14. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
15. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
16. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o telefónnych číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
17. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane písomne najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
18. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane písomne najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
19. Porušenie povinností v zmysle bodov 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12., 13., 14., 15. a 16. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. Objednávateľ bude v prípade podstatného porušenia zmluvy postupovať v zmysle bodu 18.2 VZP OPET. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2019 08:00 — 31.05.2021 16:00
1 240,00 ks
79 341,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2019 14:15
10.10.2019 10:00
10.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2019 13:57 - Vstupná ponuka | 79 341,00 | € | Cena bez DPH |
10.10.2019 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 340,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: