35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36179736
Zemplínska plavebná spoločnosť s.r.o.
Hviezdoslavova 1020/8, Trebišov, 07501, SVK
16. Kamenivo na zimný posyp ciest
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest
Tovar, Služba
1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup inertného posypového materiálu, prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo drveného kameniva frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 200 | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk. |
Názov |
1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov. |
2. Miesto plnenia - dodania tovaru je mesto Veľké Kapušany, okres Michalovce. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- požaduje sa predložiť doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK 1/2012, |
- požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu. |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 16. Kamenivo na zimný posyp ciest, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
5. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia – drvené kamenivo frakcie 4/8 (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) s prepravou na miesto dodania, vrátane jeho naloženia a vyloženia, a záväzok objednávateľa za dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi cenu podľa článku IV. tejto dohody. |
6. Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto dohode vystavovať objednávky, ktorých predmetom bude dodanie tovaru, špecifikovaného a oceneného podrobným rozpisom ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas trvania dohody špecifikované v písomnej forme v čiastkových objednávkach, s určením druhu tovaru, množstva, miesta plnenia a ceny. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
8. Jednotlivé písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokl. množstva tovaru v tejto rámcovej dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpoklad. množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpoklad. množstvá tovaru v zmysle tejto dohody. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje plniť kvalitatívne požiadavky na dodaný tovar a plniť predmet dohody vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
10. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
11. Ponuková jednotková cena uvedená v rozpise ocenenej položky je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto dohody a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane naloženia tovaru, prepravy na miesto vykládky tovaru do skladu na miesto dodania objednávateľa podľa dohody, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v dohode a príslušnej objednávke a že objednaný tovar v čase dodania a počas stanovenej záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote: |
14a.) pri objednávanom množstve do 100 ton - do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14b.) pri objednávanom množstve od 101 - 200 ton - do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14c.) pri objednávanom množstve od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14d.) pri objednávanom množstvom nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
15. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok. |
16. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, prílohou ktorého budú vážne lístky, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
17. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu plnenia ihneď po jeho prevzatí a podpísaní dodacieho listu. |
18. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
19. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
21. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu preukazujúceho zhodu vlastnosti kameniva. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
22. Prepravu predmetu plnenia do miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
23. Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými kapacitami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými kapacitami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
24. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
25. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových objednávok. Prílohou faktúry budú dodacie listy vrátane vážnych lístkov potvrdené obidvoma zmluvnými stranami. |
26. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
27. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do troch pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
28. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
29. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností kameniva. |
30. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady tovaru reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj e-mailom alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
31. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. |
32. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. |
33. V prípade omeškania objednávateľa so zaplatením ceny je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania v súlade s ustanovením § 369a Obchodného zákonníka. |
34. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
35. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
36. Popri nárokoch ustanovených v tomto článku má dodávateľ a objednávateľ nárok na náhradu škody, ktorá mu bola spôsobená porušením resp. zanedbaním povinností druhou zmluvnou stranou. |
37. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
37a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
37b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
37c.) nedodržanie jednotkových cien, |
37d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK 1/2012, |
- čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu. |
37e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
38. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
38a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
38b.) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
38c.) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
38d.) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
39. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
40. Objednávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Hadabuda 4, Veľké Kapušany, Michalovce, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 125,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2019 09:14
14.10.2019 15:45
14.10.2019 16:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2019 08:06 - Vstupná ponuka | 5 125,00 | € | Cena bez DPH |
10.10.2019 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 080,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: