35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36706311
VSK MINERAL s.r.o.
Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK
13. Kamenivo na zimný posyp ciest
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest
Tovar, Služba
1. Kamenivo na zimný posyp ciest frakcie 4/8
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup inertného posypového materiálu, prírodného kameniva na zimný posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo drveného kameniva frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 250 | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk. |
Názov |
1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov. |
2. Miesto plnenia - dodania tovaru je mesto Spišská Nová Ves. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- požaduje sa predložiť doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK 1/2012, |
- požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu. |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 13. Kamenivo na zimný posyp ciest, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
5. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia – drvené kamenivo frakcie 4/8 (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) s prepravou na miesto dodania, vrátane jeho naloženia a vyloženia, a záväzok objednávateľa za dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi cenu podľa článku IV. tejto dohody. |
6. Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto dohode vystavovať objednávky, ktorých predmetom bude dodanie tovaru, špecifikovaného a oceneného podrobným rozpisom ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas trvania dohody špecifikované v písomnej forme v čiastkových objednávkach, s určením druhu tovaru, množstva, miesta plnenia a ceny. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
8. Jednotlivé písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokl. množstva tovaru v tejto rámcovej dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpoklad. množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpoklad. množstvá tovaru v zmysle tejto dohody. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje plniť kvalitatívne požiadavky na dodaný tovar a plniť predmet dohody vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
10. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
11. Ponuková jednotková cena uvedená v rozpise ocenenej položky je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto dohody a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane naloženia tovaru, prepravy na miesto vykládky tovaru do skladu na miesto dodania objednávateľa podľa dohody, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v dohode a príslušnej objednávke a že objednaný tovar v čase dodania a počas stanovenej záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote: |
14a.) pri objednávanom množstve do 100 ton - do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14b.) pri objednávanom množstve od 101 - 200 ton - do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14c.) pri objednávanom množstve od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
14d.) pri objednávanom množstvom nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
15. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok. |
16. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, prílohou ktorého budú vážne lístky, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
17. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu plnenia ihneď po jeho prevzatí a podpísaní dodacieho listu. |
18. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
19. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
21. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu preukazujúceho zhodu vlastnosti kameniva. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
22. Prepravu predmetu plnenia do miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
23. Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými kapacitami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými kapacitami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
24. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
25. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád sumárne za predchádzajúci mesiac v zmysle plnenia čiastkových objednávok. Prílohou faktúry budú dodacie listy vrátane vážnych lístkov potvrdené obidvoma zmluvnými stranami. |
26. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
27. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do troch pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
28. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
29. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností kameniva. |
30. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady tovaru reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj e-mailom alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
31. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. |
32. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. |
33. V prípade omeškania objednávateľa so zaplatením ceny je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania v súlade s ustanovením § 369a Obchodného zákonníka. |
34. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
35. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
36. Popri nárokoch ustanovených v tomto článku má dodávateľ a objednávateľ nárok na náhradu škody, ktorá mu bola spôsobená porušením resp. zanedbaním povinností druhou zmluvnou stranou. |
37. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
37a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
37b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
37c.) nedodržanie jednotkových cien, |
37d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- rozpis ocenenej položky (bod 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, |
- doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK 1/2012, |
- čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu. |
37e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
38. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
38a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
38b.) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
38c.) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
38d.) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
39. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
40. Objednávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Tepličská cesta 9 , Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
3 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2019 09:03
14.10.2019 11:45
14.10.2019 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2019 10:19 - Vstupná ponuka | 3 620,00 | € | Cena bez DPH |
14.10.2019 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 615,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: