35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44020091
MB SERVIS, s.r.o.
Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK
Tlmič nárazov pre vozidlo na Unimog U527
Prídavné zariadenie, tlmič nárazov
Tovar, Služba
1. 1.1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlmič nárazu pohlcuje kinetickú energiu a znižuje riziko poranenia vodiča havarovaného vozidla. Prispieva k ochrane motoristov, vozidiel údržby a pracovníkov počas rekonštrukčných prác, opráv a údržby na cestných komunikáciách. Ochrana obsluha vozidiel. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlmič nárazov - výmenná nadstavba pre podvozok Mercedes-Benz Unimog | ks | 4 | ||
LED svetlá o priemere 200 mm | ks | 25 | ||
LED zábleskové výstražné reflektory | ks | 4 | ||
Hydraulická nádrž o objeme | l | 15 | ||
Nadstavba certifikovaná na tlmenie nárazov vozidiel do rýchlosti | km/h | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výmenná nadstavba namontovaná na zadnú časť nákladného vozidla | |
Montáž na zadnú montážnu dosku (požaduje sa dodať vrátane zadnej montážnej dosky) | |
Zadné svetlá LED rampa s držiakom na EČV + pozičné osvetlenie | |
Absorpčný vankúš výmenný, vyrobený z hliníku, resp. iných nekorodujúcich a vlhkosť neabsorbujúcich materiálov (nie z papiera a lisovaného kartónu) | |
Automaticky otočná smerová šípka ovládaná z kabíny vodiča bez nutnosti vystúpenia na vozovku | |
Výstražná svetelná šípka s min. 25 ks LED svetiel o priemere min. 200 mm | |
Min. 4 ks prídavných vysoko svietivých zábleskových výstražných LED reflektorov s priemerom min. 300 mm | |
Elektro-hydraulická centrála s nádržou pre hydraulický olej o objeme max. 15 l, s hydraulickým čerpadlom o výkone min. 2 kW pre zmenu prepravnej a pohotovostnej polohy tlmiča nárazov, napájanie elektrickou energiou od podvozku | |
Všetky funkcie zaradenia (tlmič nárazov a aj svetelná výstražná šípka) ovládané z kabíny vodiča | |
Žiarovo zinkovaný rám pre dlhú životnosť | |
Reflexné označenie podľa vyhlášky | |
Farebné prevedenie RAL2011 | |
Zariadenie schválenie výrobcom podvozkov Mercedes-Benz | |
Atestácia podľa NCHRP 350 TL-3 a TD 49/07 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup 4 (štyroch) nových tlmičov nárazov v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilých na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (plátca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, montáže, inštalácie, nastavenia a oživenia na miesto plnenia (ak sa Dodávateľ a Objednávateľ nedohodnú inak) určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia oprávnený prevziať / podpísať preberací protokol vedúci zamestnanec príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia min. 3 zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom (ak sa nedohodnú inak). |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. typové schválenie Predmetu zmluvy vydané MDV SR; |
v. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
vi. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, opravy na požiadanie, výmeny hydraulického oleja a pod., po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
11.10.2019 08:00 — 07.01.2020 14:00
4,00 ks
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2019 13:14
07.10.2019 14:00
08.10.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2019 15:04 - Vstupná ponuka | 220 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.10.2019 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: