42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31636837
A.R.C., spol. s r.o.
Kukučínova 2736, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
Cestné oceľové zvodidlá.
Cestné oceľové zvodidlá s príslušenstvom, bezpečnostné zariadenia, vybavenie pozemnej komunikácie
Tovar, Služba
1. Cestné oceľové zvodidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nové cestné oceľové zvodidlá s príslušenstvom určené na zvýšenie bezpečnosti ciest, zvodidlový systém, slúžiaci k výmene poškodeného systému po dopravných nehodách. |
2. Zvodidlá musia spĺňať technické a kvalitatívne parametre v plnom rozsahu, musia vyhovovať platnej STN EN 1317. |
3. Predávajúci doloží do 7 dní od uzavretia zmluvy certifikát kvality ISO 9001:2000 (kópiu) alebo certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami ES, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
4. V prípade, ak dodávateľ nie je priamo výrobcom tovaru, predloží dôkazný prostriedok o zmluvnom vzťahu medzi predajcom a výrobcom min. počas trvania zmluvy a certifikát o nemennosti parametrov, vydaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Dokumenty musia byť originály alebo overené kópie. Pre konkrétne dodávky náhradných dielov bude postačovať predloženie inšpekčného certifikátu výrobcu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zvodnica NH4 priama (dĺžka 4m) | ks | 0 | 700 | |
2. Nábehová prechodka 17,3 % P+Ľ | ks | 0 | 155 | |
3. Nábehová prechodka 8,5 % P+Ľ | ks | 0 | 155 | |
4. Oblúk vnútorný polomer r = 10 m | ks | 0 | 10 | |
5. Oblúk vnútorný polomer r = 20 m | ks | 0 | 10 | |
6. Oblúk vonkajší polomer r = 10 m | ks | 0 | 10 | |
7. Oblúk vonkajší polomer r = 20 m | ks | 0 | 10 | |
8. Stĺpik U 100 x 1900 mm | ks | 0 | 1300 | |
9. Stĺpik U 140 x 1500 mm | ks | 0 | 400 | |
10. Trubková spojka priemer 133/3 | ks | 0 | 1750 | |
11. Skrutka s polkruhovou hlavou a nosom M 16x30 | ks | 0 | 8000 | |
12. Matica M 16 | ks | 0 | 8000 | |
13. Skrutka s polkruhovou hlavou a štvorhranom M 12 x 30 | ks | 0 | 5250 | |
14. Matica M 12 | ks | 0 | 5250 | |
15. Podložka D18 | ks | 0 | 8000 | |
16. Podložka D14 | ks | 0 | 2900 | |
17. U-podložka 14 (podložka klinová) | ks | 0 | 2900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Index prudkosti nárazu | H1 |
Úroveň intenzity nárazu | A |
Povrchová úprava materiálu | pozinkovanie EN ISO 1461 |
Príslušenstvo k cestným oceľovým zvodidlám musí vyhovovať normám a predpisom | STN EN1317-2, STN EN 1317-5 |
Názov |
1. Tovar bude dodávaný priebežne na základe písomných čiastkových objednávok na organizačné zložky púsobiace v rámci Žilinského samosprávneho kraja. Lehota dodania je do 10 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky kontaktnej osobe dodávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Jednotlivé objednávky budú obsahovať špecifikáciu tovaru, jeho množstvo, cenu, oprávnenú osobu kupujúceho a miesto dodania. |
2. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania zmluvnej ceny v EUR, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo tovaru, množstvo je len predpokladané. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi, ak tento nedodrží predpokladané množstvo tovaru. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť položkovitý rozpočet ceny do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy spolu s predložením certifikátu výrobku a vyhlásenia o zhode v origináli príp. v úradne overenej kópii v súlade s kvalitatívnymi parametrami tovaru podľa kúpnej zmluvy. |
4. Dodávky budú realizované priebežne na základe čiastkových objednávok, ktoré zadá objednávateľ písomne počas trvania kúpnej zmluvy, prevzaté budú s dodacím listom povereným zástupcom objednávateľa. Čiastkovú objednávku potvrdí dodávateľ písomne alebo mailom na adresu kontaktnej osoby objednávateľa najneskôr do 24 hodín od doručenia čiastkovej objednávky. |
5. Dodávateľ bude e-mailom informovať o dodaní tovaru priamo kontaktnú osobu objednávateľa, a to minimálne 1 deň vopred o presnom dni a čase dodávky. |
6. Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých súčastí predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru podľa podmienok a požiadaviek objednávateľa. |
8. Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie jednotlivých dodávok tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne a množstevné parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša dodávateľ, ktorý je zároveň povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky na vlastné náklady. |
9. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov jednotlivých závodov objednávateľa a dodávateľa potvrdením dodacieho listu. |
10. Dodávané diely pre poškodený zvodidlový systém JSNH4 z hľadiska preukazovaných požadovaných vlastností pasívnej bezpečnosti musia byť kompatibilné so zvodidlovým systémom JSNH4, ktorý je komplexne odskúšaný ako celok výrobcom v zmysle STN EN 1317-2,STN 1317-5,TP1/2015 a TPV 167/Sh/2015 a nie je ho možné narušiť nekompatibilnými prvkami. |
11. Nedodržanie ktorejkoľvek všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie alebo technických vlastností tovaru ako aj požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy. |
12. Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu. Ručí za to, že predmet zmluvy nie je zdraviu škodlivý. |
13. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
14. Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ dodať na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru. |
15. Kúpna cena za predmet zmluvy je dohodnutá a stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
16. Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane DPH, vrátane nákladov na dopravu (naloženie, vyloženie tovaru) do miesta dodania určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
17. Okamihom dodania predmetu zmluvy je podpísanie a datovanie dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom prechádza vlastnícke právo k predmetu zmluvy z dodávateľa na objednávateľa a tiež nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy. |
18. Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny iba na základe riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku. |
19. Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na základe čiastkovej faktúry vystavenej dodávateľom. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí tovaru. |
20. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH a celkovú cenu za položku. |
21. Faktúra za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená za preukázateľne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu sídla spoločnosti. |
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu alebo prílohou faktúry nie je dodací list . Dôvod vrátenia je objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, resp. ktorej prílohu tvorí dodací list začína plynúť nová 30 -dňová lehota splatnosti. |
23. Každá zo zmluvných strán nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté druhej zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných podmienok. Vo všetkých prípadoch, ktoré neriešia dojednania obsiahnuté v tejto zmluve, platia príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení. Občianskeho zákonníka v platnom znení a tiež ostatných všeobecne závažných právnych predpisov SR. |
24. Ak niektoré ustanovenia tejto zmluvy nie sú celkom alebo sčasti platné alebo účinné alebo neskôr stratia platnosť alebo účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných alebo neúčinných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije právna úprava, ktorá, pokiaľ je to právne možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu tejto zmluvy. |
25. Zmluvné strany vyhlasujú, že sú si vedomé všetkých následkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, že ich zmluvná voľnosť nie je ničím obmedzená a že im nie sú známe okolnosti, ktoré by im bránili platne uzavrieť túto zmluvu. V prípade, že táto okolnosť existuje zodpovedajú za škodu, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane na základe tohto vyhlásenia. |
26. Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce zo zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá zmluvná strana bude oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane. |
M.Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
44 800,00 ks
175 410,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2019 11:16
14.10.2019 09:00
14.10.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2019 12:42 - Vstupná ponuka | 175 400,00 | € | Cena bez DPH |
14.10.2019 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 175 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: