30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31400221
REO AMOS SLOVAKIA, s.r.o.
Rybničná 38S/10595 , Bratislava, 83107, SVK
Havarijný vak ADR do vozidiel
Havarijný vak ADR
Tovar, Služba
1. Havarijný vak ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základný havarijný vak ADR (hydrofóbne sorbenty) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vak havarijný základný - obsah | súprava | 1 | ||
sorpčná nepriepustná plachietka | ks | 1 | ||
sorpčná rohož | ks | 10 | ||
sorpčná ponožka/had | ks | 2 | ||
svietidlo ADR vrátane alk. monočlánkov | ks | 2 | ||
tmel REO® | ks | 1 | ||
skladacie vedierko | ks | 1 | ||
ochranná kombinéza | ks | 1 | ||
okuliare | ks | 1 | ||
rukavice | ks | 1 | ||
ručné svietidlo | ks | 1 | ||
kvapalina na výplach očí | ks | 1 | ||
úložné vrecko | ks | 2 | ||
výstražná nálepka | ks | 2 | ||
reflexná vesta | ks | 1 | ||
kanalizačná rýchloupchávka | ks | 1 | ||
celotvárová maska s filtrami | ks | 1 | ||
skladacia lopata | ks | 1 | ||
obal | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
09.10.2019 07:00 — 18.10.2019 12:00
1,00 ks
620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2019 13:38
07.10.2019 14:00
07.10.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2019 08:53 - Vstupná ponuka | 619,20 | € | Cena s DPH |
03.10.2019 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 619,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: