00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31338551
Konica Minolta Slovakia spol. s r. o.
Galvaniho 17/B, Bratislava, 821 04, SVK
IKT Multifunkčné zariadenia
multifunkčné zariadenia
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup techniky pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné zariadenie | ks | 3 | ||
2. Služby súvisiace s dodaním tovaru, najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Multifunkčné zariadenie | |
Podporované funkcie | min. tlačiareň, kopírka, skener |
Ovládacie rozhranie | dotykový panel alebo ekvivalent, ovládanie v slovenskom alebo českom jazyku |
Typ tlače | farebná laserová/LED alebo ekvivalent |
Formát tlače | min. A5-A3 |
Podporované váhy papiera | min. 60-200 g/m2 |
Rýchlosť tlače a kopírovania | min. 40 strán A4 za minútu ČB aj farebne |
Výstup prvej strany tlače a kopírovania | max. 6 sekúnd čiernobielo, max. 8 sekúnd farebne |
Kvalita tlače | min. 1200 × 1200 dpi |
Operačná pamäť | min. 4 GB |
Mesačné zaťaženie | aspoň 10 000 strán/mesiac odporúčané zaťaženie, resp. 100 000 strán/mesiac maximálne zaťaženie podľa toho ktorý parameter výrobca udáva |
Vstupný zásobník | min. 2x500 listov pre vyžadované formáty papiera |
Duplex | duplexná tlač a kopírovanie s automatickým duplexným podávačom |
Finišér | triedenie posunom, oddeľovacia priehradka pre 2 samostatné výstupy papiera |
Podporované OS | min. Windows 7, 8, 10 |
Kvalita skenovania | min. v rozsahu 200 - 600 dpi bez interpolácie |
Formát skenovania | JPEG, PDF, PDF/A |
Úložisko pre skener | min. USB kľúč, odoslanie e-mailom, SMB |
Rýchlosť skenovania | aspoň 100 listov A4 za minútu jednostranne aj obojstranne, farebne, pri 300 dpi |
Funkcie skenovania | aspoň nasledujúce funkcie: - jednoprechodové skenovanie obojstranných originálov, - možnosť automatického vylúčenia bielych strán kdekoľvek v skenovanom dokumente |
- | - detekcia mylného podania viacerých listov naraz,- skenovanie paralelne s prebiehajúcou tlačovou úlohou |
Kapacita automatického podávača | aspoň 100 listov pre vyžadované formáty papiera |
Rozhranie a pripojiteľnosť | aspoň USB 2.0 a 1 Gbps Ethernet RJ45 pre tlač aj scanovanie, podpora TCP/IP, SMB, e-mail, správa cez HTTPS (TLS), dodanie spolu s pripojovacími káblami |
Radenie úloh | radenie tlačových úloh a úloh kopírovania tak, že akákoľvek prebiehajúca úloha je najprv dokončená, až potom začína nasledujúca úloha |
Funkcie znižujúce environmentálnu stopu | funkcia duplexnej tlače, v originálnom softvéri výrobcu je nastavená ako predvolená funkcia |
Ostatné | - dodanie výhradne nových, tzn. nerepasovaných a nepoužitých zariadení, - dodanie spolu so sadou tonerov, z každého druhu toneru použitého v zariadení min. 1 ks |
- | - dodanie spolu s pripojovacími káblami USB aj Ethernet, - rozšírená záruka - 3 roky s opravou zariadenia v mieste dodania, reakcia na nahlásenú poruchu v nasledovný pracovný deň od nahlásenia |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, vynosenie a umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle tech. špecifikácie predmetu zákazky. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy (ďalej len „zmluvná cena"). |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V zmluvnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. |
6. Záručná doba na tovar je minimálne 36 mesiacov s nástupom na servis najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy, v mieste dodania; dodávateľ je povinný tovar prevziať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 40 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do skladového priestoru v mieste dodania na 3. poschodí budovy. |
II. ZMLUVNÁ CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť zmluvnú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky . Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Dodávateľ predloží do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán, zmluvná cena však nesmie byť prekročená. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“ ) a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ doručí do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa typové označenie tovaru a podrobnú technickú špecifikáciu tovaru. |
3. Nepredloženie požadovaných certifikátov a potvrdení v ustanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akýchkoľvek povinností podľa bodu 3 čl. III a bodu 1 čl. V. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy predovšetkým bod 7 čl. I, bod 3 čl. II., bod 2 v čl. III. a bod 1 v čl. VII. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
2. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zákazky bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyplývajúceho zo všeobecne záväzných právnych predpisov a musí byť v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa zaplatenie úrokov z omeškania v rozsahu podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. PODMIENKY ÚČASTI |
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky v sume najmenej 50% zo zmluvnej ceny. |
VIII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý objednávateľ realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
2. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. |
3. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET. |
Hanulova 5/b, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2019 08:00 — 18.11.2019 16:00
1,00 Súbor
19 945,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2019 12:14
08.10.2019 14:00
08.10.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2019 12:57 - Vstupná ponuka | 19 944,00 | € | Cena s DPH |
08.10.2019 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: