35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
34111859
EUROGUMA, s.r.o.
Svätoplukova 28, Zlaté Moravce, 95301, SVK
Nákup a dodanie zimných pneumatík (2)
Zimné pneumatiky
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie zimných pneumatík (2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové, nepoužité, originálne, nie protektorované pneumatiky s dezénom s kombináciou viacero lamiel v rôznych uhloch, schválené na prevádzku v krajinách Európskej únie, vyrobené v EU, vybavené homologizovaným štítkom EU, so všetkými dokladmi, potrebnými na ich riadne používanie (technický list, záručný list). |
Pneumatiky nesmú vykazovať znaky opotrebenia, nesprávneho skladovania. Dátum výroby pneumatík (DOT) špecifikovaný v opise. Zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, zabalenie tovaru, vyloženie tovaru na mieste určenia objednávateľom vrátane dopravy do miest plnenia podľa potreby obstarávateľa. Náklady na dopravu a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru sú súčasťou kúpnej ceny. |
Sezóna : október 2019 - marec 2020, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Continental TS860 alebo ekvivalent 165/70/R14, Index záťaže a rýchlosti 81T, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B, Hlučnosť v dB max. 71. | ks | 4 | ||
2. Continental TS860 alebo ekvivalent 175/70/R14, Index záťaže a rýchlosti 81T, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu C , Hlučnosť v dB max. 68. | ks | 4 | ||
3. Continental TS860 alebo ekvivalent 185/60/R14, Index záťaže a rýchlosti 82T, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 4 | ||
4. Continental TS860 alebo ekvivalent 195/55/R15, Index záťaže a rýchlosti 85H, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 8 | ||
5.Continental TS860 alebo ekvivalent 195/65/R15,Index záťaže a rýchlosti 91H, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 48 | ||
6.Continental TS860 alebo ekvivalent 205/55/R16, Index záťaže a rýchlosti 91H, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 54 | ||
7. Continental VanContact Winter alebo ekvivalent 215/60/R17C, Index záťaže a rýchlosti 104H, Úspora paliva E, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 71. | ks | 4 | ||
8. Continental TS860 alebo ekvivalent 225/45/R17, Index záťaže a rýchlosti 93V, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 4 | ||
9. Continental TS860 alebo ekvivalent 235/45/R18, Index záťaže a rýchlosti 93W, Úspora paliva C, Priľnavosť na mokrom povrchu B , Hlučnosť v dB max. 72. | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre | DOT minimálne 1819 , ostatné parametre uvedené priamo pri označení výrobku |
Názov |
1.Vrátane dopravy do miest plnenia -v množstvách : Bratislava -48 ks, Banská Bystrica -8 ks, Košice -16 ks, Nitra-16 ks , Trenčín-14 ks, Trnava-4 ks, Prešov-20 ks, Žilina-8 ks. Presný sortiment do jednotlivých miest plnenia bude upresnený po účinnosti zmluvy. |
2. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich |
splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. |
3. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť :a. Popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov , b. Cenovú kalkuláciu: podrobný položkovitý zoznam predmetu zmluvy, vrátane jednotkových cien s a bez DPH . |
4. Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom vyhotovení a v akosti v súlade s touto zmluvou, a že bude mať v čase odovzdania/prevzatia vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami a stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR. |
5. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v originálnom vyhotovení a v akosti v súlade s touto zmluvou, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami a stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR. |
6. Kúpna cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev, uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj Presne. |
7. DPH bude dodávateľ fakturovať vo výške podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. V prípade zmeny výšky sadzby DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k tejto zmluve, ale dodávateľ bude automaticky fakturovať DPH platnú v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štátu EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pred DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štátu EÚ alebo je zahraničnou osobu z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pred DPH podľa §7 alebo §7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
10. Dohodnutá kúpna cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu zmluvy. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi kúpnu cenu na základe faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní celého predmetu zmluvy do miesta plnenia predmetu zmluvy, pričom neoddeliteľnou prílohou faktúry budú dodacie listy, potvrdené kontaktnou osobou objednávateľa. |
12. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
13. Faktúra, vystavená dodávateľom, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
14. Objednávateľ požaduje vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru (telefonicky alebo e-mailom). Dodávateľ môže tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod. Kontaktná osoba bude upresnená objednávateľom. |
15. Objednávateľ požaduje dodanie do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
16. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona o DPH, a následne uplatnením ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH. |
17. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávok, ktoré mu vznikli z vlastnej činnosti. |
18. V prípade, ak právnickej osobe dodávateľ bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
19. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
20. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
21. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
22. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
23. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
24. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, akéhokoľvek porušenia zmluvy, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail. |
25. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
26. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu tejto zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy alebo jeho častí prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi |
tak, ako keby predmet zmluvy alebo jeho časti plnil sám. Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Zoznam subdodávateľov je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
27. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania tejto zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy, musí byť tento subdodávateľ odsúhlasený zmluvnými stranami formou písomného dodatku k tejto zmluve. O vstupe alebo zmene subdodávateľa je dodávateľ povinný bezodkladne informovať objednávateľa – najneskôr do 7 kalendárnych dní pred účinnosťou zmeny, |
pričom súčasťou oznámenia musí byť aj čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy alebo časti predmetu zmluvy ustanovené zákonom o verejnom obstarávaní. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20 % z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy s DPH. |
28. Porušenie povinností v bodoch 1 – 27 Osobitných podmienok pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
08.10.2019 10:00 — 30.10.2019 15:00
134,00 ks
10 424,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2019 08:43
04.10.2019 10:00
04.10.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2019 13:32 - Vstupná ponuka | 10 424,04 | € | Cena s DPH |
04.10.2019 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 407,11 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: