37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Drobná mechanizácia
krovinorez, vibračná doska, stolová brúska, kompresor olejový
Tovar, Služba
1. Drobná mechanizácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Drobná mechanizácia sa využíva pri opravách vozidiel, mechanizmov a pri údržbe ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krovinorez Husqvarna 535 RX alebo ekvivalent | ks | 8 | ||
Demolačné kladivo Dewalt D25899K alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Brúska elektrická na reťaze GUDE P2501S alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
Motorová píla Husqvarna 550 XP alebo ekvivalent | ks | 7 | ||
Stolová brúska EXTOL BG 52 L alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
Vyvetvovacia píla Husqvarna 525RT5S alebo ekvivalent | ks | 7 | ||
Excentrická brúska DWE6423 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Miešadlo na maltu WORCRAFT 1400W alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Adaptér Makita P41676 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Sada kotiev Makita P40098 alebo ekvivalent | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými a vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny predmetu. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. |
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Záručný a pozáručný servis. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
09.10.2019 08:15 — 30.10.2019 08:16
34,00 ks
13 219,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2019 08:17
04.10.2019 08:20
04.10.2019 08:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2019 23:14 - Vstupná ponuka | 13 219,26 | € | Cena bez DPH |
03.10.2019 20:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 219,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: