30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, vianočka, strúhanka
Tovar, Služba
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie |
Zásobovanie pekárenskými výrobkami, chlebom a pečivom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb pšenično- ražný 1000 g | ks | 500 | ||
Chlieb krájaný bal.250 g | ks | 100 | ||
Chlieb krájaný bal. 500 g | ks | 700 | ||
Chlieb balený krájaný 1000 g | ks | 100 | ||
Knedľa 500 g | ks | 300 | ||
Buchty na pare 300 g | ks | 200 | ||
Strúhanka 500 g | ks | 50 | ||
Závin kakaový 400 g | ks | 50 | ||
Závin makový 400 g | ks | 50 | ||
Závin orechový 400 g | ks | 50 | ||
Vianočka | ks | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 6 x týždenne počas platnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky.Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky, elektronickou poštou, podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 7.10.2019 do 31.12.2019 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje "nižšia cena“ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A". Tovar sa bude dodávať vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
07.10.2019 07:51 — 31.12.2019 07:52
1,00 ks
1 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2019 08:11
03.10.2019 08:51
03.10.2019 09:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2019 14:49 - Vstupná ponuka | 1 619,77 | € | Cena bez DPH |
01.10.2019 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 619,77 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: