45736324
Nemocnica s poliklinikou, n.o. Revúca
Litovelská 25, Revúca, 05001, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier A4
Papier do foto-kopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení, kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do tlačiarenských zariadení |
Papier do rozmnožovacích zariadení |
Papier do fotokopírky |
Papier pre laserové a atramentové tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | nanometer | 104 | ||
Opacita | % | 90 | ||
Belosť | % | 146 | ||
Jasnosť | % | 130,50 | ||
Rozmer | rozmer | A4 | ||
Rozmer výška | mm | 297 | ||
Rozmer šírka | mm | 210 | ||
Počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
Počet balíkov v krabici | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Interval opakovaných plnení pri rámcovej dohode - podľa potrieb verejného obstarávateľa |
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi najnižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, respektíve právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 Občianskeho zákonníka dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu Predávajúcemu ako veriteľovi, Predávajúci nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Právne úkony, ktorými budú postúpené pohľadávky Predávajúceho ako veriteľa v rozpore s dohodou Kupujúceho ako dlžníka podľa predchádzajúcej vety, budú podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Litovelská 25, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika
12
870,00 bal
1 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2019 08:01
03.10.2019 08:00
03.10.2019 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2019 13:04 - Vstupná ponuka | 1 949,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2019 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 949,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: