44452519
Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s.
Hodská 373/38, Galanta, 92422, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Endoskopia
Endoskopia, Intubačný videobronchoskop
Tovar
1. Predmetom zákazky dodanie 1 ks nového nerepasovaného intubačného videobronchoskopu ako základného medicínskeho zariadenia potrebného pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti, vhodného na diagnostiku a miniinvazívne zákroky s pracovným kanálom.
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný intubačný videobronchoskop pre OAIM/OAMIS |
Odsávania z dýchacích ciest |
LCD obrazovka s nastaviteľným sklonom min. 5 palcov alebo min. 2,5 palcov ak je konštrukčne súčasťou ovládacej časti fibroskopu |
Integrovaná kamera s možnosťou fotografovania, videozáznamu a ich uloženiu a prenosu |
Zdroj LED svetla |
Zdroj energie pre prevádzku zariadenia ( napr. potrebný počet nabíjateľných batérii) |
Nabíjačka zdroja energie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajší priemer tubusu | mm | 5,6 | ||
Pracovná dĺžka | mm | 700 | ||
Ohyb hore | stupeň | 180 | ||
Ohyb dole | stupeň | 100 | ||
Priemer pracovného kanála | mm | 2,6 | ||
Prevádzkový čas zariadenia (pri plne nabitej batérii) | mintúta | 60 | ||
Cytologicke kefky | ks | 5 | ||
Čistiace kefky | ks | 5 | ||
Intervenčné kliešte na extrakciu cudzieho telesa | ks | 1 |
Názov |
Predávajúci sa touto zmluvou zaväzuje dodať kupujúcemu na základe vystavenej objednávky Endoskopiu (ďalej ako „prístroj“ alebo „tovar“) podľa technickýchspecifikácií a poskytnúť služby podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto prístroju a kupujúci sa zaväzuje dohodnutým spôsobom poskytnúť súčinnosť, prístroj podľa technických špecifikácií prevziať a zaplatiť predávajúcemu cenu dohodnutú touto zmluvou. Predávajúci sa zaväzuje, že jeho ponuka bude platná osemnásť (18) mesiacov od podpisu zmluvy; kupujúci sa zaväzuje, že tovar do tejto lehoty objedná. |
Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 45 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky. |
Predávajúci poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku, ktorá bola stanovená predávajúcim v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania Inštalačného protokolu. |
Predávajúci je povinný tovar nainštalovať a uviesť do bezporuchovej prevádzky bezodkladne po jeho dodaní, najneskôr však do pätnásť (15) pracovných dní odo dňa jeho dodania kupujúcemu do miesta dodania, a to na vlastné náklady. |
V prípade omeškania predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny nedodaného tovaru bez DPH, s ktorým je predávajúci v omeškaní, a to za každý aj začatý deň omeškania, maximálne však do výšky 25% z kúpnej ceny bez DPH podľa tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
K bodu 7 verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie (bez príloh) vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu (napr. zákon č. 25/2018 Z.z. ) vo vzťahu ku všetkým ponúkaným produktom vo formáte pdf. Uvedený doklad deklaruje splnenie požiadavky na predmet zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zaškolenie zamestnancov kupujúceho týkajúce sa obsluhy tovaru je predávajúci povinný realizovať najneskôr pri uvedení tovaru do prevádzky v mieste dodania, resp. inštalácie. O zaškolení spíšu zmluvné strany Protokol o zaškolení. |
Súčasťou záväzku predávajúceho je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné užívanie tovaru na požadovaný účel, a to najmä, no nie len výlučne: a) Návod na použitie/obsluhu tovaru v slovenskom resp. v českom jazyku, Záručný list, b) neoverené kópie všetkých dokladov a dokumentov, preukazujúcich splnenie požiadaviek na užívanie tovaru v súlade s platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré neboli obsahom kupujúcim prijatej ponuky predloženej predávajúcim vo verejnom obstarávaní. |
Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér vytvorený. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu. |
Licencia podľa bodu 12 sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy |
Predávajúci je povinný počas záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu do 48 hodín; b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu uloženého na sklade do 72 hodín s výnimkou prípadov, pri ktorých je preukázateľná potreba objednať náhradný diel. |
Predávajúci je povinný najneskôr v momente podpisu zmluvy predložiť kupujúcemu zoznam známych subdodávateľov s uvedením a/alebo preukázaním nasledovných údajov a/alebo dokladov: a) identifikačných údajov subdodávateľov v rozsahu obchodné meno – sídlo – IČO – kontaktná osoba, b) identifikácie plnenia, ktoré bude realizovať subdodávateľ, c) doklady preukazujúce oprávnenie subdodávateľa vykonávať dané plnenie |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zo zdrojov EÚ Integrovaný regionálny operačný program (IROP), kód výzvy: IROP-PO2-SC213- 2017-20 |
Hodská 373/38, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.11.2019 12:00 — 16.12.2020 12:00
1,00 kus
18 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2019 15:15
07.10.2019 13:00
07.10.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2019 10:57 - Vstupná ponuka | 18 540,00 | € | Cena bez DPH |
07.10.2019 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: