17336139
Poliklinika Nitrianskeho samosprávneho kraja Štúrovo
Ul. Jesenského č. 85, Štúrovo, 94301, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečovanie sprostredkovaného stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích kariet 2019
Stravné poukážky, elektronické karty, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Služba, Tovar
1. Zabezpečovanie sprostredkovaného stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích elektronických stravovacích kariet.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo stravovacích zariadeniachzmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 1 a 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z.Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Elektronická verzia stravovacích poukážok na evidenciu stravnej jednotky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | eur | 5.00 | ||
Počet elektronických stravovacích kariet | ks | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logododávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, platnosť(minimálne po dobu platnosti zmluvy) |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné a kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky - dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 5 reštauračných zariadení a 3 potravinových obchodov v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu, resp. v ktorých je možné platiť jeho stravnými poukážkami. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 5 reštauračných zariadení a 3 potravinových reťazcov v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim jeho stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou provízie v eurách. V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia; b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám; c) všetky transakčné náklady; d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.) |
Celková cena objednaných stravovacích jednotiek bude vo faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Požaduje sa dodať elektronických stravovacích kariet do 10 dní od uzavretia zmluvy, celkom 33 ks. Dodávateľ má právo účtovať zálohu 2 eur za jednu kartu, ktorú pri končení zmluvného sťahu a vrátení kariet prevedie späť na bankový účet objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných jednotiek | minimálne do konca roka v ktorom boli vydané |
Vrátenie stravných jednotiek | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Jesenského 85, Štúrovo, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
5 500,00 ks
27 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2019 09:59
03.10.2019 14:00
03.10.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2019 10:25 - Vstupná ponuka | 27 500,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2019 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 499,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: