36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Modernizácia a upgrade bezpečnostného riešenia sieťovej infraštruktúry
Sieťová infraštruktúra, upgrade, bezpečnostné riešenia
Tovar, Služba
1. Dvojica sieťových bezpečnostných brán
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované parametre: | |
1.1 Priepustnosť firewallu pri zapnutej aplikačnej detekcii a IPS: | 2,0 Gbps. |
1.2 Maximum konkurentných relácii pri zapnutej aplikačnej detekcii: | 1 milión |
1.3 Maximum nových relácii za sekundu pri zapnutej aplikačnej detekcii: | 12 tisíc |
1.4 Lokálny manažment firewallu cez WEB interface. | |
1.5 Možnosť centralizovaného manažmentu a centralizovanej správy politík. | |
1.6 IP, URL, a DNS inteligencia je súčasťou riešenia. | |
1.7 Aktualizované IPS signatúry od jedného z najväčších poskytovateľov informácii o globálnych hrozbách. | |
2. Možnosť identity firewallingu, t.j.možnosť definovať pravidlá na základe skupín používateľov. | |
3. Funkcia aplikačnej detekcie. | |
4. Licencie pre 25 VPN klientov na 4 roky, podpora platforiem Mac, Windows, Linux, Android a IOS. | |
5. Podpora DTLS pre remote access VPN zo záložným režimom na protokole TCP. | |
6. Zariadenia musia bežať v active standby režime. | |
7. Možnosť zdieľania informácii o hrozbách cez otvorené API ktoré vedia využívať aj iní výrobcovia. | |
8. Licencia na IPS a Advanced malware protection na 48 mesiacov. | |
9. Zariadenia musia mať výrobcom garantovanú podporu na 48 mesiacov a certifikát originality. | |
10. Podpora klastrovania fyzických firewall-ov. | |
11. Min. 2 vstavané redundantné hot-swap napájacie zdroje v každej z brán. | |
12. Podpora IEEE 802.1q, 802.3ad. | |
13. Podpora: | min. 1000 VLAN |
14. Odomknutie anti-malware funkcií aplikovaním licencie. | |
15. Reputačné filtrovanie súborov. | |
16. Podpora Indications of Compromise na základe analýzy malware. | |
17. Centrálny manažment musí zobraziť trajektóriu presunu súborov medzi koncovými zariadeniami. V tejto trajektórii musí zobraziť IP adresy a protokoly, ktoré sú zodpovedné za šírenie malware. | |
18. Pomocou trajektórie musí byť možné jednoducho zistiť, ktoré zariadenia alebo IP adresy získali malware a ako tento malware ďalej šírili sieťou. Rovnako musí manažment identifikovať úplne prvé zariadenie alebo IP adresu, odkiaľ sa začalo šírenie malware. | |
19. Manažment musí umožniť definovanie korelačných politík pre automatické upozornenie administrátora, že došlo k pokusu o infiltráciu malware. Výsledkom korelačnej politiky je min. Syslog, email a NMAP sken. | |
20. Manažment musí podporovať integráciu s remediačnými nástrojmi tretích strán. | |
21. Podpora lokálneho úložiska súborov pre potreby analýzy v sandbox-e. | |
22. Možnosť integrácie so softvérovým klientom na koncových zariadeniach. | |
23. Podpora rate limit na základe používateľa a aplikácie. | |
24. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky riešenia: | |
24.1 Inštalácia a konfigurácia zariadení v sídle objednávateľa. | |
24.2 Migrácia existujúcich pravidiel na novú platformu. Požadovaná je migrácia a zachovanie aktuálne používaných pravidiel a funkcionalít z objednávateľom súčasne využívaných zariadení CISCO ASA 5520; (nepoužívané alebo už nepotrebné nastavenia neprenášať). | |
24.3 Inštalácia a konfigurácia GUI prostredia pre centrálny manažment a administráciu. | |
24.4 Zaškolenie administrátorov. |
2. Centralizovaný manažment brán
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Podpora správy: | 10 Firewallov |
2. Manažment musí byť prevádzkovateľný pod virtualizačnou platformou VmWare. | |
3. Podpora IDS aj IPS režimu a integrácie na SIEM. | |
4. Rozpoznávanie útokov od sieťovej až po aplikačnú vrstvu referenčného modelu OSI pre IPv4 aj IPv6. | |
5. Podpora signatúr písaných pre Snort. | |
6. Rozpoznávanie operačných systémov koncových zariadení, výrobcu a typ. | |
7. Rozpoznávanie aplikácií na klientských staniciach, sieťové protokoly, ako aj prihlásených používateľov. | |
8. Aktivácia / deaktivácia signatúr podľa rozpoznaných OS a aplikácií a sieťovej komunikácie. | |
9. Aktivácia / deaktivácia signatúr s minimálnymi zásahmi zo strany obsluhy. | |
10. Kategorizácia útokov, upozornenie admina na zraniteľné systémy. | |
11. Uchovávanie histórie o prihlásených používateľoch na koncových zariadeniach v sieti. | |
12. Signatúry k dispozícii do 48 hodín od zverejnenia bezpečnostnej chyby. | |
13. Zobrazenie trajektórie presunu súborov medzi koncovými zariadeniami. | |
14. Zobrazenie IP adries a protokolov zodpovedných za šírenie malware. | |
15. Identifikácia zariadenia alebo IP adresy, odkiaľ sa začalo šírenie malware. | |
16. Schopnosť korelácie udalostí. | |
17. Definovanie korelačných politík pre automatické upozornenie administrátora. | |
18. Upozornenie správcu ak pripojené koncové zariadenie je v správe CnC (Command-and-Control) servera na Internete. | |
19. Podpora integrácie s remediačnými nástrojmi tretích strán. | |
20. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky: | |
20.1 Inštalácia a konfigurácia Centralizovaného manažmentu brán na mieste dodávky. | |
20.2 Zaškolenie administrátorov. |
3. Serverová infraštruktúra
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. CPU passmark skóre: | väčšie ako 25 000, min 20 jadier |
2. Operačná pamäť RAM: | min.96 GB 266 MHz DDR4 |
3. SD card: | 2 x 32GB |
4. SSD disky: | 2 x 960 GB, 5Gb/s SATA SSD, nakonfigurované na vzájomný mirroring |
5. Diskový pamäťový priestor: | 6 x 1,8 TB, 12Gb/s SAS, 10K rpm, SFF HDD (4K), Hot-plug; nakonfigurované do RAID-5 + 1 x Spare Disk |
6. RAID modul 12Gb/s, 2 GB cache. | |
7. 2x Redundatné Hot Swap napájacie zdroje. | |
8. Integrovaný Management systém pre základnú vzdialenú správu a monitoring stavu HW servera. | |
9. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky servera: | |
9.1 Inštalácia a konfigurácia servera a virtualizačnej platformy v sídle objednávateľa. | |
9.2 Riešenie HA so súčasnou infraštruktúrou VMware v spolupráci s objednávateľom. | |
9.3 Zaradenie servera ako 3.nodu do existujúcej VMware ESX infraštruktúry, s využitím licencie už zakúpenej objednávateľom. | |
9.4 Prevzatie služieb súčasného ESX3 „servisného“ servera, prevádzka sekundárneho doménového controller, repliky kľúčových serverov objednávateľa. | |
9.5 Ukladanie replík dôležitých existujúcich VMs objednávateľa (v počte 3-4 a veľkosti 1,5TB) (pomocou objednávateľom prevádzkovaného systému Veeam B&R 9.5 alebo vyšší). | |
9.6 Zaškolenie administrátorov. |
4. Web Proxy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Reputačné filtrovanie domén, IP adries aj samostatných objektov webových stránok. | |
2. Prístup na portál znalostnej databázy s globálnou viditeľnosťou min. 6 miliárd webových požiadaviek denne. | |
3. Dešifrovanie SSL/TLS. | |
4. Ochrana pred Spyware/Adware/Phishing. | |
5. Automatický update pravidiel pre ochranu pred Phishing. | |
6. Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe kategórií, preddefinované kategórie a možnosť pridávať vlastné kategórie webových stránok. | |
7. Automatický update kategórií a ich obsahu, minimálne 70 podporovaných URL kategórií. | |
8. Dynamická kategorizácia nezaradených URL. | |
9. Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe reputácie. | |
10. Spätná väzba používateľovi v prípade pokusu o prístup na zakázanú stránku. | |
11. Filtrovanie na základe verzie webového prehliadača, filtrovanie Web chat, Web elementov a Webmail. | |
12. Detekcia a analýza archivovaných súborov a podpora vnorených archívov. | |
13. Detekcia šifrovaných súborov a ich prípadné blokovanie, blokovanie podľa veľkosti súboru. | |
14. Analýza súborov min. 2 nezávislými skenovacími engine, reputačné filtrovanie súborov. | |
15. Analýza logov komplexnými metódami pre odhaľovanie day-0 hrozieb. | |
16. Identifikácia exfiltrácie dát, DGA (Domain Generation Algortihm), komunikácie s C2 (command&control) servermi a tunelovania cez HTTP a HTTPS. | |
17. Blokovanie HTTP POST podľa metadát. | |
18. Kontrola dátových tokov antimalware a blokovanie „call-home“ prevádzky. | |
19. Klientský softvér (AMD) musí vedieť trasovať aktivitu súborov, procesov a sieťových spojení na koncovom zariadení. | |
20. Centrálny manažment musí dať administrátorovi možnosť blokovať činnosť malware. | |
21. Podpora analýzy súborov pomocou sandbox. | |
22. Podpora transparentného aj explicitného režimu spolu s PAC alebo WPAD. | |
23. Možnosť definovať viac upstream proxy s pravidlami smerovania HTTP prevádzky. | |
24. Možnosť overenia používateľa pomocou LDAP alebo NTLM. | |
25. Možnosť pridelenia skupinových politík podľa LDAP/Active Directory. | |
26. Možnosť definovania „white/black“ listov, politiky podľa identity používateľa. | |
27. Politiky definované podľa časového rozsahu, kategórie, cieľovej URL, cieľovej IP adresy, atď. | |
28. HTTPS manažment a CLI prístup pomocou SSH. | |
29. Prístup na manažment a CLI po úspešnom overení používateľa. | |
30. Podpora rolí používateľov - min. administrátor, operátor, read-only. | |
31. Podpora Syslog, SNMP, XML. | |
32. Štatistiky aktivít používateľov (navštívené kategórie stránok, prenesené objemy za zvolené obdobie a pod.). | |
33. Licencie na 4 roky pre 450 užívateľov. | |
34. Licencie na centrálnu správu politík na 4 roky pre 450 užívateľov. | |
35. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky: | |
35.1 Inštalácia, konfigurácia Web Proxy na mieste dodávky. | |
35.2 Požadovaná je implementácia overovania používateľov mimo AD – prenos/migrácia používateľov a účelných nastavení proxy z aktuálne používaného Kerio Control. | |
35.3 Zaškolenie administrátorov. |
5. Centrálny systém manažmentu prístupov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Centrálny systém manažmentu prístupov s plnohodnotnou AAA funkcionalitou. | |
2. Zariadenie je dodané ako virtuálny appliance nasaditeľný do prostredia VmWare. | |
3. 2 redundantné virtuálne zariadenia (možnosť využiť existujúcu infraštruktúru objednávateľa, pre jeden z virtuálnych zariadení). | |
4. Licencie pre 450 používateľov na 4 roky umožňujúce zdieľanie bezpečnostných informácii s tretími stranami. | |
5. Integrované funkcie AAA pre pripojenie z LAN, Wifi aj VPN. | |
6. Podpora bezpečnostných politík na princípe používateľských rolí a ich oprávnení. | |
7. Autorizácia prístupu do siete kombináciou min. nasledujúcich parametrov – identita (meno/heslo, certifikát) pripájajúceho sa používateľa, identita (MAC adresa, profilácia, certifikát) pripájajúceho sa zariadenia, čas pripojenia do siete, miesto pripojenia do siete a spôsob pripojenia do siete (wifi/LAN/VPN). | |
8. Musí obsahovať preddefinované kategórie zariadení. | |
9. Podpora RADIUS, RADIUS Proxy a RADIUS CoA (Change of Authorization). | |
10. Podpora min. týchto databáz identít – LDAP, Active Directory, RSA tokeny a RADIUS kompatibilných token serverov. | |
11. Podpora Guest prístupu z LAN aj Wifi. | |
12. Dedikovaný portál pre gest účty. | |
13. Dedikovaný portál pre webovú autentifikáciu guest používateľov, s podporou pre zobrazenie na mobilnom zariadení (tablet aj smartfón). | |
14. Podpora LDAP cez SSL. | |
15. Podpora min. týchto EAP metód – EAP-MSCHAPv2, EAP-TLS, PEAP, EAP-MD5, EAP-GTC. | |
16. Podpora autentifikácie pre klientov nepodporujúcich 802.1x (MAB, webová autentifikácia). | |
17. Kombinovaná funkcionalita pre AAA, Guest Access, registráciu koncových zariadení (aj s vydaním certifikátu) v jednom a tom istom softvéri. | |
18. Manažment cez HTTPS. | |
19. Podpora API rozhrania z možnosťou CRUD (create, read, update, delete) operácií. | |
20. Podrobný reporting. | |
21. Logovanie činností, úspešných aj neúspešných pokusov o prihlásenie v reálnom čase. | |
22. Podpora vyhľadávania v systéme. | |
23. Podpora auditu konfigurácií NAD zariadení v súlade s "best practise" odporúčaniami. | |
24. Audit prístupov cez VPN. | |
25. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky: | |
25.1 Inštalácia, konfigurácia zariadení na mieste dodávky. | |
25.2 Zaškolenie administrátorov. |
6. Behaviorálny nástroj na detekciu bezpečnostných incidentov a neštandardného správania sa v dátovej sieti
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Detekcia anomálií v sieťovej prevádzke nad dátami Netflow v5, v9, IPFIX. | |
2. Reportovanie formou syslog a SNMP. | |
3. Možnosť integrácie proxy logov. | |
4. Možnosť získavania identít z Active Directory cez integráciu (napr. na základe IP adresy alebo názvu PC). | |
5. Deduplikácia flow dát. | |
6. Riešenie obsahuje licenciu na 500 flows per second na 4 roky. | |
7. Podpora detekcie aspoň 90 rôznych bezpečnostných incidentov. | |
8. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky: | |
8.1 Inštalácia, konfigurácia zariadení na mieste dodávky. | |
8.2 Zaškolenie administrátorov. |
7. Nasadenie nástroja na vyhodnotenie prevádzkových štatistík sieťovej prevádzky na báze Netflow
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. All in one virtuálne zariadenie na manažment a kolekciu a generovanie netflow štatistík. | |
2. Zobrazenie uložených NetFlow (príp. IPFIX či sFlow) dát a ich analýzy (vyhľadávanie, agregácie, výpisy a i.) prebiehajú prostredníctvom zabezpečeného webového rozhrania. | |
3. Generovanie štatistík a podrobných výpisov nad voliteľnými časovými intervalmi. | |
4. E-mailové upozornenia administrátorom v prípade vzniku používateľom definovanej situácie (napr. Nadmerný prenos dát, použitie zakázanej aplikácie atď.). | |
5. Vytvorenie profilov pre ukladanie dát vyhovujúcich definovaným filtrom (napr. HTTP, FTP, SMTP, SSH prevádzka). | |
6. Licencie na kolektor, sondu a manažment na 4 roky. | |
7. Možnosť ukladať Netflow dáta do maximálnej veľkosti záznamov 1 TB. | |
8. Služby, ktoré sú požadované ako súčasť dodávky: | |
8.1 Inštalácia, konfigurácia zariadení na mieste dodávky. | |
8.2 Zaškolenie administrátorov. |
8. Servisná podpora, monitoring a pravidelné reporty o hrozbách a incidentoch, dokumentácia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodávateľ riešenia sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi služby technickej podpory, pre systémy, zariadenia a software ktoré sú predmetom zmluvy počas 48 mesiacov. | |
2. Dodávateľ riešenia zabezpečí počas 48 mesiacov manažment náhradných dielov a musí preukázať dostupnosť servisného skladu obsahujúceho kľúčové komponenty dodaného riešenia do 50 km od miesta inštalácie. | |
3. Požadované služby: | |
3.1 Service Desk. | |
3.2 Incident management na zariadenia podľa rozsahu zmluvy: Priority 1 až 4 podľa závažnosti incidentu. | |
3.3 Dostupnosť Service Desku je 24*7*365: | |
3.3.1 Pre Service Desk musí byť zabezpečený špecialista hovoriaci v slovenskom, resp. českom jazyku. | |
3.3.2 Service Desk zabezpečuje vytváranie a evidenciu všetkých hlásených a vygenerovaných Ticketov a sledovanie ich životného cyklu. | |
3.4 Monitoring pre zariadenia ktoré sú súčasťou dodávky: zabezpečuje konštantný dohľad nad kritickými službami a infraštruktúrou. | |
3.5 ADM (Account Delivery Manager): pracovník dodávateľa priamo zodpovedný za zabezpečovanie plnenia tejto zmluvy. | |
3.6 Riešenie kybernetických bezpečnostných incidentov. | |
3.6.1 Pravidelné reporty na mesačnej báze, ktoré popisujú najzávažnejšie bezpečnostné incidenty. | |
3.6.2 Návrh riešení najzávažnejších incidentov. | |
3.7 Školenia správcov a dokumentácia: | |
3.7.1 Zaškolenie administrátorov na každý modul, ak to je možné aj komentovanou implementáciou. | |
3.7.2 Vypracovanie a dodanie dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u objednávateľa. | |
3.8 Dodávateľ riešenia zabezpečí pravidelné stretnutia poskytujúce priestor na priamu spätnú väzbu, riešenie bežných problémov, prediskutovanie podnetov na zlepšenie poskytovaných služieb alebo konzultácie v oblasti IT rozvoja - minimálne 4x ročne po dohode s objednávateľom. | |
3.9 Kritické aktualizácie: dodávateľ bude objednávateľa bezprostredne informovať v prípade, ak bude zistená alebo hardvérovým výrobcom oznámená kritická hardvérová zraniteľnosť alebo softvérová aktualizácia pre dodanú infraštruktúru. Dodávateľ kritické aktualizácie aplikuje okamžite po schválení objednávateľom. Aktualizácie musia byť pred nasadením testované tak, aby sa predišlo neočakávaným zlyhaniam, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť chod organizácie objednávateľa. | |
3.10 Cena dodávky obsahuje predplatené hodiny na riešenie incidentov, konzultácií a prác na vyžiadanie v počte min. 5 hodín mesačne s možnosťou prenosu nevyčerpaných hodín do ďalších období v rámci obdobia 48 mesiacov od prevzatia dodávky. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
2. Požaduje sa jednorazové dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného a neopotrebovaného tovaru/riešenia (tovar nesmie byť iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný): |
2.1 v lehote do 60 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy resp. odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 09:00 hod. do 17:00 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po uzavretí zmluvy), |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
2.7 s dokumentom "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení", ktorý bude vypracovaný podľa bodu 24. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia predmetu zákazky prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu predmetu zákazky. |
4. Prevzatie dodaného tovaru/riešenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní predmetu zmluvy, ostáva predmet zmluvy vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi predmet zákazky riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
4.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. |
4.2 Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zmluvy. |
5. Dodaný tovar musí byť kompatibilný s existujúcim riešením, ktoré je postavené na technológii CISCO a to aktívnych prvkov kategórie CISCO Catalyst 3560, 3750, možnosť bezproblémovej migrácie konfigurácie z Cisco ASA 5520 Adaptive Security Appliance. Virtualizované prostredie serverov na platforme VMware ESX 6.5, riešenie musí byť schopné integrácie do tohto prostredia s využitím funkcionalít High Availability, Vmotion a pod aj pre virtualizované stroje dodaného riešenia. |
6. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o odbornom zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou. |
7. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo dohodnutých služieb je aj povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
9. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
10. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
12. Požaduje sa, aby počas plnenia zmluvy bol dodávateľ autorizovaný (certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru). |
12.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizácií vydané výrobcom tovaru, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
13. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
13.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
13.2 neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
14. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 48 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
15. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
15.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
15.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
15.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
15.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
15.5 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 19. tejto časti, |
15.6 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
15.7 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
15.8 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
15.9 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa Položky č.8. časti 1.2, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
16. Služby technickej podpory na dodané riešenie, poskytované dodávateľom: |
16.1 Minimálne po dobu 48 mesiacov od protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
16.2 Nástup na servis a riešenie servisných požiadaviek objednávateľa podľa priority (viď Príloha č. 3 - "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení"): |
16.2.1 Priorita 1 - spravidla, ak je situácia veľmi naliehavá a prevádzkové problémy znemožňujú používanie IS; t.j. nie je zabezpečená elektronická komunikácia a tok dát IS objednávateľa a neexistuje postup pre náhradné riešenie problému použitím bežných postupov v kompetencii správcu systému objednávateľa. Takéto prevádzkové problémy sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky. |
16.2.2 Priorita 2 - spravidla pre incidenty, obmedzujúce používanie IS pre skupinu užívateľov a spôsobujúce významné problémy pri používaní, avšak sú prekonateľné dočasným náhradným postupom. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky. |
16.2.3 Priorita 3 - spravidla pre incidenty, ktoré majú dopad na malý počet užívateľov a/alebo, ktoré komplikujú postupy pri práci v rámci IS, t.j. prejavujú sa v nezhode ovládania či výstupov so správaním popísaným v dokumentácii/helpe, alebo nie sú uvedené v predchádzajúcich kategóriách. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do helpdeskového systému dodávateľa. |
16.2.4 Priorita 4 - spravidla pre incidenty s dopadom na malý počet užívateľov, (spravidla jeden) – a s nízkou dôležitosťou. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do do helpdeskového systému dodávateľa. |
16.3.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny riešenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
16.3.2 nedodržanie dohodnutých lehôt na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
17. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
18. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
19. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
20. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
22. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že bezodkladne po doručení Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, spoločne vypracujú dokument "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení" - podľa Prílohy č. 3 - "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení". |
25. Objednávateľ má za to, že dodávateľ zabezpečil potrebné písomné súhlasy so spracovaním osobných údajov dotknutých osôb na účely verejného objednávania v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). |
26. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tejto kúpnej zmluvy sú spracúvané kupujúcim na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle objednávateľa. |
==================================================================================================== |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
B.1 Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené doklady na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. E-mailová správa sa považuje za doručenú objednávateľovi momentom, kedy objednávateľ potvrdí prijatie e-mailovej správy odoslaním potvrdzujúceho e-mailu dodávateľovi. Objednávateľ je povinný doručiť dodávateľovi potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto email považovať za nedoručený. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY B.1 - Modernizácia a upgrade bezpečnostného riešenia sieťovej infraštruktúry", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
Doklad sa požaduje predložiť pre položky č.1 až 6. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty pre položku č. 1 musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov položky č. 1 dodávateľ predloží doklad s názvom ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
Doklad sa požaduje predložiť pre položky č.1 až 3. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky so zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 -„Kalkulácia ceny". |
B.2 Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) na adresu objednávateľa, |
b) v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY B.2 - Modernizácia a upgrade bezpečnostného riešenia sieťovej infraštruktúry", |
c) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
4. Osobitná požiadavka č. 4: |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy o spracúvaní osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), |
ktorou kupujúci ako prevádzkovateľ poverí predávajúceho ako sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov za účelom zasielania pravidelných reportov o bezpečnostných incidentoch a hrozbách, ktoré sa udejú u prevádzkovateľa. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 4 sa požaduje predložiť: |
4.1 Zmluvu o spracúvaní osobných údajov. |
Návrh požadovanej zmluvy bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu, ktorú má uvedenú vo svojom profile v EKS - Register dodávateľov, a to bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
5. Osobitná požiadavka č. 5: |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 5 sa požaduje predložiť: |
5.1 Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností. |
Návrh požadovanej zmluvy bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu, ktorú má uvedenú vo svojom profile v EKS - Register dodávateľov, a to bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
=============================================================================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
08.10.2019 07:00 — 09.01.2020 17:00
1,00 celok
220 989,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2019 12:42
30.09.2019 13:00
30.09.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2019 13:43 - Vstupná ponuka | 220 980,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2019 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: