00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Skartovačka
skartovačka
Tovar, Služba
1. Skartovačka na papier/platobné karty s krížovým rezom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skartovačka na papier/platobné karty s krížovým rezom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skartovačka na papier/platobné karty s krížovým rezom: | skartovačka s krížovým rezom na papier a plastové karty, skartovanie plastových kariet cez otvor na skartovanie papiera, skartovanie až 6 hárkov papiera DIN A4 naraz |
- | automatický štart, automatické vypnutie po odňatí skartovacej hlavice (kontaktný spínač), bezpečnostné vypnutie chrániace pred prehriatím a preťažením |
- napájanie: | 220 - 240 V ~ |
- max. rýchlosť skartovania: | 3,2 m/min. |
- max. šírka otvoru (papier/plastové karty): | 220 mm |
- max. úroveň hluku: | 72 dB |
- max. nepretržitá prevádzka: | 2 minúty |
- veľkosť zoskartovaných kúskov (papier/plastové karty): | 4x39 mm/krížový rez |
- objem koša: | 14 l |
- úroveň ochrany: | 2 |
- bezpečnostná úroveň: | 3 |
- rozmery (Š x H x V): | cca 31 x 17,5 x 34 cm |
- farba: | čierna/strieborná |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku). |
Záruka na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov vrátane záručného servisu. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
07.10.2019 07:00 — 11.10.2019 14:00
1,00 ks
40,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2019 10:07
01.10.2019 09:30
01.10.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.10.2019 09:10 - Vstupná ponuka | 35,52 | € | Cena s DPH |
01.10.2019 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 35,52 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: