30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31593356
AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným
Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK
Opravy a revízie dýchacích prístrojov a príslušenstva značky Saturn a Spiromatic.
opravy, revízie, dýchacie prístroje, vykonanie opravy a revízie dýchacích prístrojov
Služba
1. Vykonanie kontroly dýchacích prístrojov a príslušenstva značky Saturn a Spiromatic.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dýchací prístroj ADP SATURN (nosič, pľúcna automatika, maska). Typ ADP : S 71, Oceľové fľaše : 200 bar./ 7 l, Typ pľúcna automatika : PSS-P, Typ ochranná maska : CM 5, Rok výroby : 1980, Počet ks masiek : 8, Počet ks fliaš : 8 | ks | 8 | ||
Dýchací prístroj ADP SPIROMATIC (nosič, pľúcna automatika, maska). Typ ADP : INTERSPIRO, Oceľové fľaše : 300 bar./ 6 l, Typ maska s pľúcnou automatikou : SPIROMATIC S NR, Rok výroby : 1997, Počet ks masiek : 2, Počet ks fliaš : 1 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dýchací prístroj ADP SATURN Kontrola tlakomeru pri 20 MPa, 10 MPa, 5 MPa. Kontrola vonkajšej a vnútornej tesnosti. Kontrola podtlakovej a pretlakovej tesnosti. Kontrola otváracieho podtlaku. Kontrola zvukovej signalizácie.Kontrola dynamických parametrov prístroja. Kontrola otváracieho tlaku pľúcnej automatiky. Kontrola celkového stavu prístroja podľa stanovených noriem,vrátane kontroly ochrannej masky.Kontrola dynamických parametrov prístroja. Kontrola otváracieho tlaku pľúcnej automatiky. Kontrola celkového stavu prístroja podľa stanovených noriem,vrátane kontroly ochrannej masky. | |
Dýchací prístroj ADP SATURN Kontrola dynamických parametrov prístroja. Kontrola otváracieho tlaku pľúcnej automatiky. Kontrola celkového stavu prístroja podľa stanovených noriem,vrátane kontroly ochrannej masky. Vypracovanie samostatného protokolu ku každému ADP. | |
Dýchací prístroj ADP SPIROMATIC Kontrola tlakomeru pri 20 MPa, 10 MPa, 5 MPa. Kontrola vonkajšej a vnútornej tesnosti. Kontrola podtlakovej a pretlakovej tesnosti. Kontrola otváracieho podtlaku. Kontrola zvukovej signalizácie. Kontrola dynamických parametrov prístroja. Kontrola otváracieho tlaku pľúcnej automatiky. Kontrola celkového stavu prístroja podľa stanovených noriem,vrátane kontroly ochrannej masky.Kontrola dynamických parametrov prístroja. Kontrola otváracieho tlaku pľúcnej automatiky. Kontrola celkového stavu prístroja podľa stanovených noriem,vrátane kontroly ochrannej masky. | |
Dýchací prístroj ADP SPIROMATIC Vypracovanie samostatného protokolu ku každému ADP. |
2. Vykonanie tlakových skúšok dýchacích prístrojov a príslušenstva značky Saturn a Spiromatic..
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dýchací prístroj ADP SATURN | ks | 8 | ||
Dýchací prístroja ADP Spiromatic. | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dýchací prístroj ADP SATURN, Spiromatic | Vnútorná a vonkajšia prehliadka fľaše. Vontrola váhy fľaše. Kontrola vnútorného objemu fľaše. Kontrola hydraulického pretlaku fľaše. Kontrola najvyššieho pretlaku pri plnení fľaše. |
Dýchací prístroj ADP SATURN, Spiromatic | Kontrola celkového stavu fľaše podľa stanovených noriem. Vypracovanie protokolu o výsledku skúšky. |
Názov |
Dodávateľ predloží elektronicky do 2 dní od uzatvorenia Zmluvy podrobný rozpis služby v zložení: názov, typové označenie,špecifikácia, doplnené o jednotkové ceny bez DPH, DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 13,00 hod. |
Pred dodaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred. |
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi. |
Termín dodania do 30 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Dodávateľ odoberie revidované zariadenia v mieste plnenia a po vykonaní revízií ich doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene. |
Úkony nad rámec požadovaných prác (opravy vyplývajúce zo zisteného stavu) nebudú vykonané, ich potrebný rozsah bude uvedený v protokoloch. |
Súčasťou faktúry musí byť aj servisný list, alebo doklad, z ktorého bude zrejmé, aké úkony a v akej sadzbe boli vykonané. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.09.2019 07:00 — 30.10.2019 13:00
1,00 súbor jednotiek
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2019 10:17
24.09.2019 11:00
25.09.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2019 11:08 - Vstupná ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
20.09.2019 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: