35722959
Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR
Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka licencií Software assuranve v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement
licencie
Tovar, Služba
1. Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ugrade Microsoft Dynamic CRM Basic licence to Dynamic 356 for Sale | ks | 15 | ||
ShrPntSvr Std Dev CALSA Standard Per Device | ks | 60 | ||
Exchng Svr Std User CALSA Standard Per User | ks | 91 | ||
Office Std Dev SftSA Standard Per Device | ks | 75 | ||
Office Pro+ Dev SftSA Professional Plus Per Device | ks | 5 | ||
ShrPntSvr Svr SftSA Per Server | ks | 1 | ||
Exchng Svr Std Srv SftSA Standard Per Server | ks | 1 | ||
SQL Server Std Core 2 SftSA | ks | 4 | ||
Windows E3Dvc Dev UpSA E3 Per Device | ks | 61 | ||
Win Server Std Core 2 SftSA Standard Core License | ks | 152 | ||
SysCntrSvr Std Core 2 SftSA Standard Core License | ks | 64 | ||
Win Server Datacr Core 2 SftSA Datacenter Core License | ks | 48 | ||
SysCntrSvr Datacr Core 2 SftSA Datacenter Core License | ks | 48 | ||
Win Server User CALSA | ks | 91 | ||
VisStudio EMSDN User SSA | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vzhľadom na používané softvérové a hardvérové vybavenie objednávateľ nepripúšťa predložiť variantné riešenie, ale pripúšťa možnosť plnohodnotného ekvivalentného riešenia. Pri predložení ekvivalentného riešenia bude takéto riešenie posúdené znalcom z odboru informačných technológií a informačnej bezpečnosti a až po uskutočnení znaleckého úkonu v danom odbore, ktorým znalec uzná ekvivalentné riešenie ako plnohodnotné oproti špecifikovanému, bude môcť byť uskutočnené plnenie predmetu zmluvy. V opačnom prípade objednávateľ uplatní odstúpenie od uzatvorenej zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodať samostatnú novú elektronickú licenciu, nie v podobe OEM verzie a pod.Pri určení danej podmienky objednávateľ vychádza zo skutočnosti, že OEM licencie sú spôsob licencovania SW, keď je licencia k danému programovému vybaveniu zabezpečená koncovým používateľom súčasne so zakúpením HW resp. iného SW produktu. Nová licencia MPSA má výhodu najmä v tom, že je prenosná. V prípade potreby môžete byť vykonaný upgrade PC komponentov alebo môže byť systém odinštalovaný a znova aktivovaný na úplne novom počítači... |
pokračovanie: OEM verzie, aké sa dajú taktiež zakúpiť aj samostatne, takouto možnosťou nedisponujú. Vzhľadom na tieto skutočnosti pre podmienky objednávateľa nie je kúpa OEM licencie za nižšiu cenu výhodou a preto sa zameriava na kúpu nových licencií MPSA, ktoré považuje za ekonomicky výhodnejšie. |
V prípade dodania plnenia v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzuje právo takúto objednávku neprevziať a dojednať s dodávateľom také podmienky dodávky, ktoré sú v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovujú z technického hľadiska objednávateľovi. V prípade ekvivalentného riešenia platia licenčné podmienky spoločnosti s autorskými právami k predmetu plnenia. |
Dodávateľ a objednávateľ (zmluvné strany) sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky e-mailom podrobnú cenovú kalkuláciu predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo zmluvy a/alebo ak plnenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa, uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia vrátane faktúry do 30 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zadávania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo Funkčnej / Tech. špecifikácii predmetu zákazky a/alebo z dôvodu predloženia ponuky za cenu, za ktorú tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
pokračovanie: v prípade uznaného plnohodnotného ekvivalentného riešenia podľa v poradí druhej osobitnej požiadavky na plnenie tejto zákazky, bude dododacia lehota a povinnosť vrátenia výkonovej záruky plynúť odo dňa doručenia znaleckého posudku dodávateľovi, ktorým znalec uzná prípadné ekvivalentné riešenie za plnohodnotné oproti špecifikovanému. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa predmetu zákazky do tohto registra. |
Objednávateľ predmetu zákazky je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nie je dodávateľ predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora zapísaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo stranyposkytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky (ďalej aj „predmet plnenia“ alebo „plnenie“) kompletne, pričom neumožňuje čiastkové plnenie. |
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry so splatnosťou 60 dní. |
Grösslingová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.10.2019 11:05 — 25.10.2022 11:05
1,00 kompletný predmet zákazky
136 159,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2019 08:47
25.09.2019 10:50
25.09.2019 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2019 12:11 - Vstupná ponuka | 136 159,00 | € | Cena bez DPH |
20.09.2019 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: