31819494
Výskumná agentúra
Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Služby mobilného operátora
telekomunikačné služby, mobilné telefóny, SIM karty, dátové služby, virtuálna privátna sieť, hlasové služby
Služba
1. Poskytovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora prostredníctvom virtuálnej privátnej siete.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vytvorenie vnútropodnikovej siete pre SIM karty objednávateľa, pripojenie účastníka do verejnej telefónnej siete, doplnkové verejné telekomunikačné služby. |
Počet SIM kariet sa môže meniť podľa potrieb objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet aktívnych SIM kariet | ks | 130 |
2. V rámci služieb mobilného operátora objednávateľ požaduje nasledovné:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zriadenie virtuálnej privátnej siete (ďalej len „VPS“) a zabezpečenie mobilných hlasových služieb prostredníctvom VPS pre objednávateľa. |
Zabezpečenie mobilných dátových služieb |
Poskytovateľ musí mať zabezpečené pokrytie územia Slovenskej republiky signálom mobilných hlasových služieb a signálom mobilných dátových služieb. Objednávateľ požaduje minimálne 90% pokrytie populácie SR technológiou GSM/GPRS/EDGE, minimálne 80% pokrytia populácie SR technológiou 3G a minimálne 80% pokrytia populácie SR technológiou LTE. |
3. Tarifa 1 – program, ktorý v mesačnej paušálnej platbe bude obsahovať nasledovné služby:
|
|
---|---|
Funkcia |
Poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS |
Neobmedzené volania v rámci VPS |
Zvýhodnenie hovorov v rámci siete poskytovateľa |
Služby CLIP, CLEAR |
Zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch v prípade nedostupnosti siete alebo vypnutého mobilného telefónu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet SIM kariet na obdobie 12 mesiacov | ks | 100 | ||
Počet minút volania do sietí poskytovateľa, volania do pevných sietí v SR, volania do ostatných mobilných sietí v SR, volania do pevných a mobilných sietí v krajinách EÚ | minuta | 50 | ||
Počet SMS za 1 mesiac | počet | 50 |
4. Tarifa 2 – program, ktorý v mesačnej paušálnej platbe bude obsahovať nasledovné služby:
|
|
---|---|
Funkcia |
Poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS |
Neobmedzené volania v rámci VPS, |
Služby CLIP, CLEAR |
Zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch v prípade nedostupnosti siete alebo vypnutého mobilného telefónu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet SIM kariet na obdobie 12 mesiacov | ks | 20 | ||
Počet minút volania do sietí poskytovateľa, volania do pevných sietí v SR, volania do ostatných mobilných sietí v SR, volania do pevných a mobilných sietí v krajinách EÚ | minuta | 100 | ||
Počet SMS za 1 mesiac | počet | 100 | ||
Internet v mobile s minimálnym objemom predplatených dát v MB, po vyčerpaní predplatených dát následne zníženie prenosovej rýchlosti bez ďalšieho spoplatnenia prenesených dát | MB | 2000 |
5. Tarifa 3 – program, ktorý v mesačnej paušálnej platbe bude obsahovať nasledovné služby:
|
|
---|---|
Funkcia |
Poplatok za SIM kartu zaradenú vo VPS |
Neobmedzené volania v rámci VPS, neobmedzené volania v sieti poskytovateľa, neobmedzené volania do pevných sietí v SR, neobmedzené volania do ostatných národných mobilných sietí v SR, neobmedzené volania do pevných a mobilných sietí v krajinách EÚ, neobmedzené SMS a MMS v SR |
Služby CLIP, CLEAR |
Zaslanie SMS správ o zmeškaných hovoroch v prípade nedostupnosti siete alebo vypnutého mobilného telefónu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet SIM kariet na obdobie 12 mesiacov | ks | 10 | ||
Internet v mobile s minimálnym objemom predplatených dát v MB, po vyčerpaní predplatených dát následne zníženie prenosovej rýchlosti bez ďalšieho spoplatnenia prenesených dát | MB | 5000 |
6. Požiadavky objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Sekundová tarifikácia od prvej sekundy |
Jednotná cena volaní v akomkoľvek čase (nerozlišuje sa silná a slabá prevádzka a prevádzka cez víkend) |
Pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na Call centre mobilného operátora pre objednávateľa, na riešenie individuálnych potrieb objednávateľa a zamestnanca na fakturačnom oddelení spoločnosti operátora pre objednávateľa. |
Zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných výpadkov telekomunikačných – mobilných služieb |
Možnosť zavedenia limitu, aktivácie a deaktivácie roamingovej prevádzky mimo EU na jednotlivé telefónne čísla |
7. Požiadavky objednávateľa na bezplatné služby:
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezplatné zriadenie Hlasovej virtuálnej privátnej siete |
Zabezpečenie bezplatnej info linky |
Súhrnná elektronická faktúra vo formáte pdf za jednotlivé SIM karty |
Poskytovanie elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ za fakturačné obdobie |
Možnosť vytvárať profily vo VPS pre jednotlivé SIM karty – možnosť obmedziť/nastaviť reštrikcie hovorov podľa smeru, času, telefónnych čísel - uchádzač uvedie vo svojej ponuke podrobný popis funkcionalít Hlasovej virtuálnej privátnej siete a jej profilov. |
Možnosť obmedziť volania na konkrétne smery volaní alebo konkrétne telefónne čísla |
Zriadenie novej SIM karty |
Aktivácia novej SIM karty |
Výmena SIM karty |
Zmena telefónneho čísla |
Poskytovanie PUK, PIN2, PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby |
Služba odkazová schránka |
Telefonické zablokovanie a odblokovanie SIM karty |
Presmerovanie hovorov |
Blokovanie odchádzajúcich hovorov |
Konferenčný hovor |
Utajenie mobilného čísla |
Začiatok a koniec fakturačného mesiaca sa bude zhodovať s kalendárnym mesiacom, tzn. začínať bude prvý deň kalendárneho mesiaca a končiť posledný deň kalendárneho mesiaca |
Opis faktúry |
Ponechanie existujúcich čísel a skrátených 3 miestnych volieb VPS |
iné doplnkové služby podľa aktuálnej ponuky dodávateľa |
8. Objednávateľ požaduje od dodávateľa:
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezplatné zabezpečenie prenosu všetkých existujúcich čísiel objednávateľa do siete mobilného operátora. |
Zaslanie SMS správ o zmene mobilného operátora (v prípade zmeny mobilného operátora) na všetky existujúce účastnícke čísla objednávateľa. |
Zabezpečenie hlasovej správy pre volajúcich na účastnícke čísla objednávateľa o zmene mobilného operátora (v prípade zmeny mobilného operátora). |
9. Služby nad rámec predplatených: predpokladaný počet MJ (predstavuje počet predpokladaných množstiev minút a SMS nad rámec predplatených v paušáloch Tarifa 1 a Tarifa 2 za 12 mesiacov).
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cena za jednu minútu hovoru do mobilných sietí v SR | minúta | 8000 | ||
Cena za jednu minútu hovoru do pevných sietí v SR | minúta | 5000 | ||
Cena za jednu minútu hovoru do krajín EÚ na mobilné aj pevné siete | minúta | 2000 | ||
Cena odoslanej SMS do mobilných sietí v SR | SMS | 1000 | ||
Cena odoslanej MMS do mobilných sietí v SR | MMS | 500 | ||
Cena odoslanej SMS do mobilných sietí krajín EÚ | SMS | 1000 | ||
Cena odoslanej MMS do mobilných sietí krajín EÚ | MMS | 500 |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť nacenenú tabuľku z jednotkovými cenami s uvedením ceny bez DPH ako aj s DPH, všetkých služieb podľa položiek č. 3, 4, 5 a 9 tohto opisného formuláru, ktorá mu bude zaslaná v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť Cenník produktov a služieb mobilného operátora a Všeobecné obchodné podmienky, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Mapu pokrytia mobilným signálom - deklarovanie percentuálneho pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb a mobilných dátových služieb na celom území SR. Dodávateľ na mape uvedie pokrytie GSM/GPRS/EDGE,3G,4G,LTE mobilných technológií hlasových a dátových služieb. |
Objednávateľ požaduje pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na Call centre mobilného operátora v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Celkovou cenou za plnenie predmetu zmluvy sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi za plnenie predmetu tejto zmluvy. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v zmluve. |
Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane všetkých jednorazových, pravidelných a minútových poplatkov, vyplývajúcich z plnenia predmetu zmluvy, ako aj nákladov na nové SIM karty, volania do pevných a mobilných sietí, roaming, SMS, MMS a virtuálnu privátnu sieť. |
Cenu za plnenie predmetu zmluvy je dodávateľ oprávnený fakturovať mesačne, a to na základe samostatnej súhrnnej faktúry za všetky skutočne zrealizované služby v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
Faktúra musí okrem zákonom stanovených náležitostí obsahovať aj: číslo zmluvy, popis konkrétneho plnenia v súlade s touto zmluvou, položkový rozpis služieb. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje zasielanie mesačnej faktúry zodpovednému zamestnancovi objednávateľa, ktorého kontaktné údaje budú oznámené dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to ako informatívnej súhrnnej elektronickej faktúry na všetky telefónne čísla a služby, ktorá bude obsahovať jednotlivé položky podľa používaných SIM kariet. |
K informatívnej elektronickej súhrnnej faktúre objednávateľ požaduje priložiť podrobný elektronický výpis hovorov a správ za dohodnuté fakturačné obdobie (kalendárny mesiac) na jednotlivé telefónne čísla (SIM karty) vo formáte .pdf. |
Objednávateľ požaduje zriadenie mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej siete do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, do ktorej požaduje zaradiť všetky existujúce SIM karty objednávateľa, vrátane prenosu a zaradenia do mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej siete SIM kariet iných poskytovateľov elektronických komunikačných služieb, a to bez prerušenia funkčnosti existujúcich poskytovaných telekomunikačných služieb (hlasových aj dátových). |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje zaradiť do mobilnej hlasovej virtuálnej privátnej sieti aj ďalšie nové SIM karty podľa požiadaviek objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Zoznam subdodávateľov je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v lehote 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na tlačive, ktoré mu poskytne kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene subdodávateľa je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny. |
Platnosť zmluvy končí aj vyčerpaním celkovej ceny uvedenej v zmluve ak táto skutočnosť nastane skôr, ako uplynie doba platnosti zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Nepredloženie dokladov, považovaných vo vyššie uvedených bodoch bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
21 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2019 14:43
23.09.2019 15:00
24.09.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2019 14:51 - Vstupná ponuka | 20 999,88 | € | Cena s DPH |
23.09.2019 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: